2017-04-25, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Välkommen till klubben!

Vad blir nästa stora svek? Obama-Care forever?

Han låter sig själv bli sönderslagen av demokraterna utan att clownen inser det.

Det vi har nu är en clown som inte kan skriva under ett papper utan att hans jävla dotter vid sin sida.
2017-04-25, 11:49
Medlem
zergrushs avatar
Surgeon general blev precis kickad utan anledning. Är detta inte heller en post som ska tillsättas på några månader, för att göra Amerika makalöst igen?
Eller behöver Martin Shkreli jobb, månntro?
https://www.washingtonpost.com/news/to-your-health/wp/2017/04/22/surgeon-general-vivek-h-murthy-removed-by-trump-administration-replaced-by-deputy-for-now/
Citat:
Surgeon general is removed by Trump administration, replaced by deputy for now
Senast redigerad av zergrush 2017-04-25 kl. 11:52.
2017-04-25, 11:53
Medlem
"It's good for the country that President Trump is taking the wall off the table in these negotiations," Schumer said late Monday. "Now the bipartisan and bicameral negotiators can continue working on the outstanding issues."

House Minority Leader Nancy Pelosi of California said, "The president's comments this evening are welcome news given the bipartisan opposition to the wall, and the obstacle it has been to the continuing bipartisan negotiations in the appropriations committees."

Den jäveln som fortfarande är på Trump tåget borde åka till doktorn och få hjärnan kontrollerad.

Kommer bli det mest pinsamma rally på lördag när clownen står där uppe totalt överkörd av demokraterna och inte fått något gjort.

MAGA
2017-04-25, 11:55
Medlem
squeakys avatar
Vilken jävla loooser Trumpen är, clownen ligger dead-last
Citat:
Donald Trump averaged 41% job approval during his first quarter as president, 14 percentage points lower than any other president in Gallup's polling history. Bill Clinton had the previous low mark of 55%. The average first-quarter rating among post-World War II presidents elected to their first term is 61%, with John Kennedy's 74% the highest.

Det värmer i mitt hjärta att även att Flashbacks Trumpister börjar göra avbön, ni har kommit till insikten att er tidigare hjälte är en clown. Många här har gång på gång försökt att hjälpa er just med den insikten.

BTW, hur går det med Trump s.k "voter fraud investigation" ?

Citat:
White House press secretary Sean Spicer told CNN that he expects something on the commission within the "next week or two, but I don't want to get ahead of that."

Citat:
Another senior administration official said that the formation of the commission "has not been a topic of a lot of conversation" in the White House, and said it was not something discussed recently with the vice president either.

Tydligen så är det inte lika viktigt med denna "investigation" längre
2017-04-25, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Fast er kritik tar inte på mig. Ni var precis lika seriösa i ert motstånd som vi var i vårt stöd. Trump vann med de positionerna vi älskade och ni hatade. Den biten kan ni aldrig förändra. Han vann på ett sätt ni trodde var omöjligt, på vår politik. Ni var aldrig rädda för att ni trodde att han var en bondfångare, ni var rädda för ni trodde att han var på riktigt.

Vad som hände sen är en annan historia.

Ehhh, det här är ju din teori men stämmer absolut inte på mig alla fall. Herregud, hela hans valkampanj var ju en stor parodi på politik. Sänka företagsskatter till 15% med redan kass ekonomi, stänga gränserna för alla muslimer (kanske skulle börja med sina egna masskjutningar som oftast inte utförs av muslimer), bygga en otroligt dyr och meningslös mur mot Mexico, skicka hem alla illegala invandrare (praktiskt omöjligt och många är trots allt viktig del av ekonomin) och hans fantastiska plan mot IS som var "hemlig", dvs han hade ingen aning men den var såklart "tremendous" som allt annat... Ta bort Obamacare och göra en ny "tremendous" sjukvårdsplan som han inte heller hade en aning om hur den skulle se ut.

