2017-03-18, 10:38
Medlem
Balonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoodnightRobiceau
Ngon som tit dr i Malm och kan ge betyg?

Har kkat dominos i vstra hamnen. Helt klart ngot annat n standard turkpizza. Jag t en Pepperoni Feast med amerikansk kant. Den var god och 8-slices var rikligt med pizza.
Citera
2017-03-18, 10:51
Medlem
Ngon som vet om det finns planer p att ppna i andra stder ocks?
Citera
2017-03-18, 11:26
Medlem
carminaburanas avatar
haha vilket misslyckande. Trden snart 10 r gammal och de har bara 3 restauranger i hela sverige.
Citera
2017-03-18, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av December
http://www.dominos.se/

Ser ut som att Dominos Pizza frsker finna franschisare i Sverige. Deras ml r ju att expandera med 35 nya restauranger i Europa varje r. Hoppas det blir s fr det r grymt gott. Mycket godare n Pizza Hut. Ngon som vill bli Sveriges frsta Dominosgare?
Dom r riktigt goda, gr inte ens att jmfra med andra pizzor
Citera
2017-03-18, 12:15
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
haha vilket misslyckande. Trden snart 10 r gammal och de har bara 3 restauranger i hela sverige.

konstigt eller? pizza marknaden i sverige r rtt s mttad vid det hr laget..
Citera
2017-03-18, 12:16
Medlem
GoodnightRobiceaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balonzo
Har kkat dominos i vstra hamnen. Helt klart ngot annat n standard turkpizza. Jag t en Pepperoni Feast med amerikansk kant. Den var god och 8-slices var rikligt med pizza.
Har hrt mnga sura rster ver att priserna r hga r de prisvrt?
Citera
2017-03-18, 14:18
Medlem
klart man r sugen, en riktig amerikansk variant.
Citera
2017-03-18, 14:18
Medlem
Balonzos avatar
Citat:

Jag har aldrig pratat med ngon angende deras priser. ter du pizza varje vecka s knns priserna hga. ter du pizza en gng i mnaden gr det vl inget att det kostar 120kr (inklusive hemkrning). Det r ju goda pizzor, jag bestllde hem en New Yorker imorse till frukost. n s lnge r jag en njd domino kund!
Citera
2017-03-18, 15:07
Medlem
GoodnightRobiceaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balonzo
Jag har aldrig pratat med ngon angende deras priser. ter du pizza varje vecka s knns priserna hga. ter du pizza en gng i mnaden gr det vl inget att det kostar 120kr (inklusive hemkrning). Det r ju goda pizzor, jag bestllde hem en New Yorker imorse till frukost. n s lnge r jag en njd domino kund!
Har vgarna frbi hemmet snart fr prova p Dominos d!
Citera
2017-03-27, 02:24
Medlem
Faptistens avatar
Varfr finns Domino's och KFC i Malm men inte i Stockholm? Knns som att det skulle bli rtt populrt hr uppe ocks.
Citera
2017-03-27, 22:19
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faptisten
Varfr finns Domino's och KFC i Malm men inte i Stockholm? Knns som att det skulle bli rtt populrt hr uppe ocks.

De fanns i Danmark frst, och tminstone Domino's hade ngon franchiselsning dr franchisetagaren frst skulle arbeta inom Domino's i Danmark innan frsta restaurangen i Sverige kunde ppna. S det r nog frmst av praktiska skl.
Citera
2017-04-20, 15:55
Medlem
Citat:

Billigaste kket du hittar i Vstra hamnen om man inte vill ta sallad eller baguetter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in