2017-04-23, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Olsson klart ok?

Nu har jag bara sett en aik-match hittills (den mot oss) men har bara hört negativ kritik om honom om de inledande matcherna och för den höga prislapp han gick för känns det inte som att han levt upp till förväntningarna än, eller?
Lite tidigt att döma efter tre matcher. Jag skulle sägs att han varit bättre än Oforis första matcher - men inte i nivå med Oforis sista. Om Olsson levt upp till dina förväntningar beror på vilka förväntningar man bör ha på en bänkspelare i Danmark. Frågan är vad som hänt om två år. Ett bra U21 och vi lär få pengar tillbaka.
Citera
2017-04-23, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Linner är en bra målvakt under träningarna. Han har dominerat och varit sjukt duktig då jag sett honom där.

Det verkar dessvärre som att han inte har huvudet och de psykiska förutsättningarna för att vara förstavalet i AIK.

Vi har sett det förr med Maanoja.

Det här kommer inte bli bra och det är förödande för Oscar att utsättas för detta.

Återigen jävligt illa skött av BW att hänga ut en ung spelare med potential utan back upp av ett stabilt alternativ som kan avlasta.

BW/Ackerman måste bort, de enda värvningar de lyckas med är sådant som landar i deras knä av slump.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Sitt ner i båten, det har gått fyra omgångar. Ge spelarna en chans, de är bättre än Hammarby och Jönköpings dito, att lära sig hitta varandra. Utvärdera efter typ halva.

Kryss mot Häcken och seger mot Elfsborg visar ju på någon slags potential. Det gäller bara att motivera bra och taktik mot "sämre" lag också.
Citera
2017-04-23, 17:23
Medlem
anteri17s avatar
De flesta lag verkar slå varandra. Ponera att DIF slår Malmö och att Kalmar slår Sirius så har vi ett jävla getingbo efter fyra omgångar.
Citera
2017-04-23, 17:30
Avslutad
Våran andra halvlek idag var den sämsta jag ens kan dra mig till minnes att jag sett. Det fanns tamejfan ingen kämpaglöd överhuvudtaget utan det kändes som att spelarna trodde matchen var klar. Vilket den kanske borde varit om vi inte missat så givna lägen i första halvlek som t ex Paulinho gjorde.

Paulinho är dessutom ett jävla mysterium överlag, hur en spelare med hans kvaliteér kan vara så fullständigt jävla genomusel som han varit de första matcherna är bortom all logik. Karljäveln klarar ju för helvete inte ens att driva en boll oattackerad utan att slå bort den?

Nä fy fan, det är uppenbart att det inte ens är någon idé att drömma om en topplacering i år heller. Helvete!
Citera
2017-04-23, 17:50
Medlem
0174Affes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
De flesta lag verkar slå varandra. Ponera att DIF slår Malmö och att Kalmar slår Sirius så har vi ett jävla getingbo efter fyra omgångar.

Men vilken härlig serie vi skulle ha om Djurgården vinner mot Malmö och Sirius vinner hemma/borta mot Kalmar
Citera
2017-04-23, 18:11
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0174Affe
Men vilken härlig serie vi skulle ha om Djurgården vinner mot Malmö och Sirius vinner hemma/borta mot Kalmar

Det är fan inte omöjligt att Sirius leder serien om 27h. /mvh potentiella serieledarna.
Citera
2017-04-23, 18:29
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Sitt ner i båten, det har gått fyra omgångar. Ge spelarna en chans, de är bättre än Hammarby och Jönköpings dito, att lära sig hitta varandra. Utvärdera efter typ halva.

Kryss mot Häcken och seger mot Elfsborg visar ju på någon slags potential. Det gäller bara att motivera bra och taktik mot "sämre" lag också.

BW är en sopa som misslyckats värva in en fungerande anfallare 4 säsonger i rad. Han borde åkt för länge sedan.
Citera
2017-04-23, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
BW är en sopa som misslyckats värva in en fungerande anfallare 4 säsonger i rad. Han borde åkt för länge sedan.
Goitom, Obasi, Bangura, Isak....
Citera
2017-04-23, 18:48
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Goitom, Obasi, Bangura, Isak....
Isak kan väl inte räknas som en värvning?
Goitom var det Jens Andersson som signa men i och med att det var Goitom som visa sitt intresse till å börja med så ska han völ inte ha så mycket cred för det.
Obasi var en och där gjorde BW helt rätt, synd bara att Obasi visa sig va riktigt jävla duktig.
Citera
2017-04-23, 19:36
Medlem
anteri17s avatar
Ja inte saknar man sopan Andreas Andersson iaf. En gång en choker, alltid en choker. Han är så slut i huvudet.
Citera
2017-04-23, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Ja inte saknar man sopan Andreas Andersson iaf. En gång en choker, alltid en choker. Han är så slut i huvudet.
Domaren som var usel inte han, ingen straff där, nånsin.

Gillar Buya Turay i AFC enda ljuspunkten med att de är i Allsvenskan, jag hoppas ett bättre lag köper honom snart. Så snabb så bra teknik!

Jonas Olsson ''skadad'' imorgon, vill inte spela mot sin favoritklubb.
Citera
2017-04-23, 19:58
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imsofancy
Jonas Olsson ''skadad'' imorgon, vill inte spela mot sin favoritklubb.

Vaddå. DIF möter inte Bajen imorgon...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in