Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-11, 21:59
  #49
Medlem
Alt-Kikes avatar
När jag var tonåring hade jag en flickvän vars fitta luktade konserverad tonfisk. Hon hade ofta problem med svamp i fittan. Jag kasserade konservburken och började med män istället. Anus är så mycket fräschare!
Citera
2017-01-12, 00:46
  #50
Medlem
HighwayDelights avatar
Nu har jag inte orkat gå igenom hela tråden, och är ej heller karl, men kan svara för oss kvinnor.
Fittan kan lukta olika beroende på var man är i menscykeln, ibland räcker det med oskyddat sex för att man ska bli att lukta fisk, men ger man fan i att tvätta sig, tro på fan att det luktar illa därnere..

Jag ligger dessutom inte med någon som luktar illa, tack o lov bor jag med en karl som vet hur man tvagar sig! Har stött på gossar tidigare som inte varit lika bra på det

Har man svamp kan det dessutom lukta surt, och svamp i sig är ett jävla helvete,
speciellt när det kliar som skabb, och när det spricker o hela helvetet svider, vill man bli nödslaktad när det är dags att torka sig efter ett toabesök t.ex.. Jag säger bara Diflucan!
Citera
2017-01-15, 21:10
  #51
Medlem
Usch kommer genast tänka på en kille jag var tillsammans med ca 2år i ungdomens dagar

Han hade massa vitt kladd om ollon och ner mot skaftet. Det luktade verkligen äckligt. Provade även att suga av honom nån gång men det smaka död katt.

Förutom denna vidriga odör så luktade det även surt av svett o urin.
Kan ju tillägga att jag har aldrig haft så mycket urinvägsinfektioner som under de åren

Så därför är jag galet noga med att både jag och mannen jag är gift med verkligen " doftar rosor och parfym" om både fitta o kuk

Ser till att vi alltid minst tvättar av oss rejält där nere eller tar en dusch innan det blir åka av
Citera
2017-02-28, 20:11
  #52
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepyoh22
En ny flickvän luktade riktigt unk, fick kvälvningar när huvudet närmade sig mellan benen, var så jäkla illa att jag avbröt och förklarade snällt att hygien var rätt viktigt..

Nästföljande gånger var mycket trevligare, någon var väl tvungen att säga till annars lär hon luktat för evigt.

Bättre vara ärlig så personen kan lösa sina problem istället för att låta dom gå omkring och stinka, snällare så tycker jag.

Låter som en soptunnefitta.
Citera
2017-02-28, 20:59
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hondacross250cc
Usch kommer genast tänka på en kille jag var tillsammans med ca 2år i ungdomens dagar

Han hade massa vitt kladd om ollon och ner mot skaftet. Det luktade verkligen äckligt. Provade även att suga av honom nån gång men det smaka död katt.

Förutom denna vidriga odör så luktade det även surt av svett o urin.
Kan ju tillägga att jag har aldrig haft så mycket urinvägsinfektioner som under de åren

Så därför är jag galet noga med att både jag och mannen jag är gift med verkligen " doftar rosor och parfym" om både fitta o kuk

Ser till att vi alltid minst tvättar av oss rejält där nere eller tar en dusch innan det blir åka av

Seriöst?? TVÅ ÅR med det äckliga liket???

Måste bara få fråga; tycker du inte att det blir totalt ospontant om ni ska duscha innan?
Citera
2017-03-01, 23:43
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av profanum.vulgus
Efter en knullsession sved det alltid om ballen trots att hon var långt ifrån tight.

Jag har en liknande fråga: när jag kör in ett finger i min slida så känns det ibland som att det svider, asså som att det antingen är för surt eller för varmt där inne. Och när jag drar ut fingret så torkar det ut jättesnabbt om jag inte tvättar med tvål. Kan det vara så att mina flytningar är för sura, eller är det huden på mina fingrar som är känslig? Flytningar ska ju vara lite sura så att man inte får svamp. Det finns ett test för surhet i slidan som man kan köpa på apoteket tror jag.
Citera
2017-03-02, 09:08
  #55
Avstängd
var med en brud i mina unga dar som luktade så illa att jag höll på att spy när jag kom hem dagen efter och skulle pissa. hela jävla badrummet var marinerad av liklukt och min mor undrade vad det var som luktade efter jag hade tagit en dusch.
Citera
2017-03-02, 12:08
  #56
Medlem
Som tur är så har man inte stött på någon som luktat såpass illa som ni andra har gjort.. Tur det.

Den som jag minns bäst som luktade bäst var faktiskt vegetarian, hon luktade jävligt gott asså, blev faktiskt lite förtjust i hennes lukt som man liksom kände av efteråt, en liten dov lukt som var lite sötaktig, väldigt behaglig var det där.

Kan tänka mig att de som dricker mycket läsk eller äter andra typer av mat som sänker PH-värdet där mycket kött etc är inblandat inte luktar så fräsch faktiskt.
Citera
2017-03-04, 03:32
  #57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hondacross250cc
Usch kommer genast tänka på en kille jag var tillsammans med ca 2år i ungdomens dagar

Han hade massa vitt kladd om ollon och ner mot skaftet. Det luktade verkligen äckligt. Provade även att suga av honom nån gång men det smaka död katt.

Förutom denna vidriga odör så luktade det även surt av svett o urin.
Kan ju tillägga att jag har aldrig haft så mycket urinvägsinfektioner som under de åren


Får typ aldrig nåt vitt om ollonet, utom när jag har skavsår pga för mkt runk vilket händer sällan.
Citera
2017-03-04, 11:06
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettyslinne
var med en brud i mina unga dar som luktade så illa att jag höll på att spy när jag kom hem dagen efter och skulle pissa. hela jävla badrummet var marinerad av liklukt och min mor undrade vad det var som luktade efter jag hade tagit en dusch.

Och det avskrädet knullade du med?
Citera
2017-04-27, 05:25
  #59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
Seriöst?? TVÅ ÅR med det äckliga liket???

Måste bara få fråga; tycker du inte att det blir totalt ospontant om ni ska duscha innan?

Saken var den att jag var 14 år o han 5 år äldre så jag vågade väl helt enkelt inte påpeka något och han hade riktigt hett humör så bäst var att hålla käften o fortsätta att lida i det tysta

De få partners jag haft efter honom och till idag med han jag är gift med har både dom o jag alltid sett till att gå in på toan o tvätta av sig innan det blir åka av
Citera
2017-04-27, 05:43
  #60
Avstängd
De flesta kvinnor luktar nästan alltid död fisk därnere, såvida de inte precis tagit en dusch.

Tänk på detta nästa gång när ni kollar in en tjej ute på stan och blir småkåta. Fiskdoft från fittan och bajsrester från röven.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback