Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-09, 16:44
  #13
Medlem
profanum.vulguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motherofgod
Finns nog inget som luktar normalt men starkt som hade fått mig att dra mig ur. Tycker snarare att det är sexigare ju mer det luktar.

Okej! Intressant! Du tänder på ostädat. Kan nog också göra det om jag är på det humöret, men till vardags vill man ju ha det rent och fint. En städad mus som har en svag bris av lime. Inget jävla sopnedkast som stinker kärnavfall från Barsebäck.
__________________
Senast redigerad av profanum.vulgus 2017-01-09 kl. 16:52.
Citera
2017-01-09, 16:48
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av profanum.vulgus
Okej! Intressant! Du tänder på ostädat. Kan nog också göra det om jag är på det humöret, men till vardags vill man ju ha det rent och fint. En städad mus som har en svag bris av lime. Inget jävla sopnedkast som stinker kärnavfall från Barsebäck.

Brukar få bonge när jag går förbi feskarbrödernas, men nu pratar du om personliga preferenser till vardags. Det är lite skillnad om du jämför med den ursprungliga frågan om en tillfällig sexuell kontakt vid något tillfälle. Det är dock inget som hade fått mig att dra mig ur, varesig till vardags eller i annat fall.
Citera
2017-01-09, 16:50
  #15
Medlem
profanum.vulguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motherofgod
Brukar få bonge när jag går förbi feskarbrödernas, men nu pratar du om personliga preferenser till vardags. Det är lite skillnad om du jämför med den ursprungliga frågan om en tillfällig sexuell kontakt vid något tillfälle. Det är dock inget som hade fått mig att dra mig ur, varesig till vardags eller i annat fall.

Det är bra det! För mig beror det nog på promillehalten. Ett krogragg får ju ett skott i råttan oavsett. En nätdejt som man plockat hem i nyktert skick kan ju inte stinka hursomhelst.

MEN: Det klart att man får lite fjong på drulen när man går förbi fiskhandlarn.
Citera
2017-01-09, 16:53
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av profanum.vulgus
Det är bra det! För mig beror det nog på promillehalten. Ett krogragg får ju ett skott i råttan oavsett. En nätdejt som man plockat hem i nyktert skick kan ju inte stinka hursomhelst.

MEN: Det klart att man får lite fjong på drulen när man går förbi fiskhandlarn.

För min del så spelar promillehalten ingen roll. Jag gillar fesk, helt enkelt antar jag.
Citera
2017-01-09, 17:00
  #17
Medlem
Sleepyoh22s avatar
En ny flickvän luktade riktigt unk, fick kvälvningar när huvudet närmade sig mellan benen, var så jäkla illa att jag avbröt och förklarade snällt att hygien var rätt viktigt..

Nästföljande gånger var mycket trevligare, någon var väl tvungen att säga till annars lär hon luktat för evigt.

Bättre vara ärlig så personen kan lösa sina problem istället för att låta dom gå omkring och stinka, snällare så tycker jag.
Citera
2017-01-09, 17:08
  #18
Medlem
profanum.vulguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepyoh22
En ny flickvän luktade riktigt unk, fick kvälvningar när huvudet närmade sig mellan benen, var så jäkla illa att jag avbröt och förklarade snällt att hygien var rätt viktigt..

Nästföljande gånger var mycket trevligare, någon var väl tvungen att säga till annars lär hon luktat för evigt.

Bättre vara ärlig så personen kan lösa sina problem istället för att låta dom gå omkring och stinka, snällare så tycker jag.

Bra gjort!
Citera
2017-01-09, 17:11
  #19
Medlem
f30malmos avatar
Nej, det kan inte lukta.
Citera
2017-01-09, 17:29
  #20
Medlem
profanum.vulguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Nej, det kan inte lukta.

Vad kan inte lukta? Taco?

Edit: (Är du en oskuldskompis?)
__________________
Senast redigerad av profanum.vulgus 2017-01-09 kl. 17:46.
Citera
2017-01-09, 18:13
  #21
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Könssjukdomar... speciellt om det var "slampor". Annars svamp pga för idogt knollande/tvättande. Luktar ibland värre än 4 veckors döda lik. Bara att säga ifrån: "du jag gillar dig skarpt (annars hade vi inte hamnat i säng), men ärligt talat: har du ngt problem med underlivet? Odören från din muff påminner om någon jobbig åkomma, som förmodligen skulle förvärras av samlag, så för ditt eget bästa tror jag det är bäst att vi avstår".

Könssjukdomar luktar inte. Eller tror du samtliga som fått t.ex. klamydia har kört på trots en viss stank från underlivet?

Dålig PH-balans/svamp är förstås svaret i de flesta fallen.

Hur illa? Ptja, jag var på en studentfest på tiden det begav sig och hade trosorna nerdragna på ett kjoltyg i ett av bakrummen. Hon var ung, i övrigt fräsch och söt som socker, men det som uppenbarade sig när trosorna åkte ner var något som doftade bortglömd fisk i kombination med gula flytningar som tur var det folk som bankade på dörren så jag hade möjlighet att tacka för mig och ursäkta med att vi var tvungna att öppna dörren. Kvällen slutade med att jag raggade på hennes kompis (som var den person som bankade på dörren)
Citera
2017-01-09, 18:20
  #22
Medlem
Bortsett från diskussionerna kring olika lukter....man drar sej inte ur. Man tar sin partner i handen och drar ut vederbörande till en gemensam och alltigenom erotisk långdusch, UTAN att påpeka den lilla fadäsen med doften. Brukar bli skitbra.
Citera
2017-01-09, 18:33
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av profanum.vulgus
Spela inte dum nu
Håll i dig nu. Det krävs intelligens för att förstå humor. Men du är förlåten då att man inte rår för vilen begåvning man är född med.
Citera
2017-01-09, 18:34
  #24
Medlem
profanum.vulguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Könssjukdomar luktar inte. Eller tror du samtliga som fått t.ex. klamydia har kört på trots en viss stank från underlivet?

Dålig PH-balans/svamp är förstås svaret i de flesta fallen.

Hur illa? Ptja, jag var på en studentfest på tiden det begav sig och hade trosorna nerdragna på ett kjoltyg i ett av bakrummen. Hon var ung, i övrigt fräsch och söt som socker, men det som uppenbarade sig när trosorna åkte ner var något som doftade bortglömd fisk i kombination med gula flytningar som tur var det folk som bankade på dörren så jag hade möjlighet att tacka för mig och ursäkta med att vi var tvungna att öppna dörren. Kvällen slutade med att jag raggade på hennes kompis (som var den person som bankade på dörren)

Citat:
Ursprungligen postat av FZappa
Bortsett från diskussionerna kring olika lukter....man drar sej inte ur. Man tar sin partner i handen och drar ut vederbörande till en gemensam och alltigenom erotisk långdusch, UTAN att påpeka den lilla fadäsen med doften. Brukar bli skitbra.

Puss och kram!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback