2017-04-24, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Ja, ni får fokusera på att kasta bengaler när varken era ultrasgupperingar eller firmor vågar slåss så fort dom beträder göteborgsk mark.
Fan vad du snackar hela tiden.
Citera
2017-04-24, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Jag har sett djurgården på Tele2 ett antal gånger och jag kan bara säga att av stockholmsklubbarna har de sämst tryck. Dessutom ganska få som vill gå på matcherna verkar det som. :P

Jag antar att du inte menar mot Malmö? Skulle bli väldigt imponerad om Bajen eller AIK hade bättre än vad vi presterade med undantag 0-2 förlusten.
Citera
2017-04-24, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Ja, ni får fokusera på att kasta bengaler när varken era ultrasgupperingar eller firmor vågar slåss så fort dom beträder göteborgsk mark.
Haha, är du alltid arg?

Bajsnödig som få.
Citera
2017-04-24, 23:18
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallacher
Jävlar vad mycket salt ni fått i era fittor ikväll. Deltagare.

https://pbs.twimg.com/media/C-MX_5CXUAIFOgK.jpg:large
https://pbs.twimg.com/media/C-M5JnJXYAQ_t5r.jpg:large
Som jag förstått det cirka 3500 gjorda ''halsdukar'' som tvåpinnare. Stabilt gjort av tifopågarna.
Ni lät väldigt dåligt i cmores sändning. Vilket säger absolut ingenting!

Ert tifo var väldigt grundligt gjort och tidskrävande och ett av mina absoluta favorittifo är HSVs för några år sen när man målade tvåpinnsflaggor över hela arenan.

Men utfallet blir tyvärr inte så snyggt i detta fallet enligt mig. Det ser lite mesigt ut (ber om ursäkt för dåligt ordval, tunt kanske är ett bättre ord). Gillar dock tanken!
Citera
2017-04-24, 23:24
Medlem
Missade tv-sändningen när difarna hetsade mot familjeläktaren eller? En ickehändelse förvisso men det var ett jävla hallå när samma sak hände på Tele2 för något år sedan. Jag hade räknat med krigsrubriker i pressen och 100 gråt-tweets från fonzen.
Citera
2017-04-24, 23:31
Medlem
feed-mes avatar
Citat:
Jag har sett djurgården på Tele2 ett antal gånger och jag kan bara säga att av stockholmsklubbarna har de sämst tryck. Dessutom ganska få som vill gå på matcherna verkar det som. :P
Sand i vaginan?

Seriöst, tycker du att ni i Malmö presterade bra idag så är det en sorglig standard ni har. Å andra sidan är er största supporterprofil Showan och ert försvar av pedofiler välkänt så hög standard kan man ju inte beskylla er för att ha.
Senast redigerad av feed-me 2017-04-24 kl. 23:34.
Citera
2017-04-25, 00:41
Medlem
Tyckte vi körde på bra idag faktiskt, och då brukar jag vara väldigt kritisk till våra insatser i vanliga fall.
DIF såg ut att hålla igång helt ok fram till 2-2, där kändes det som luften gick ur dem lite, innan dess såg det ut att vara helt ok röj och de hördes över till Norra några gånger.
Citera
2017-04-25, 00:49
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalesmale
Missade tv-sändningen när difarna hetsade mot familjeläktaren eller? En ickehändelse förvisso men det var ett jävla hallå när samma sak hände på Tele2 för något år sedan. Jag hade räknat med krigsrubriker i pressen och 100 gråt-tweets från fonzen.
Var ingen familjeläktare där. De satt till vänster om bortastå.

En del fjunisar som hetsade efter målet. En ickehändelse, var inte ens nära nåt.
Citera
2017-04-25, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feed-me
Sand i vaginan?

Seriöst, tycker du att ni i Malmö presterade bra idag så är det en sorglig standard ni har. Å andra sidan är er största supporterprofil Showan och ert försvar av pedofiler välkänt så hög standard kan man ju inte beskylla er för att ha.

Kaktus i analen?

Vi i Malmö brukar vara bra på att kritisera oss själva när det är dåligt. Det har vi inga problem med att göra. Igår var det dock bra tryck. Det är löjligt att du och andra i den här tråden som suttit framför teve, tror att ni kan göra en rättvisande bedömning utifrån det.
Det andra du skrev tänker jag inte ens kommentera närmare, det visar bara vilken patetisk liten bitterfitta du är.
Citera
2017-04-25, 08:39
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Jävlar vad dåligt tryck det var på Malmö Stadion idag

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.

Ja, där var helt folktomt. Kanske att någon friidrottare var där inne och tränade.
Citera
2017-04-25, 09:24
Medlem
feed-mes avatar
Citat:
Kaktus i analen?

Vi i Malmö brukar vara bra på att kritisera oss själva när det är dåligt. Det har vi inga problem med att göra. Igår var det dock bra tryck. Det är löjligt att du och andra i den här tråden som suttit framför teve, tror att ni kan göra en rättvisande bedömning utifrån det.
Det andra du skrev tänker jag inte ens kommentera närmare, det visar bara vilken patetisk liten bitterfitta du är.
När argumenten inte håller kör man personangrepp, precis som en pubertal tonåring som inte kan uppföra sig. Iof är ni i Malmö inte kända för någon direkt heder på varesig läktaren eller någon annan stans heller (hånar gnagare för en kille som var nära på att dö i Ystad, gråter sen ut i media om att eran och journalisternas lilla älskling Showan blir hånad: http://www.expressen.se/kvallsposten/sport/showan-om-aiks-han-jag-fick-reklam/).

Nej, ni var inte bra igår! Jag var där på plats och jag såg ett stort gäng eventsupportrar som vart helt tysta vid underläget. Ni har varit helt värdelösa på läktaren de senaste matcherna och sålänge ni vägrar inse det finns ingen chans till förbättring! Varför är det så svårt att inse? Jag tvivlar f.ö. på att du kan kritisera er när ni gör en dålig insats. Citera dig själv när du gjort det och bevisa att jag har fel.
Senast redigerad av feed-me 2017-04-25 kl. 09:37.
Citera
2017-04-25, 10:13
Medlem
triquartistas avatar
Tyckte Malmö lät bra första 5-10 och efter sitt mål. Men andra delen av första halvlek och hela andra så var det inte lika bra.

Sveriges bästa fotbollsarena dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in