2017-04-30, 05:54
Medlem
ExtremParanoias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Jag trollar inte och jag läser inte nazistskräp som Avpixlat. Gick förövrigt in på AB. Det enda som mötte mig där var att något hockeylag jag aldrig ens hört talas om, tydligen vunnit någon match.
Kallar man Judiska Avpixlat för ”nazism” är man bra långt bakom flötet.
Citera
2017-04-30, 06:18
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremParanoia
Han skriver ju att han inte läser avpixlat, så inte lätt att veta då... (brukar inte heller läsa den) men Sjunnessons backstab av Ingrid häromdagen när hon kritiserade judarna häromdagen, stämmer med ditt epitet...

Ja svenskarna begick brott förr i tiden, som en del påpekar, menar ni att svenskar har slutat begå brott numera på grund av invandrarna? Eller varför nämner ni det?

Vi vet att allt inte var bra förr i tiden, men nämn någonting som blivit bättre för att vi haft invandring? (Och nämn då inte typ alla pizzerior med lönebidraganställda = skattefinansierade)

Var några i klassen som stal mopeder minns jag tex.
I grundskolan och gymnasiet var det noll elever som inte talade svenska utan brytning, så lär inte ens ha varit några inomeuropeiska invandrare i klassen...
Senast redigerad av Enydrion 2017-04-30 kl. 06:21.
Citera
2017-04-30, 07:32
Bannlyst
NU ligger MP under 4% , hade vi haft en fungerade hemlig polis så hade Vänsterpartiet Kommunisterna partistyrelse suttit inlåst i något hemlig CIA fängelse någonstans i världen. Men så är det icke.

MENA är det värsta invandra kladdet som ett land kan ta emot, det är 100% ren kriminalitet som kommer ifrån de olika MENA länderna. Araben själv är arbetsskygg och vi helst ägna dagarna åt att valla getter eller ha sexuellt umgänge med dem. Sätter du en dator i en MENA Invandrarens hand, så tro den korkade idioten att det bor en ond ande i datorn, därav kan inte ett modernt samhälle ta emot MENA invandrare, dom tillhör inte samma ras som oss Svenska och det är värdelösa som människor.
Senast redigerad av 53280 2017-04-30 kl. 07:35.
Citera
2017-04-30, 07:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremParanoia

Lillarapunzel är en idiot , som inte kan skilja operation på market garden och operation barbarossa , ännu mindre förstår vad som är nazism, kommunism eller Sverige vänner.

Nazism och kommunism är samma sak i prinpicpe, båda hata kapitalismen. Karl Marx och Adolf Hitler har samma tankegods, Karl Marx var en sönder alkoholiserade dåre och Adolf Hitler lyckades till en början.

Men Sverige var ett bättre innan vårt land blev besudla av en massa Araber och negrer
Citera
2017-04-30, 10:25
Avslutad
Största problemet med invandringen är att man tar enorma resurser från samhället för att finansiera kalaset, kommer bli enorma besparingar 2017 och 2018 och kanske ända till 2030. Man har haft en enorm utgift som man nu måste spara in, dom som drabbas blir som vanligt dom som behöver hjälpen allra mest.
Citera
2017-04-30, 12:09
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zigggy
Du vet inget om nazism, pojk

Jag är tjej. Och jag vet mer än du tror.
Citera
2017-04-30, 12:34
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av datapojken
Bjuder på denna https://www.youtube.com/watch?v=0OpQYVPWBjA

Någon som sörjer med mig? Vid 4:32 brast det för mig, alla de lyckliga barnen...

Har sett denna ett flertal gånger och blir lika bestört över vårt samhälle av idag - detta var drömmen, även om mycket var sämre då, fanns det en framtidstro och framåtanda, samt trygghet som ej går att mäta i pengar. Vi hade fått våra tv-kanaler, internet och pizza/kebab utan att importera miljontals invandrare.

