2017-04-27, 21:17
Medlem
Chrisess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Nu ska det bli spännande att se om alla difare är intresserade av att diskutera sin feldömda straff i ett par dagar..
Helt klart feldömd, det är väl ingenting att hymla om? Djurgåden var extremt jävla dåliga och förtjänar inte ens en pinne. Hoppas Kerim inte skadade sig allvarligt nu.
Citera
2017-04-27, 21:21
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Nu ska det bli spännande att se om alla difare är intresserade av att diskutera sin feldömda straff i ett par dagar..
Finns inget att diskutera, bedrövligt domslut.
Citera
2017-04-27, 21:27
Medlem
Inte ett dugg förvånad men fortfarande jävligt besviken, fy fan va uselt. Synd att David Elm fortfarande spelar, jag var övertygad om att han hade lagt av.
Citera
2017-04-27, 21:42
Medlem
Trodde åtminstone att det var en tröjdragning eller fälleben från Kojic - men han gör ju absolut ingenting? De delar ut varsin liten knuff och sedan hoppar Badji för att dra en cykelspark. End of story. Nu när jag sett reprisen är det fan bland de billigaste straffar jag sett.

Dessutom tog Kalmar poäng, inte bra. Verkar ju vara KFF och AFC man ska hålla bakom sig för att sedan rädda kontraktet via kval.
Citera
2017-04-27, 21:51
Medlem
LT10s avatar
Solklar straff och helt rätt domslut av Hamlin. Man ser ju klart och tydligt att Badji dras ner.

Fullt rättvis seger dessutom.
Citera
2017-04-27, 22:07
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LT10
Solklar straff och helt rätt domslut av Hamlin. Man ser ju klart och tydligt att Badji dras ner.

Fullt rättvis seger dessutom.

Ironi?
Citera
2017-04-27, 22:12
Medlem
Lurigfaxs avatar
Dåligt spel, tveksamt dömd straff och 3 poäng. Tack för det men sånt inträffar ibland. Frågar mig istället hur i helvete MFF inte kunde vinna mot Kalmar?
Citera
2017-04-27, 22:18
Medlem
MrSkargards avatar
Stämmer det att MFF bara hade ett skott på mål mot Kalmar?
Citera
2017-04-27, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Vi var säkert tio ggr bättre och ska man räkna det över en säsong så vinner uppenbarligen det bästa laget... (mff-logik)

Edit: Det första jag ser på facebook av en DIF-polare: "Helt felaktig straff, skäms över att vinna på gnagarsätt."
Vi fick väl ingen billig straff med oss idag, varken när Thern blev nedgjord bakifrån eller när Stipe fick benen undansparkade. 😂
Citera
2017-04-27, 22:22
Medlem
LT10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Ironi?
Självklart. Ibland får man vara det

Vi måste höja oss. Idag var det magsår..
Citera
2017-04-27, 22:24
Medlem
Harry_Palmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sodomizer-
När du skriver lögner på ett offentligt forum är det ett problem. Offentliga publiksiffror har naturligtvis mycket högre trovärdighet än en person som blickar ut över en läktare och gissar sig fram till en siffra. Fattar man inte det är man slut i huvudet.

Vilken jävla pajas du är, gå och lägg dig nu, Ryssholm. Klart man ser skillnad på 100 personer och 4-500 men ni har väl kanske inte börjat med matte ännu i särskolan.
Citera
2017-04-27, 22:37
Medlem
Madgetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Stämmer det att MFF bara hade ett skott på mål mot Kalmar?

Jajamänsan, propagandafotboll!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in