2017-04-24, 23:11
Medlem
GoodnightRobiceaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuffuffe
Billigaste kket du hittar i Vstra hamnen om man inte vill ta sallad eller baguetter
Ja men i VH r allt verpriserat, sett till vad man fr i pizza vg p dominos r de vrt priset?
Citera
2017-04-25, 12:09
Medlem
swebarbs avatar
Om deras medium 29cm fr 80-90kr r strre n vanlig blattepizza och smakar godare s kanske, annars inte d r det lite fr dyrt fr en pizza tycker jag.

Jag menar en pizza hawaii large fr 129kr ?
INGREDIENSER
Pizzass, Pizzaost, Skinka, Ananas

vafan r det som gr att den ska kosta ver 100 spnn ? det r lite vl nd
Citera
2017-04-25, 12:11
Bannlyst
Ja inte finns det s mycket att konkurrera mot, den enda pizza kedja i Sverige r vl pizza hut och dom gr inte mycket ovsen...
Citera
2017-04-25, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoodnightRobiceau
Ja men i VH r allt verpriserat, sett till vad man fr i pizza vg p dominos r de vrt priset?

Jag tycker det, kul med omvxling mot en standard pizza man fr i Sverige och jag r ett stort fan av dominos tomatss p pizzan.
Citera
2017-04-25, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Om deras medium 29cm fr 80-90kr r strre n vanlig blattepizza och smakar godare s kanske, annars inte d r det lite fr dyrt fr en pizza tycker jag.

Jag menar en pizza hawaii large fr 129kr ?
INGREDIENSER
Pizzass, Pizzaost, Skinka, Ananas

vafan r det som gr att den ska kosta ver 100 spnn ? det r lite vl nd

Vad menar du med "blattepizza"?
Citera
2017-04-26, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cdec
Vad menar du med "blattepizza"?

Vad r det svra att frst?

En sedvanlig turk med hriga hnder som bakar din pizza med halalslaktade rvaror och dylikt.
Citera
2017-04-26, 02:26
Medlem
Buffedbygods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Vad r det svra att frst?

En sedvanlig turk med hriga hnder som bakar din pizza med halalslaktade rvaror och dylikt.

Du glmde den obligatoriska saggen i vitlksssen.

Har aldrig testat dominos i sverige men mnga ggr utomlands. Tycker dom hller hgre kvalitet n tex pizza hut och andra liknande varumrken. Har testat i tre olika lnder och dominos r alltid bst av alla dessa mainstream panpizzor.
Citera
2017-04-27, 08:01
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffedbygod
Du glmde den obligatoriska saggen i vitlksssen.

Har aldrig testat dominos i sverige men mnga ggr utomlands. Tycker dom hller hgre kvalitet n tex pizza hut och andra liknande varumrken. Har testat i tre olika lnder och dominos r alltid bst av alla dessa mainstream panpizzor.

Fr cirka 9 - 10 r sen hade dock Dominos ett vedertaget dligt rykte. Men det verkar ju som de frskt fila bort det med nya tomatsser, ostblandningar osv.
Citera
2017-04-28, 10:35
Medlem
Problemet som jag ser p Dominos r just dliga avtal gentemot dem som ansluter sig. Varfr ska man satsa en hel del pengar fr att ansluta sig till dem och binda upp sig till att enbart kra p deras recept? Det r vl bttre att ga sin egen pizzeria och inte behva betala ngon avgift eller ngot till dem, samt kra p egna recept och varierar sig allt eftersom det kan behvas. Idag r det ofta s pass bra kvalite p de flesta pizzeriorna i Sverige, s deras smak kan snarare bli ett problem till att hvda sig gentemot konkurrenter. Det r nog ocks skert drfr det tagit s mnga r fr dem att sl sig in p den svenska marknaden.
Citera
2017-09-14, 21:03
Avstngd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dankmemesbro
Ja inte finns det s mycket att konkurrera mot, den enda pizza kedja i Sverige r vl pizza hut och dom gr inte mycket ovsen...

Jag verkligen hatar panpizza s jag ser fram emot nr Dominos kommer hr till Fjolltrsk. Jag har tit det i USA och tyckte om det, det var lite tjockare botten n vad de flesta svenska pizzerior har, men inte alls lika tjock botten som panpizza har.
Senast redigerad av JohanSverkersson 2017-09-14 kl. 21:08.
Citera
2017-10-31, 22:21
Medlem
N, Dominos pizza hr i Malm suger, speciellt den i VH. Oljan bara droppar frn pizzan och s r det smaklst. Jag vljer hellre pizza hut, trots service r kass s r Dominos smre.
Citera
2018-01-04, 17:08
Medlem
Pitschkas avatar
Jag fattar inte hypen (?).

Rejlt trkiga pizzor, ok, ingen katastrof men enligt mig inget koncept du bygger en kedja p.
testade i NY i somras och...meh...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in