2017-03-28, 06:35
Medlem
KekeTGs avatar
Pundigaste beteendet är väl att jag vill vara ensam med min dator men min flickvän sitter jämt så hon ser min datorskärm. Sjukt irriterande hela tiden, även nykter, då jag vill skärma av mig och känna mig ifred med mina obskyra äventyr och flummerier på internet.
Sen vill man ju ha sex såklart men bruden har inte ens fattat att man kan ha sex på tjack utan gör de mest meningslösa saker så sex finns inte på kartan.
Att inte få tjacka ifred utan att bli störd av denna flickvän förstör tamigfan hela ruset hela tiden. Inte ens värt att köra längre.
Citera
2017-03-28, 06:51
Medlem
00sjus avatar
Gå igenom grindern och varje snusdosa man har haft weed i för att skrapa ihop kief till
en joint.
Citera
2017-04-24, 09:44
Medlem
De flesta urkukade momenten har nog skett tidigt i min tjackkarriär. Har blivit mer stealth, och tråkig, nu för tiden då jag lärt mig känna mitt tjack-jag, samt jaga tjack. Edit: Äeeeh.
Senast redigerad av Klopski 2017-04-24 kl. 10:28.
Citera
2017-04-24, 10:02
Medlem
Hittar jag gamla halvrökta spliffar på gatan tömmer jag ur mecket och röker i holk... Även druckit t-röd, dragit en massa thinner samt använd allt möjligt olämpligt som vatten när man slagit pannor.
Citera
2017-04-24, 12:29
Medlem
Nasofermens avatar
Hade endast 2 st E kvar som jag slängde i mig,
Efter ca 30 min började jag må illa o kände jag måste spy så jag spydde
I en chipsskål och såg all oupplöst E som jag misstänkte skulle komma upp
Därav jag spydde i chipsskålen , tar några djupa andetag och klunkar i mig spyan som var
Full med oupplöst ecstasy och satte mig o invänta ett rus återigen
Citera
2017-04-24, 12:43
Medlem
mr.oranjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nasofermen
Hade endast 2 st E kvar som jag slängde i mig,
Efter ca 30 min började jag må illa o kände jag måste spy så jag spydde
I en chipsskål och såg all oupplöst E som jag misstänkte skulle komma upp
Därav jag spydde i chipsskålen , tar några djupa andetag och klunkar i mig spyan som var
Full med oupplöst ecstasy och satte mig o invänta ett rus återigen

Kan inte sluta skratta
Citera
2017-04-24, 13:44
Medlem
Skankhunt420s avatar
Letade igenom ett helt hus efter mynt och pantburkar för att köpa munchies under ett hashrus
Citera
2017-04-25, 16:34
Medlem
PappaPundares avatar
Efter att ha varit tjackad i flera dygn och jag går runt på stan med min luffare-outfit (mjukisar, gamla sunkiga arbetskängor med stora hål på baksidorna och en gammal något för stor vinterjacka med ett stort hål) brukar varje person jag går förbi kolla snett på mig.

Antar att jag måste se väldigt pundig ut då.

Själv märker jag inte mer än att jag ser förjävligt trött ut men när jag inte är tjackad och har på mig liknande skit kläder stirrar inte folk på mig ens nästan lika mycket så jag måste verkligen ha någon underlig gångstil eller blick när jag varit vaken alldeles för länge.

En annan sak jag märkte i samband med att jag blev tjackpundare är att jag blir fan skelögd efter att ha varit vaken i ungefär 36 timmar. Det är när jag passerar den gränsen som det händer något med mitt högra öga och den börjar kolla snett av någon anledning.

Någon annan som har märkt samma sak? Eller känner igen sig på min beskrivning? Eller är jag ensam om detta kanske :/?
Citera
2017-04-25, 17:42
Medlem
szabos avatar
Citera
2017-04-26, 01:26
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av szabo

Har nog många gånger råkat snorta i mig lite damm när jag hittat tjack på golvet eller på något mindre rent bord hehe.
Värsta gången var när jag var hög på benso och skulle fylla en liten zip-påse med tjack. Jag fyller på och fyller på, men påsen blir aldrig full. Då ser jag att det är ett jävla hål i påsen och allt har hamnat på golvet. Fy fan vad sur jag blev då. Hehe.
Citera
2017-04-27, 14:18
Medlem
Bor i en stad i utlandet där knark är rätt accepterat, trots olagligt.

En av höjdarna var väl när jag, min bästa vän, och min flickvän fick för oss att svälja varsitt högpotent piller och gå till närmsta bar. Ungefär när det kickade vill min kompis kissa och vi som alla är på mycket gott humör bestämmer oss för att göra sällskap till toaletten för att inte avbryta det energiska samtalandet.

Väl inne på toaletten slår det på riktigt. Mina kamrater ligger på golvet och liksom kramar toaletter och väggar och jag liksom nyktrar till, "vafan,här kan vi ju inte kräla runt". Lyckas få ut dem på gatan utanför baren men även här börjar det krälas, som lyckliga små maskar ligger vännerna nu och ålar runt.

Inte helt oväntat kommer barpersonal ut och avbryter festen, "fattar ni inte att snuten blir sura, inte minst på er ifall de hittar er i detta tillstånd?". Där påminns jag om att, trots att berusningen i sig inte är olaglig i landet jag bor i så kan snuten nog ha vissa problem med de färglada piller, 4 gram fart och säkert 2g keta som vid tillfället rumlade runt i min innerficka.

Prompt gick vi till en bar med en mer tillåtande inställning och hängde i soffan resterande rullning.

Vet inte om beteendet klassas som pundigt men minnet är mig kärt.
Citera
2017-06-27, 17:51
Medlem
Skankhunt420s avatar
Brukar ägna mig åt att spendera nätter med polare i en mögelskadad husvagn i skogen, dricka öl och snorta Concerta... är nog ett ganska pundigt beteende
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in