Ja, mina ögon vattnades när jag såg de lekande barnen och hur tryggt det var då. Hur kan man som politruker idag, och varandes inom "Sjuklövern" stå ut med sig själva - hur kan man inte ta livet utav sig? Alla dessa politruker kommer gå till historien som de som i grunden förstörde Sverige och dess forna storhet, samt trygga samfund - inser de inte detta?
Citera
2017-04-30, 13:28
Medlem
maxorrs avatar
..............
Senast redigerad av maxorr 2017-04-30 kl. 13:32.
Citera
2017-04-30, 13:29
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Snudd på, utseendemässigt. Har däremot ingen "blond hjärna".
Jag är inte öppet politiskt engagerad, men följer mer än gärna debatter på sociala medier och debatterar friskt.

Men du måste debattera utifrån fakta hur saker och ting är innan man kan argumentera för hur saker och ting kan förändras. Jag vet inte men 90-20 talister (sjläv 70-80 talist) kanske tror på allt dom blir manipulativt falskt indokterad till allmänt pga av ev påverkan av påtvingad miljö och umgänge.

Tråkigt för rationalitet, logik, förnuft samt fakta och kunskap blir ju som bortblåst då?
Ungefär som om en snubbe (som inte är mekare) förklarar hur en bil funkar och det ska jag tro på och sluka varenda ord... men när jag kolla upp det med fakta så visar det sig att han hade fel rent hypotetiskt.

Vilka debatter ser eller vad debatterar du friskt för om vi börjar så ?
Citera
2017-04-30, 13:31
Medlem
MajorNybergs avatar
Citat:
Jag är tjej. Och jag vet mer än du tror.

Jo för det har du visat här i tråden.

Enligt dig verkar nazism/rasism passa in på allt detta:
Sverige Demokraterna
Alla som röstar SD (20-27% av befolkningen)
Fria Tider
Avpixlat
Alla som kritiserar invandringen (majoriteten av befolkningen)
Nordfront (delvis rätt)

Enligt dig finns det knappt några negativa aspekter av tredje världen invandring, de som kommer hit är ju högutbildade, drivna, jätte trevliga och en storvinst för Sverige!

Enligt dig så begås det inte mer brott på grund av invandringen, och begås det något brott av dom så kommer argumentet att "mEN sVenskAR beGår ju OCksÅ BROTT!"

Enligt dig så är din umgängesbubbla och upplevelser en bättre representation av verkligheten än statistik förd i flera länder under flera decennier.

Du är helt blåst i skallen med andra ord, och det mest skrämmande av allt är att folk som du har rösträtt..

Och jag tror inte att hon trollar, har stött på och sett massor med folk som resonerar precis som hon gör, och de flesta verkar också vara unga tjejer i 15-25 års åldern.
Citera
2017-04-30, 13:33
Medlem
Vi hade inte haft ett så stort antal våldtäkter, dödsskjutningar och upplopp i förorterna, balkongfödsfall, kvinnomord, inbrott, hatbrott, kvinnoförtryck, terrorattentat om vi inte tagit emot dessa invandrare.Sverige hade mao varit ett tryggt land.
Citera
2017-04-30, 13:41
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorNyberg

Och jag tror inte att hon trollar, har stött på och sett massor med folk som resonerar precis som hon gör, och de flesta verkar också vara unga tjejer i 15-25 års åldern.

Jo jag har sett och hört det många ggr förr från 90-20 talister. Dom saknar helt grund och påläsning på fakta om det dom argumenterar för. Och liksom viftar bort och vill inte se sanningen före

Ja det är skrämmande folk att dom får rösta med så naiv, inbundna, opåläst och åsiktsplagierade budskap samt ogrundade påståenden som dom tar från luften utan fakta för att dom tycker så och vill så men inte för att det är bra på nåt sätt så eller ens rationellt i ett större perspektiv eller ens lokalt. Direkt motsägande till vett och sans
Senast redigerad av maxorr 2017-04-30 kl. 13:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in