Citat:
Ursprungligen postat av
Marre1976
Nu kommer det ju fram varken man vill eller inte att själva dödandet är en stor sak för Simon.
Eftersom Simon älskar djur så kommer problemet i barndomen fram som jag tidigare skrivit.
Han har sett sin far döda hela sitt liv, han tex drömmer (mardrömmar) själv om att döda katter som han älskar.
Han har en besvikelse mot sin far som slaktat djur, som Simon tycker om, mitt framför ögonen på honom vilket resulterar i att han får ett dåligt mående, psykiskt dåligt mående. Det har han haft ganska länge och frågan är vad mer har han ställt till med?
Han står vid föräldrarnas säng med en kniv när dom sover. Vad tyder det på?
Tragiskt

Du måste sluta att ta alla jävla chanser du kan att skylla på föräldrarna.
Jag känner dem inte och det gör inte du heller.
Vissa personer i denna värld föds med defekter. Somliga fysiska och andra psykiska.
Du har absolut inga belägg för dina påståenden. Lägg fram bevis för att det finns ett samband mellan jagande föräldrar eller för den delen barn uppvuxna på bondgård och personlighetsstörning eller håll käft.
Titta i stället på hur psykvården hanterat fallet Sim*n. Klockorna ringde men ingen lyssnade.
Förmodligen är ansvarig psykolog uppvuxen i ett kollektiv på 70-talet där de endast åt morötter. Då blir det på det här viset. Alla morotsätande kollektivbarn är värdelösa psykologer idag enligt samma logik som du företräder.
Och vill du leva på gurka och vetekli så gör det men
lämna föräldrarna i fred. De har ett helvete ändå just nu utan dina påhopp.