2017-04-29, 19:14
Medlem
Keldons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldisch
Årets jinx? 😂😂😂🍺🍺🍺
Well played. Jag förstår mig inte på hammarby.
Citera
2017-04-29, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Fixades
Deras försvar verkade lika irrande som klubbens hemvist.

Deras spelare verkar vara mer intresserade av att få duscha tidigt och därför bli utvisade än spela klart matcherna.
Citera
2017-04-29, 19:59
Medlem
Är AFC ett av de sämsta lagen som spelat i Allsvenskan på länge? Toksist blir dom garanterat.
Citera
2017-04-29, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imsofancy
Är AFC ett av de sämsta lagen som spelat i Allsvenskan på länge? Toksist blir dom garanterat.
Falkenberg var jävligt sunkiga förra säsongen, det är lätt att glömma bort. Men AFC i år är också sjukt dåliga.
Citera
2017-04-29, 20:26
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Nja..vet jag inte. Redan glömt förra årets version av Falkenberg? Och dessförinnan säkert med. Lite tidigt på säsongen än va? Dom har ju spelat bra stundtals med. Har två poäng. Nej. Tidiga snara omdömen betackar jag mig för.
Citera
2017-04-29, 20:33
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Nja..vet jag inte. Redan glömt förra årets version av Falkenberg? Och dessförinnan säkert med. Lite tidigt på säsongen än va? Dom har ju spelat bra stundtals med. Har två poäng. Nej. Tidiga snara omdömen betackar jag mig för.

Tre poäng till och med. Vem vet, kanske vinner de nästa fight mot Södra och de är över strecket.

Turay är vital för att Pelles lag öht ska kunna kontra.
Citera
2017-04-29, 21:01
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Tre poäng till och med. Vem vet, kanske vinner de nästa fight mot Södra och de är över strecket.

Just det. Nej..det är ju inte direkt katastrofalt. Känns lite populistiskt att nedvärdera dom bara för att.
Citera
2017-04-29, 21:13
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17

Pelle kmr få ordning på defensiven och med eddahri och turay framåt så. Pelles defensiv + offensivt skickliga spelare kan säkerligen börja plocka poäng i höst (eller tidigare).
Citera
2017-04-29, 21:16
Medlem
Citat:

Njae, Halmstad var ju sjukt dåliga för 2-3 år sen.
Citera
2017-04-29, 21:21
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Pelle kmr få ordning på defensiven och med eddahri och turay framåt så. Pelles defensiv + offensivt skickliga spelare kan säkerligen börja plocka poäng i höst (eller tidigare).

Jag tror fortsatt att AFC åker ut, men likt tidigare har jag inte mycket för snacket om att AFC skulle vara så märkbart sämre än andra bottenlag.
Citera
2017-04-29, 21:22
Medlem
Citat:
Avvakta sommarfönstret, det är väl ganska tidigt i år. Vilka har 5-10 miljoner att värva för av lagen på nedre halvan. De har spelat sex matcher och har "bara" tre förluster.
Citera
2017-04-29, 21:24
Medlem
Auunis avatar
Citat:

På senare tid delar nog AFC titeln som ett av Allsvenskans sämsta lag, möjligtvis ihop med Falkenberg från förra säsongen, tror jag.

Däremot finns det ju historiskt lag som gått sämre. Säsongen 1946-1947 tog Billingsfors IK hela tre (!) poäng på hela säsongen. Det har ju AFC redan lyckats skrapa ihop. (Visst, det var färre lag, och därav mindre antal matcher i Allsvenskan, på den tiden, men min poäng kvarstår). Källa:

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in