2017-04-18, 00:26
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Helen Alfredssons film visades i avsnitt 5, det var avsnitt 7 igår.
What? Har jag alltså missat ett avsnitt? Jag har sett film om Sjögran, Svensson, den döva tjejen, Björkman och trodde jag hade Richardsson och Alfredsson att se fram emot. Har Richardssons film också visats?
Citera
2017-04-18, 09:18
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersvargen
What? Har jag alltså missat ett avsnitt? Jag har sett film om Sjögran, Svensson, den döva tjejen, Björkman och trodde jag hade Richardsson och Alfredsson att se fram emot. Har Richardssons film också visats?
Jag antar att du kan ha rört ihop det lite, du får snabbspola avsnitten på Play och se vad du har sett och vad du har missat.

Filmerna om Helen Alfredsson och Cissi Ferm var i avsnitt 5, det avsnitt då den andra gruppen anlände. Så har du sett filmen om Ferm (döva basketkvinnan) så borde du ha sett Alfredsson, det var tidigare i samma avsnitt.

edit: För att svara om Richardsson. Nej hans film är ännu inte visad. Först var det Alfredsson och Ferm, avsnittet efter Björkman och Sjögran och nu senast var det bara Svensson. Så Richardsson kommer väl på söndag då.
Senast redigerad av emma80 2017-04-18 kl. 09:49.
Citera
2017-04-18, 12:19
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Jag antar att du kan ha rört ihop det lite, du får snabbspola avsnitten på Play och se vad du har sett och vad du har missat.

Filmerna om Helen Alfredsson och Cissi Ferm var i avsnitt 5, det avsnitt då den andra gruppen anlände. Så har du sett filmen om Ferm (döva basketkvinnan) så borde du ha sett Alfredsson, det var tidigare i samma avsnitt.

edit: För att svara om Richardsson. Nej hans film är ännu inte visad. Först var det Alfredsson och Ferm, avsnittet efter Björkman och Sjögran och nu senast var det bara Svensson. Så Richardsson kommer väl på söndag då.
Tackar.
Citera
2017-04-23, 20:07
Medlem
Hunden007s avatar
får hoppas att Taco och Björkman klarar sig vidare men börjar inte bra.
Citera
2017-04-23, 20:10
Moderator
Dr Kings avatar
Måste erkänna att Helen imponerade i vadsträckartävlingen. Eller kanske var det grabbarna som underpresterade? För visst skall de väl samtliga 3 slå henne i denna typ av tävling.
Citera
2017-04-23, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Måste erkänna att Helen imponerade i vadsträckartävlingen. Eller kanske var det grabbarna som underpresterade? För visst skall de väl samtliga 3 slå henne i denna typ av tävling.
Inte helt ovanligt att kvinnor klarar sig bra i övningar som kräver statisk uthållighet. Vet inte om det korrelerar med låg vikt och relativt liten muskelmassa.
Citera
2017-04-23, 20:42
Medlem
Hunden007s avatar
Stackars golf tanten som inte ens klarar ta sig upp på repet..
Citera
2017-04-23, 20:43
Medlem
escilichiss avatar
Vilken jävla krigare Svensson är!!
Citera
2017-04-23, 20:44
Moderator
Dr Kings avatar
Starkt av Taco med sin vattenskräck att vinna vattenhinderbanan. Nu är det bara att hoppas att Björkman slår Helen i nattduellen.
Citera
2017-04-23, 20:53
Medlem
Hunden007s avatar
va är de här för jäkla gren?

1-1 iallafall avgörande nu?

en skräll. Björkman tog henne och Feministerna rasar för 3 killar vidare till final.
Senast redigerad av Hunden007 2017-04-23 kl. 20:56.
Citera
2017-04-23, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007

en skräll. Björkman tog henne och Feministerna rasar för 3 killar vidare till final.

Var läser du att feminister rasar? Jag är feminist och rasar inte iaf. Var ju tävlingar som inte gav fördel till det ena eller andra könet. Särskilt inte armborstet.
Citera
2017-04-23, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007

Tycker ändå att denna variant känns ganska clean och rak jämfört med att de ska slänga sig över ett bord och brottas om en stav.
Bra att Björkman gick vidare iaf! Tror nog att även feministerna tycker så; de fick ju nu nåt att rasa över.

Men varför 'tog han inte sitt steg'? DET hade suttit snyggt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in