2017-04-30, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Så är det. Precis samma målgrupp som faller offer först och mest för rådande invandringspolitik. Överfallsvåldtäkter, gruppvåldtäkter, massofredanden, tafsande, "svennehora" hit och "svenneluder" dit, konstanta sexuella övergrepp i skolor, på badhus och på festivaler. Dessa tjejer vill bara ha mer och mer av samma skit. De är fullkomligt sjuka i huvudet.

Ska bli intressant att se hur de röstar 2018.

Jag har mina föraningar.

Centerpartiet.
Citera
2017-04-30, 17:46
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ealdorman3
Centerpartiet.

Ja. C, V, MP, FI och S.
Citera
2017-04-30, 17:58
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorNyberg
Jo för det har du visat här i tråden.

Enligt dig verkar nazism/rasism passa in på allt detta:
Sverige Demokraterna
Alla som röstar SD (20-27% av befolkningen)
Fria Tider
Avpixlat
Alla som kritiserar invandringen (majoriteten av befolkningen)
Nordfront (delvis rätt)

Enligt dig finns det knappt några negativa aspekter av tredje världen invandring, de som kommer hit är ju högutbildade, drivna, jätte trevliga och en storvinst för Sverige!

Enligt dig så begås det inte mer brott på grund av invandringen, och begås det något brott av dom så kommer argumentet att "mEN sVenskAR beGår ju OCksÅ BROTT!"

Enligt dig så är din umgängesbubbla och upplevelser en bättre representation av verkligheten än statistik förd i flera länder under flera decennier.

Du är helt blåst i skallen med andra ord, och det mest skrämmande av allt är att folk som du har rösträtt..

Och jag tror inte att hon trollar, har stött på och sett massor med folk som resonerar precis som hon gör, och de flesta verkar också vara unga tjejer i 15-25 års åldern.

Man är ju rasist/nazist om man håller med om/läser ovanstående? Det är inte bara mitt påstående, vet flera som tycker samma sak.
Citera
2017-04-30, 18:12
Medlem
Frawjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Man är ju rasist/nazist om man håller med om/läser ovanstående? Det är inte bara mitt påstående, vet flera som tycker samma sak.

Nej, man är inte rasist per se bara för att man vill ha en strikt invandringspolitik. Det är ett enormt urholkande av begreppet.
Citera
2017-04-30, 18:22
Bannlyst
Citat:

Tycker och tycker. Det visar ju isåfall att nazister är ena harmlösa människor när det läskigaste de gör är att rösta på SD, läsa på Avpixlat och tycka lite saker.

Då är det nog 7 resor värre med PK-folk som förstör sitt land, förråder sitt land och på vägen till helvetet förtrycker sina medmänniskor.
Citera
2017-04-30, 18:28
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Tycker och tycker. Det visar ju isåfall att nazister är ena harmlösa människor när det läskigaste de gör är att rösta på SD, läsa på Avpixlat och tycka lite saker.

Då är det nog 7 resor värre med PK-folk som förstör sitt land, förråder sitt land och på vägen till helvetet förtrycker sina medmänniskor.

Fast det är ju inte alls med sanningen överrensstämmande. Ingen sk. PK vill väl förråda sitt land eller förtrycka sina medmänniskor - tvärt om!
Citera
2017-04-30, 19:44
Medlem
ExtremParanoias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Största problemet med invandringen är att man tar enorma resurser från samhället för att finansiera kalaset, kommer bli enorma besparingar 2017 och 2018 och kanske ända till 2030. Man har haft en enorm utgift som man nu måste spara in, dom som drabbas blir som vanligt dom som behöver hjälpen allra mest.
Det största problemet med invandringen är att vi successivt byter ut vårt eget folk, gör det brunt och sänker dess IQ genom blandning. Den Vita rasens överlevnad står högst på listan glöm inte det.
Citera
2017-04-30, 20:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremParanoia
Hur kan man jämföra Der Führer med Juden Karl Marx.

Hitler var en bättre människa än marx, den saken är klar.
Citera
2017-04-30, 20:15
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Fast det är ju inte alls med sanningen överrensstämmande. Ingen sk. PK vill väl förråda sitt land eller förtrycka sina medmänniskor - tvärt om!

Man förråder sina svenska systrar och bröder om man röstar på en politik som systematiskt monterar ned svensk kultur bit för bit och gör deras vardag otryggare för varje år. Att rycka på axlarna åt det importerade grova sexuella våld som systematiskt drabbar svenska kvinnor och barn dussintals gånger per månad (med ett enormt mörkertal) är i allra högsta grad att förråda sitt land och sina medmänniskor. Du är bara för dum för att fatta det. Du är för dum för att fatta att du själv ligger i riskzonen att drabbas. Liten, blond, svensk och naiv. Det är bara en tidsfråga innan du får ditt liv förstört.

Du förstår verkligen inte vilken typ av män det är du har släpat hit. Eller så förstår du det och gillar det. Du och dina gelikar är hur som helst en direkt fara för Sverige med era röstsedlar och ibland önskar jag att ni fråntogs rösträtten så vi kunde få lite ordning och reda i det här landet.
Citera
2017-04-30, 20:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av arazal
Sverige var ett fattigt bondeland som klarade sig undan 2:a världskriget tack vare att vi gick i säng med tyskarna. Och efter kriget när halva Europa var sönderbombat valde Sverige att satsa på industri och invandring och på så sätt klarade sig bättre än andra länder.

Jag vill mer än gärna att alla invandrare i landet stannar hemma en vecka och strejkar för att man ska se vilken effekt det ger.

Det ger ju effekt vad avser de som kom på 60-70-80 talet....
Jag skulle vilja se vad som händer med bilbränder, våldtäkter, misshandel, rån etc. om vi skickade ut alla som kommit från säg 1999, då hade vi haft relevanta tal att gå på!!!

Senaste 20-25 åren har vi nästan bara fått in skräpmänniskor, de överlever tack vare att de begår brott eller har företag men inte begriper det här med momsinbetalningar. ..

SKITEN SKALL UT!!!!

Vi har ingen nytta av skräpmänniskor i Sverige
Citera
2017-04-30, 20:17
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Man förråder sina svenska systrar och bröder om man röstar på en politik som systematiskt monterar ned svensk kultur bit för bit och gör deras vardag otryggare för varje år. Att rycka på axlarna åt det importerade grova sexuella våld som systematiskt drabbar svenska kvinnor och barn dussintals gånger per månad (med ett enormt mörkertal) är i allra högsta grad att förråda sitt land och sina medmänniskor. Du är bara för dum för att fatta det. Du är för dum för att fatta att du själv ligger i riskzonen att drabbas. Liten, blond, svensk och naiv. Det är bara en tidsfråga innan du får ditt liv förstört.

Du förstår verkligen inte vilken typ av män det är du har släpat hit. Eller så förstår du det och gillar det. Du och dina gelikar är hur som helst en direkt fara för Sverige med era röstsedlar och ibland önskar jag att ni fråntogs rösträtten så vi kunde få lite ordning och reda i det här landet.

Jag blir helt ärligt mörkrädd för hur mycket du demoniserar invandrare. Det är ju helt sjukt!
Citera
2017-04-30, 20:18
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Jag blir helt ärligt mörkrädd för hur mycket du demoniserar invandrare. Det är ju helt sjukt!

Det är inte jag som demoniserar. Det är du som förskönar. Det är jag som sitter på statistiken och verkligheten. Allt du har är känsloargument och personliga anekdoter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in