2017-04-26, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Fan vilken flopp. Messis nya hero-card (lila kortet) går inte att få i mitt 11informs rewards pack

Varför inte? Podolski t.ex. Har ju gått att få väll?
Citera
2017-04-26, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Både Alli och Kante lär väl komma med i TOTS - vet vi om deras TOTS-kort kommer vara bättre, sämre eller likvärdigt med POTY-korten?

Köpte nyss på mig några OTW Bailly och OTW Sane. Båda lär starta i Manchester-derbyt imorgon och ligger snuskigt lågt historiskt sett. Enda risken är skador (som alltid med OTW-kort) och fåtalet matcher kvar på säsongen. Men jag räknar med profit när elvorna släpps, exponentiellt profit om ngn av dem gör mål eller assist.

Ang OTW Sane och Bailly..köpte en för 39 sist och sålde under matchen för 50.. dock steg han till 56 så hade glömt bort honom i trade.. ska tilläggas att den här matchen inte räknas till TOTW.. Men priset kommer ändå flyga upp om de spelar bra..ska också investera i 5 av varje eller nåt

EDIT: köpte 3 av varje...vete fan om man vågar chansa.. samtidigt kommer de garanterat stiga om de startar..vilket de ska göra båda 2
Senast redigerad av m4staSWE 2017-04-26 kl. 19:01.
Citera
2017-04-26, 19:02
Medlem
Vilken dag brukar MM komma?
Citera
2017-04-26, 19:09
Medlem
Bara jag eller är folk korkade som lägger ut SIF Jarstein för 20k? Alla andra högratade IF kort går för närmare 30 pga Kante/Alli SBC
Citera
2017-04-26, 19:18
Medlem
https://www.futbin.com/17/player/18330/Lacazette/

Vad tror ni Lacazette's nya 89-kort kommer landa på för prislapp? Är det dumt att köpa nu när kortet är nytt eller har priset hunnit stabilisera sig?

Vet att han mest troligt kommer få ett TOTS-kort, men vet inte hur det påverkar hans prislapp.
Citera
2017-04-26, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flankert
https://www.futbin.com/17/player/18330/Lacazette/

Vad tror ni Lacazette's nya 89-kort kommer landa på för prislapp? Är det dumt att köpa nu när kortet är nytt eller har priset hunnit stabilisera sig?

Vet att han mest troligt kommer få ett TOTS-kort, men vet inte hur det påverkar hans prislapp.

tror priset kommer sjunka sakta men säkert, ju närmare TOTS destå mer sjunker priserna, i synnerhet spelare som förväntas få TOTS..och Lacazette är ju given.. sen vad han hamnar på är svårt o säga.. bra tag tills TOTS L1 släpps så vill man kunna använda kortet innan FIFA är helt dött är det nog läge snart..
Citera
2017-04-26, 19:52
Medlem
Tror ni de finns ELO i fifa eller vad det heter? Typ att man får möta bättre ju mer man vinner eller nåt sånt. Gick igenom div1 med 8-0 med ganska enkelt motstånd. Nästa säsong möter jag i princip bara bra spelare förutom 1 eller 2 matcher. Kanske e random men.. vettifan
Citera
2017-04-26, 20:10
Medlem
Herregud, torskar i finalen till kvalet till weekend league varje gång. Sitter på 100 mbit lina och endå har jag delay. I sista finalen jag spelade nyss fryslaggade det dessutom sönder. Blir hysterisk. Jag är en sådan som måste spela snabbt passningsspel och det är ta mig fan omöjligt när det tar en extra sekund för varje kommando att utföras. Typ passar bollen till min anfallare, kollar hur motståndaren reagerar och gör en fake shot åt andra hållet etc. men då tar spelaren istället en extra touch och springer rätt in i honom.
Citera
2017-04-26, 20:50
Medlem
När ska man köpa en spelare från TOTW? Är sugen på två stycken och ingen av dom riskerar hamna i TOTS, den ena va billigare för en timme sen medans den andra sjunkit mer nu än innan.

Dom borde va billigare precis innan dom försvinnner ut packen visst? Eller ska man köpa nu direkt när många köper packs för att få Messi?
Citera
2017-04-26, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Vilken dag brukar MM komma?
Onsdagar eller torsdagar är väl de vanligaste. Så förmodligen imorrn kl 19. De e bra för då hinner jag köpa på mig mer alternativ. Inte riktigt haft tid o täcka upp alla möjliga MM's.

Citat:
Ursprungligen postat av ACM81
När ska man köpa en spelare från TOTW? Är sugen på två stycken och ingen av dom riskerar hamna i TOTS, den ena va billigare för en timme sen medans den andra sjunkit mer nu än innan.

Dom borde va billigare precis innan dom försvinnner ut packen visst? Eller ska man köpa nu direkt när många köper packs för att få Messi?

Om det kommer en Marquee Matchup SBC imorrn med 1x TOTW-kort som reward (som det varit två tidigare veckorna) så kommer priserna på denna TOTW också rasa i pris.
Senast redigerad av grahnen 2017-04-26 kl. 21:09.
Citera
2017-04-26, 23:32
Medlem
https://www.futbin.com/17/squad/3426751 tror ni om detta?
Citera
2017-04-26, 23:36
Medlem
Tur att jag köpte Keita tidigare då han låg på 145000 för nu är han uppe på 180000. Och samma med Benteke som nu ligger på 210000 och innan gick för 150000
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in