Citat:
Ursprungligen postat av
ironiq
Kaktus i analen?
Vi i Malmö brukar vara bra på att kritisera oss själva när det är dåligt. Det har vi inga problem med att göra. Igår var det dock bra tryck. Det är löjligt att du och andra i den här tråden som suttit framför teve, tror att ni kan göra en rättvisande bedömning utifrån det.
Det andra du skrev tänker jag inte ens kommentera närmare, det visar bara vilken patetisk liten bitterfitta du är.
När argumenten inte håller kör man personangrepp, precis som en pubertal tonåring som inte kan uppföra sig. Iof är ni i Malmö inte kända för någon direkt heder på varesig läktaren eller någon annan stans heller (hånar gnagare för en kille som var nära på att dö i Ystad, gråter sen ut i media om att eran och journalisternas lilla älskling Showan blir hånad:
http://www.expressen.se/kvallsposten/sport/showan-om-aiks-han-jag-fick-reklam/).
Nej, ni var inte bra igår! Jag var där på plats och jag såg ett stort gäng eventsupportrar som vart helt tysta vid underläget. Ni har varit helt värdelösa på läktaren de senaste matcherna och sålänge ni vägrar inse det finns ingen chans till förbättring! Varför är det så svårt att inse? Jag tvivlar f.ö. på att du
kan kritisera er när ni gör en dålig insats. Citera dig själv när du gjort det och bevisa att jag har fel.