Det är ju lätt att gå till val med löfte om att göra allt fantastiskt bra men han hade ju inte en endaste konkret och realistisk åtgärd. Men trots allt det var det ju personen som oroade mig, det är inte seriöst att ha en politiker som hånar andra folk för utseendet, konstant ljuger, hittar på saker, låtsas veta saker, motsäger sig själv, glömmer bort vad han sagt och dessutom knappt vet något om sakerna han pratar om, något som blivit smärtsamt uppenbart nu när han har det yttersta ansvaret.

Jag tror inte heller han vann på sin politik, han vann för att han var ett stort fuck you till vita huset och att en del lätt duperades till att tro att han kunde dra tillbaka tiden till det glada 50-talet.

Förstår inte sista meningen "trodde han var på riktigt", han är ju på riktigt, han är en vandrande katastrof för både USA inrikes men även i MÖ och nu NK. Plus att han såklart knappast bidrar till bättre miljö..
2017-04-25, 12:25
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Inte alls!
Citat:
Ursprungligen postat av Chr820
Ehhh, det här är ju din teori men stämmer absolut inte på mig alla fall.
Okej, det är möjligt att just ni två inte passar in på min beskrivning, jag har inte stenkoll på just er. Min poäng var mer riktad mot ZOG i stort: Medier, analytiker, andra politiker, experter osv. De gillar ju Trump nu. Det är ingen kritik längre, Rysslandsutredningen är nedlagd, "Trump har mognat". De trodde att Trump var ett hot och agerade med den brutalaste samordnade attacken jag någonsin sett i mitt liv. Och de trodde inte att han var ett hot för att han var en bondfångare, utan för att de trodde att han var ett hot mot NWO.
2017-04-25, 12:25
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Yeah right du hoppade säkert på Trump tåget för att han skulle sänka skatterna.
Nej, pga hans syn på media, invandringen och islam
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Nu hoppas vi att de sista väljarna clownen har kvar inser detta också och börjar demonstrera mot honom.
Vad yrar du om? Enligt ABC-mätning du länkat till var det bara 4% som inte skulle rösta igen på Trump

Han borde som sagt släppa muren för länge sedan. Då skulle ens inget märkt det.
https://www.nytimes.com/2017/04/24/us/politics/congress-spending-bill-wall-trump.html
The Spending Bill Was Supposed to Be Easy. Then Trump Intervened.
Citat:
To be clear, it isn’t that hard to keep the government’s lights on.

Fights over short-term spending bills have long been used by Republicans and Democrats as proxies for broader policy fights. But with Republicans fully in control of Washington, President Trump has turned a sure thing into a major drama, with a Friday night deadline before much of the government shuts down.

Congressional appropriators, always happy to spend money together, seemed on a glide path to do so, until Mr. Trump intervened, insisting on using the bill to get a down payment on a wall at the Mexican border that even many Republicans are leery of and that he has long insisted would be paid for by Mexico. He appeared to soften his demand late Monday, saying he would settle for additional funds for border security — potentially including at least part of the wall, according to a senior administration official who spoke on condition of anonymity.

Suddenly, a spending bill that was meant to be a mere legislative grace note to much larger health care and tax policy bills has become the centerpiece of another down-to-the-wire battle.

“The Wall is a very important tool in stopping drugs from pouring into our country and poisoning our youth (and many others)!” Mr. Trump said Monday on Twitter.

The president’s habit of tossing hornets into Republican policy picnics has hampered his agenda and demonstrated the lack of experience among his staff in working with Capitol Hill to get things done. His lack of early engagement on the health care bill helped lead to its demise, and his early efforts at a tax bill were disorganized — he announced he had one even though critical staff members and congressional leaders knew nothing of it. Those stumbles and his current flirtation with a government shutdown demonstrate a continued pattern of playing to his base rather than governing.

Exakt så uppfattar jag det också.. Varför ta upp onödiga muren för att sedan släppa den?

