2017-04-29, 11:59
Medlem
E.Merckxs avatar
President Donald Trump talade som första President sedan Ronald Reagan inför NRA igår. Han kallade Warren för "Pocahontas":

Trump calls Warren 'Pocahontas' in NRA speech

https://www.youtube.com/watch?v=0si1ZxmotXo

Hoppas att Warren ställer upp 2020. Hon kan ju liksom inte bemöta det.
2017-04-29, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jag tror inte du ska kalla Trump för bluff. Visst har han svängt rätt mycket. Men han ökar i opinionen.

Så länge Trump bygger muren och blir kompis med Putin. Då är jag nöjd.

Jag kallar honom bluff därför att han medvetet lurar folk så mycket det går. För att han och hans familj ska få ekonomiska fördelar.

Är det inte rätt klart nu (om inte tidigare) att det kommer att byggas någon mur. Det behövs ingen mur för de pengarna som det kalaset kostar.

Och Trump blir aldrig kompis med Putin. Att han drar sig för att kritisera honom är nog vad som kan komma i dagen framöver. Varför tror du att Trump administrationen låtsas att inte veta vad Flynn haft för sig? Du förstår väl att det finns något mycket konstigt i detta med Ryssland och Trump administrationen?
2017-04-29, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Obama drar in ytterligare 400.000 us$ för ett 90 minuters tal:

He's Soaking In It: Barack Obama paid another $400,000, this time for a 90-minute speech to advertisers

"Former President Barack Obama is making the most of his first 100 days out of office and is already set to make at least $800,000 from just two speeches this year."

https://www.yahoo.com/news/barack-obama-paid-another-400-140835198.html

Han är mycket eftertraktad. Trump kommer inte att få den typen av erbjudanden eller några alls.
2017-04-29, 12:31
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
President Donald Trump talade som första President sedan Ronald Reagan inför NRA igår. Han kallade Warren för "Pocahontas":

Trump calls Warren 'Pocahontas' in NRA speech

https://www.youtube.com/watch?v=0si1ZxmotXo

Hoppas att Warren ställer upp 2020. Hon kan ju liksom inte bemöta det.

Ytterligare ett bevis på vilket äckel skrythalsen är. Men det visste vi ju. Det värsta är att så många idioter i publiken skrattar.

Lustigt att han redan börjat kampanja för 2020. Det är tydligen det enda han tycker är roligt. Själva jobbet klarar han inte av.
Senast redigerad av Slottsherre 2017-04-29 kl. 12:39.
2017-04-29, 13:19
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Ytterligare ett bevis på vilket äckel skrythalsen är. Men det visste vi ju. Det värsta är att så många idioter i publiken skrattar.

Lustigt att han redan börjat kampanja för 2020. Det är tydligen det enda han tycker är roligt. Själva jobbet klarar han inte av.

Fan skärp dig! Trump är geni när det kommer till att göra reklam om sig själv. Självklart planerar han redan nu att bli president 2020.

Jag tycker han är rolig och gör allt för att driva med Demokraterna.

Angående jobbet så stämmer det att han inte är lika skarp som Obama gjorde. Men Trump får iallafall saker gjorda, till skillnad från Niggern.
2017-04-29, 13:24
Medlem
Citat:
Fan skärp dig! Trump är geni när det kommer till att göra reklam om sig själv. Självklart planerar han redan nu att bli president 2020.

Angående jobbet så stämmer det att han inte är lika skarp som Obama gjorde. Men Trump får iallafall saker gjorda, till skillnad från Niggern.

Göra reklam om sig själv skulle alltså vara bra för USA att Trump gör. Kan du utveckla det och även vad Trump har gjort som är bra?
2017-04-29, 13:42
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Göra reklam om sig själv skulle alltså vara bra för USA att Trump gör. Kan du utveckla det och även vad Trump har gjort som är bra?

Det enda Trump har hittills åstadkommit med är att avskriva belastningar och sänka skatter. Mer har han inte gjort.

Jag hoppas dock på en mur och samarbete med Ryssland för att spränga IS. Nordkorea hoppas jag också att dem får sig en rejäl smäll så det blir kaos i landet och Kim Jong flyr.
2017-04-29, 14:40
Bannlyst
Citat:
Det enda Trump har hittills åstadkommit med är att avskriva belastningar och sänka skatter. Mer har han inte gjort.

Jag hoppas dock på en mur och samarbete med Ryssland för att spränga IS. Nordkorea hoppas jag också att dem får sig en rejäl smäll så det blir kaos i landet och Kim Jong flyr.

Har du en källa på att detta har klubbats igenom i kongressen?
2017-04-29, 14:42
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wint3riscoming
Har du en källa på att detta har klubbats igenom i kongressen?

Nej. Han har bara skrivit på order. Jag tror inte att det kommer klubbas igenom då hela GOP är på Dem's sida.
2017-04-29, 14:58
Medlem
Citat:
Nej. Han har bara skrivit på order. Jag tror inte att det kommer klubbas igenom då hela GOP är på Dem's sida.

Trump är en bra förhandlare?

Trump visade lite rader på ett endaste ett papper angående vad som kan eller inte kan komma att hända. Det är väl för fan klart att ett enda papper inte är något som kan klubbas igenom.

Trump måste ju utarbeta något först. Tror du han är kapabel till det?
2017-04-29, 16:38
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:

OK, kallar du Obama "nigger" förstår jag att du finner Trump rolig. Ni befinner er på samma intellektuella nivå.
Jag kan också förstå att han kampanjar redan nu. När det blir dags 2020 borde även de mest trögtänkta av hans väljare ha hunnit inse att han är en storkäftad bluff. Han kommer att ha så dåliga siffror att han inte ens vågar ställa upp till omval.
Om världen överlever dessa fyra år får vi se
2017-04-29, 16:44
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:

Vad pratar du om? Det är republikanerna som har makten i kongressen. Trump lyckas alltså inte ens förhandla framgångsrikt med sina egna. Och han ska föreställa hela landets president

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in