2017-04-17, 14:31
Medlem
DjSteffos avatar
oxo noterat att numera står det inte hur mycket man i kronor vunnit i en tunering oavsett prisplacerig...
finns det ngt positivt alls med den "nya" fula programvaran... ett helvete lämna ett spel oxo....Jag kunde inte satsa i en turnering försökte omstarta sidan var tvungen starta om datorn för komma från
hejja svs
Citera
2017-04-19, 00:36
Medlem
Har letat men inte hittat Går det att radera spel- och/eller kontohistoriken på Svenska Spel?
Citera
2017-04-22, 14:53
Medlem
Går det på något sätt att lyssna på musik samtidigt som man spelar på Iphone?
Citera
2017-04-27, 22:32
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Hur är det på svs nuförtiden? Har trafiken kommit igång eller har de dödat förtroendet för den gamla kundkretsen totalt?
Citera
2017-04-28, 20:59
Medlem
spelat poker hos svs i minst 5 år , tröttnat på nya strul , tänkte ta ut mina pengar , då frågar dumprogrammet efter mitt kontonummer !!! satan vad arg man blir .. de kan ta min pengar och köra upp i närmaste bästa minuskonto staten har ... helvete !!!
Citera
2017-04-28, 21:50
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magaluf62
spelat poker hos svs i minst 5 år , tröttnat på nya strul , tänkte ta ut mina pengar , då frågar dumprogrammet efter mitt kontonummer !!! satan vad arg man blir .. de kan ta min pengar och köra upp i närmaste bästa minuskonto staten har ... helvete !!!
Det där med att bara langa in ett kontonummer är inte aktuellt, eller? Trodde du att Lövfén skulle komma över med kontanter?
Citera
2017-04-28, 21:53
Medlem
BlueMarlin123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magaluf62
Hmmm och hur tänker du att dom ska kunna betala ut nått utan att ha ditt kontonummer, ska dom gissa?
Citera
2017-05-06, 00:57
Medlem
Vilket jävla haveri till pokerklient, går det inte ens att gömma chatten? Och den svarta jävla fitt layouten gör att jag får ont i ögonen.
Citera
2017-05-06, 01:50
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojge
Vilket jävla haveri till pokerklient, går det inte ens att gömma chatten? Och den svarta jävla fitt layouten gör att jag får ont i ögonen.
Det verkar inte gå att gömma chatten. Jag spelar på rött bord över trägolv, as staten intended.

En hel del av gnället här är befogat men en del beror bara på att ni inte lärt er inställningarna.
Citera
2017-05-06, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Det verkar inte gå att gömma chatten. Jag spelar på rött bord över trägolv, as staten intended.

En hel del av gnället här är befogat men en del beror bara på att ni inte lärt er inställningarna.

NI??? Säg mig vart i inställningarna jag kan ändra layouten då. Och då menar jag inte ändra färg på bordet utan den svarta färgen på hela klientjävulen.
Citera
2017-05-06, 02:13
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojge
NI??? Säg mig vart i inställningarna jag kan ändra layouten då. Och då menar jag inte ändra färg på bordet utan den svarta färgen på hela klientjävulen.
Det vet jag inte. Tror inte det går. Mailar du supporten nu så är det fixat till 2022.
Citera
2017-05-07, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Det vet jag inte. Tror inte det går. Mailar du supporten nu så är det fixat till 2022.

Haha jag får göra det, tur det finns konkurrens. Fattar inte hur SS kan ligga så långt bakom alla andra...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in