2017-04-24, 22:06
Medlem
jannesvansloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheddarOst
Haha, hur kan folk ens påstå att det var dåligt tryck på Malmö Stadion idag?

För att det var det? Om danskarna är nöjda med den här inramningen så är det ju sjukt. Stilrent tifo dock, det kan jag ge er.
Citera
2017-04-24, 22:09
Medlem
nygards avatar
Haha, för fan. Är ni allvarliga härinne? Jag har absolut inga problem med att erkänna när vi gör dåliga insatser på läktaren, det har jag gjort många gånger, men idag var vi bra. Tycker våra toppar var riktigt bra idag!

Vad soffexperter och bittra difare skriver på flashback eller andra forum bryr jag mig inte om. Det är bara patetiskt.
Citera
2017-04-24, 22:10
Medlem
Astrorbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nygard
Haha, för fan. Är ni allvarliga härinne? Jag har absolut inga problem med att erkänna när vi gör dåliga insatser på läktaren, det har jag gjort många gånger, men idag var vi bra. Tycker våra toppar var riktigt bra idag!

Vad soffexperter och bittra difare skriver på flashback eller andra forum bryr jag mig inte om. Det är bara patetiskt.

Uppenbart så bryr du dig, om du måste kommentera det
Citera
2017-04-24, 22:14
Medlem
Gallachers avatar
Jävlar vad mycket salt ni fått i era fittor ikväll. Deltagare.

https://pbs.twimg.com/media/C-MX_5CXUAIFOgK.jpg:large
https://pbs.twimg.com/media/C-M5JnJXYAQ_t5r.jpg:large
Som jag förstått det cirka 3500 gjorda ''halsdukar'' som tvåpinnare. Stabilt gjort av tifopågarna.
Citera
2017-04-24, 22:15
Medlem
Ser fram emot bengaltennisen med LS på onsdag.
Citera
2017-04-24, 22:17
Medlem
nygards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astrorbit
Uppenbart så bryr du dig, om du måste kommentera det

Jag förmedlade hur jag upplevde stämningen på plats idag i kontrast till vad som skrivits härinne. Och nej, jag bryr mig faktiskt inte på så sätt. Jag vet vad som är riktigt och inte.
Citera
2017-04-24, 22:18
Medlem
LT10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nygard

Helt seriöst nu. Tyckte du ni var bra på riktigt? Jag blev faktiskt förvånad över hur 19 000 kunde låta så lite. Ja jag var på plats, sjukt överskattade.
Citera
2017-04-24, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby

Då får ni sikta på baren.
Citera
2017-04-24, 22:23
Medlem
nygards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LT10
Helt seriöst nu. Tyckte du ni var bra på riktigt? Jag blev faktiskt förvånad över hur 19 000 kunde låta så lite. Ja jag var på plats, sjukt överskattade.

Ja, jag tycker att våra toppar var riktigt bra idag. Jag förväntar mig inte att du ska tycka något annat.
Citera
2017-04-24, 22:24
Medlem
fettjamenvissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kEybase
Imponerande publiksiffra i Uppsala.

Typ nå sånt

De spelade inte hemma ju. Matchen fick flyttas till Gävle pga gräsmattan skick.
Citera
2017-04-24, 22:26
Medlem
Just fan my bad. Kollade livescore och de stod studenternas fortfarande. Skämshatt
Citera
2017-04-24, 22:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby

Ja, ni får fokusera på att kasta bengaler när varken era ultrasgupperingar eller firmor vågar slåss så fort dom beträder göteborgsk mark.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in