2017-04-25, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Är jag en dålig människa för att jag njöt lite av att se Lisa tycka synd om sig själv? Karma.

Bästa, dessutom är hon snabb med att ta bort kommentarerna om avsnittet ikväll hon redan fått på instagram
Citera
2017-04-25, 22:47
Medlem
Visst att Kevin är en idiot, men Johns beteende är allt annat än okej. Han uppförde sig riktigt illa.
Citera
2017-04-25, 22:49
Medlem
Matilda & Evelina <3
Citera
2017-04-25, 22:51
Medlem
AssJohns avatar
Blev faktiskt impad av John i hans och Kevins argumentation.

Visst, John är John, och John ska alltid gå till överdrift.
Hade han bara hållit sina glåpord och påhopp inom sig hade han lätt vunnit den fighten i allas ögon. Haha han skulle kunna bli politiker.

edit: Kul också att se att mobbar-Kevin fick lite skit för en gångs skull, men skulle John gjort det snyggare kanske Kevin faktiskt skulle tagit åt sig.
Senast redigerad av AssJohn 2017-04-25 kl. 22:59.
Citera
2017-04-25, 22:51
Medlem
Lotavoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milkwater
John ba: - Jag har inte dålig kvinnosyn
Två sekunder senare: *använder ordet kvinna som en förolämpning sju gånger*

Det är en förolämpning eftersom att vara/bete sig som en kvinna inte är så attraktivt om man är man?
Citera
2017-04-25, 22:53
Medlem
Sha R'Taes avatar
Citat:
John ba: - Jag har inte dålig kvinnosyn
Två sekunder senare: *använder ordet kvinna som en förolämpning sju gånger*
Jag har ogillat Kevin rätt hårt sedan tidigare pga. hans mobbing-attityd men jämfört med John är han värd sin vikt i guld.

Såg precis färdigt konfrontationen där bonnläppen John ska "sätta Kevin på plats" och den inavlade grisen klarar fan inte av att leverera en fungerande mening på mer än fyra ord. "öh döh döh men döh öh" samt förstås hans gaggande om att "jag är en jävligt maskulin kille" medan han står där och visar sitt rätta jag med uppknäppt flanellskjorta: en sämre bemedlad bonnläpp som ska ut i vida världen och visa vad han går för men gör enbart bort sig. Ge det en 3-4 år så sitter han och blippar varor på Ica i valfri obygd.

För övrigt fin ironi att han insinuerar att Kevin är bög/fjolla/kärring 700 gånger innan han traskar in i nästa rum topless och måste bli tröstad av en ännu större (och ännu mer topless) Jake. Inget bögigt i det inte...
Citera
2017-04-25, 22:59
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeHarrison
Haha. John ser ut som Peter Dalle.

John ser ut och är som en HR-konsult på Gotland, inga namn nämnda
Citera
2017-04-25, 23:10
Medlem
John må vara rätt korkad och slänger ut sig glåpord hit och dit men fan va skönt att se han tvåla dit Kevin. Han har så otroooligt rätt i sak, Kevin har alltid rätt och ledaren i "rätta" gruppen, Kevin är exakt den typen av människa jag bosktavligt talat hatar.

"Du får använda hjärnan för en gångs skull", garvade så jävla hårt legend John.
Citera
2017-04-25, 23:16
Medlem
Hahaha bråket mellan Kevin och John kändes som något hämtat från Partaj eller liknande!!
Senast redigerad av azintono 2017-04-25 kl. 23:24.
Citera
2017-04-25, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lotavos
Det är en förolämpning eftersom att vara/bete sig som en kvinna inte är så attraktivt om man är man?

För en tjej är det något positivt att vara en pojkflicka, men för en kille är det negativt att vara en flickpojke. Vad är det du inte fattar? Det handlar om kvinnosyn.
Citera
2017-04-25, 23:34
Medlem
Citat:
För en tjej är det något positivt att vara en pojkflicka, men för en kille är det negativt att vara en flickpojke. Vad är det du inte fattar? Det handlar om kvinnosyn.

Vad är positivt att vara en "pojkflicka" om man får fråga? Tror de flesta killar ser det som rätt så avtändande om en tjej leker "machoboy"..
Citera
2017-04-25, 23:39
Medlem
Vem tror vi de gamla deltagarna röstade ut i dagens pandoras ask?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in