Nu måste han iaf leverera någon extra finansiering till gränsen.

Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Vilken jävla loooser Trumpen är, clownen ligger dead-last

Det värmer i mitt hjärta att även att Flashbacks Trumpister börjar göra avbön, ni har kommit till insikten att er tidigare hjälte är en clown. Många här har gång på gång försökt att hjälpa er just med den insikten.

BTW, hur går det med Trump s.k "voter fraud investigation" ?

Tydligen så är det inte lika viktigt med denna "investigation" längre

Det var ju bara för att get lättkränkta liberaler triggered. Och kolla på dig. Han verkar ha lyckats. Tänk! Även lättkränkta liberaler from Sweden (Sweden! Who could've believed it!) kränks
Senast redigerad av FlashyBear 2017-04-25 kl. 12:28.
2017-04-25, 12:27
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Känns inte bra att läsa sina egna inlägg nu i efterhand. Men det var ju det intrycket han gav. Han hade hela apparaten emot sig, han vägrade vika, han vann. Sen fick han hela den här Rysslandsgrejen mot sig i månader. Till slut lyckades de vända det och började jaga efter Obama och Rice. Precis då hände nåt. Allt vände. Attacken på Syrien, sen har Trump varit någon helt annan. Det är mycket märkligt och mycket sorgligt det som har hänt.

Detta mitt stöd till Trump försvann i samma stund han bomba Syrien... han har ju totalt ljugit om att inte hålla på att kriga, då han mer eller mindre verkar ska förklara krig mot halva världen.
2017-04-25, 12:28
Medlem
Skulle det inte vara bättre för världsfreden om Vicepresident Pence kin tog över istället? Mike Pence är väldigt konservativ och kompromisslös men han är i alla fall en mer stabil person som är principfast.
2017-04-25, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Detta mitt stöd till Trump försvann i samma stund han bomba Syrien... han har ju totalt ljugit om att inte hålla på att kriga, då han mer eller mindre verkar ska förklara krig mot halva världen.

Samma för mig. Där tappade han trovärdigheten totalt. Nu är Syrien, Ryssland och Nordkorea prioriterat. Han bedriver en annan politik än den plattform han valdes på. Jag förstår att det är kompromisser men han går ju helt emot allt han har sagt i princip. Det är mycket prat och lite handling med muren och flyktingstopp och så vidare.

Trumps största bedrift hittils är väl att Neil Gorsuch blev Scotus.
2017-04-25, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Nej, pga hans syn på media, invandringen och islam

Vad yrar du om? Enligt ABC-mätning du länkat till var det bara 4% som inte skulle rösta igen på Trump

Han borde som sagt släppa muren för länge sedan. Då skulle ens inget märkt det.
https://www.nytimes.com/2017/04/24/us/politics/congress-spending-bill-wall-trump.html
The Spending Bill Was Supposed to Be Easy. Then Trump Intervened.

Exakt så uppfattar jag det också.. Varför ta upp onödiga muren för att sedan släppa den?

Nu måste han iaf leverera någon extra finansiering till gränsen.

Det var ju bara för att get lättkränkta liberaler triggered. Och kolla på dig. Han verkar ha lyckats. Tänk! Även lättkränkta liberaler from Sweden (Sweden! Who could've believed it!) kränks

Du förstår inte din åsna muren är inte det viktiga här, utan att inte vika ner sig för demokraterna.

Det du har kvar är en clown som bara kommer få igen saker the establishment vill ha.

Kom in i matchen för helvete och inse att det folk röstade på är borta och kvar är en clown med åsnor som dig där ni slickar hans röv med glädje.
2017-04-25, 12:37
Medlem
arbetets avatar
Min Trump vill gå i envig med globaldemokraterna och neocons. Tyvärr har luften pyst ur honom och istället gör han allt för att inte framstå som den Lame Duck han är.

Tragiskt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in