Men din nolla. Är du på plats, eller? De körde på även vid underläge. Jag räknar med att tråden kommer fyllas av gårdare om en stund som påstår tvärtom, men så var det iallafall.
"De körde på även vid underläge"
Jo verkligen da kan man inte ha sarskilt hoga krav pa vad en 20000-manna publik bor prestera
Ar det bara medgangssupportrar kvar i SvMFFs publikled? Knapptysta sa fort man ligger under. I Goteborg var man 5000 (!) och lat mindre an vilken normalstor bortaklack som helst
Det blir väl lätt så när 60-70% av deras klacksektion består av champions league-publik som började gå 2015.
Jag antar att du ar ironisk eller endast syftar pa det faktiska antalet som var pa plats? For nagonting annat med den "bortainsatsen" var knappast imponerande
Tänkte väl mest på antalet ja, men trodde att de hördes mer. Men jag såg matchen på TV så svårt att uttala mig egentligen.
Jag har varit i Malmö ett antal gånger och jag kan bara säga att av de större klubbarna i Sverige har de sämst tryck på matcherna.
Jag har sett djurgården på Tele2 ett antal gånger och jag kan bara säga att av stockholmsklubbarna har de sämst tryck. Dessutom ganska få som vill gå på matcherna verkar det som. :P
Jag har sett djurgården på Tele2 ett antal gånger och jag kan bara säga att av stockholmsklubbarna har de sämst tryck. Dessutom ganska få som vill gå på matcherna verkar det som. :P
Det är ökänt. Kände du dig kränkt och sökte dig på en vass motattack? Nu framstår du som lika pinsam vettu. AIK och IFK och Bajen levererar bäst i Sverige. Shush nu.
Såg delar av matchen mellan mff och DIF.
Allt är som vanligt, maff's eventpublik knäpptysta och värdelösa.
Dessutom verkar trumman blivit ersatt med en militärorkester