2017-04-28, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mommy123
Invandrarbeteende. De ger dom vibbarna. Någon får gärna motbevisa mig.
Självfallet ska man inte dra alla invandrare över samma kam. Huvudsaken är att mannen grips och att offret inte fick permanenta skador. Skulle inte förvåna mig om frisören har ett klippkort hos polisen.
Senast redigerad av tulipa 2017-04-28 kl. 09:36.
Citera
2017-04-28, 09:53
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryggradslus
Hejsan! Kunden gjorde etiskt fel om han inte sa det direkt till frisören utan istället gick och spred dåliga omdömen till folk om dennes klippning.

Självklart gjorde frisören större fel som brukade våld mot kunden.
Man kan begära en viss standard, jag är nöjd med mina frisörer i den prisklassen och strax över.

Han hade då antaglige blivit mördad på stället. Han gjorde rätt som avstod från att säga något och rätt att varna sina vänner för en outbildad, okunnig, frisör som samtidigt är våldsbenägen.
Citera
2017-04-28, 09:55
Medlem
Guru-Gurus avatar
Många tror att de gör ett riktigt klipp när de går till 99 kronor frisörer. Den här snubben borde känna sig lyckligt lottad, han blev inte bara klippt utan också klipptes till. Allt för en knapp hundring.
Citera
2017-04-28, 09:58
Medlem
_killahs avatar
Jag hoppas kompisen känner sig, åtminstone, lite dåligt.

Golare har inga polare.
Citera
2017-04-28, 11:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
"Det var i slutet av juni under förra året som en man råkade illa ut efter att han klagat på sin frisör till en kompis.

Vännen till den nyklippte mannen kände frisören som då ringde sin kund och påtalade att han kände sig baktalad – men att saken ändå var utagerad.

/.../

Senare samma dag sprang de två på varandra i en affär. Då ska frisören enligt den misshandlade personen ha sagt att ”om detta fortsätter så ska han slakta NN”, och det kan han göra själv eller med hjälp av dem som bor i området.

Sedan dröjde det några dagar innan duons vägar återigen korsades. Det slutade med att frisören både slog och sparkade mannen, en spark träffade när han låg ner på marken. Offret slogs medvetslös och bröt näsan."

http://www.sydostran.se/karlskrona/k...s-av-frisoren/

Någon som vet mer? Man kanske bör spela nöjd om man går till en 100-kronorsfrisör?

neger, turk eller blattejävel. "heder". oj, mannen tala inte illa om min business, jag cuttar dig abooa. fucking offer människor.
Citera
2017-04-28, 12:25
Medlem
Tok-Franss avatar
Någon mer än jag som får lite homo-vibbar?
Citera
2017-04-28, 16:21
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryggradslus
Hejsan! Kunden gjorde etiskt fel om han inte sa det direkt till frisören utan istället gick och spred dåliga omdömen till folk om dennes klippning.

Självklart gjorde frisören större fel som brukade våld mot kunden.
Man kan begära en viss standard, jag är nöjd med mina frisörer i den prisklassen och strax över.

Skitsnack. I Sverige får man lov att ha åsikter och yttra dessa om varor och tjänster man köpt oavsett om man är belåten eller missbelåten.

Citat:
Ursprungligen postat av 0-0-
neger, turk eller blattejävel. "heder". oj, mannen tala inte illa om min business, jag cuttar dig abooa. fucking offer människor.

Svårare än så är det inte. Jag gör aldrig affärer med dessa avarter till människor. Det är lite som att möta vilda djur - fullständigt oberäkneliga å ena sidan och ändå så förutsägbara å andra.
Citera
2017-04-28, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Någon mer än jag som får lite homo-vibbar?

Varför? Det finns faktiskt manliga herrfrisörer som inte är bögar.
Citera
2017-04-28, 17:00
Medlem
ljusetssvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Skitsnack. I Sverige får man lov att ha åsikter och yttra dessa om varor och tjänster man köpt oavsett om man är belåten eller missbelåten.

Svårare än så är det inte. Jag gör aldrig affärer med dessa avarter till människor. Det är lite som att möta vilda djur - fullständigt oberäkneliga å ena sidan och ändå så förutsägbara å andra.
Nej, håller med helt!

Som svensk så klagar jag högljutt om allt jag är missnöjd med till vem jag vill och om vad jag vill.
Om någon klagar på ett jobb jag utfört så tar jag till mig kritiken om den är befogad och försöker bli bättre.
Obefogad kritik ignoreras med en axelryckning.

Endast oberäkneliga djur beter sig så som GM har gjort.
Smutsiga illaluktande våldtäktsdjur som bara går omkring och är besatta av sin heder.
Citera
2017-04-28, 19:02
Medlem
Porrtidningssons avatar
Hörde ryktesvägen att det var Frisör Nadereh "Ahmed" som det handlade om
Citera
2017-04-28, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porrtidningsson
Hörde ryktesvägen att det var Frisör Nadereh "Ahmed" som det handlade om
Han är en ovanlig frisör- han sparar allt hår mitt uppe på skulten och rakar av allt på sidorna-
klassisk klippning -kallas det. Och dessutom visade han upp karate-takter-
det blir kö bildning utanför butiken- klipp it- i fortsättningen. Många som vill bli tillklippt.
Citera
2017-04-28, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolfhilter
Ett beteende som känns något osvenskt.
Nej nej det där är jättesvenskt! Frisörer har alltid sparkat ner folk som tycker de blivit felklippta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in