Citat:
Det går utmärkt att generalisera....men det ska ju fan vara korrekta dito, som har en poäng. jg sitter ex. aldrig och kallar män som grupp för "underlägsna" "känslostyrda barnrumpor" "hysteriska" etc. har jag någonsin kört den nivån på retorik har det varit mot antifeminsiter som grupp på detta forum ex. Vilket ja! jag anser generellt måste ha ett medelnivå på IQ klart under medel. Aldrig diskuterat med så många uppenbart känslostyrda IQ fiskmås som här.
När jag kör generaliseringr kring män så har det varit: ex. "överrepresenterade inom kriminalitet"
vilket är sant och fullt vetenskapligt korrekt. "generellt sämre språkhjärnor" vilket är sant och vetenskapligt korrekt. Vad mer kan jag generlisera över män?...överrepresenterade inom idiotisk risktagning...
och då brukar det vara yngre män. Äldre män vet jag faktiskt inte om de är mer dumt risktagande än dito kvinnor ex. tror knappast det. Men i gruppen yngre så är klart yngre män mer "idioter" än yngre kvinnor, förmodligen pga flödande testosteron i kombination med icke fullt utvecklad hjärna i kombination med samhällets förväntningar på just unga män.
Fatta att jag aldrig i livet anser eller uttryckt att män är mindre värda än kvinnor. Att män är mer dumma i huvudet än kvinnor, ska förtryckas eller annat skitsnack motsvarande flödet av rent kivnnohat på detta forum.
Om man tror det, så då har man fan inte läst vad jag skriver.
)