Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Ja, Charlie är väl inte direkt typen som trivs med att bo ute på landet. Han gillar väl mer att festa, resa och träffa kompisar. Tror inte heller att Jennifer är hans typ rent utseendemässigt och hennes kontrollerande var nog inget som tilltalade honom. Hon pratade däremot mycket om hur snygg han är och det var väl det valet föll på. Jag tror att det praktiska går att lösa om man vill men om man inte vill så är det ju en bra anledning att ha något att skylla på. Känns väl inte helt omöjligt att Charlie dyker upp i tv fler gånger?
Självklart går det praktiska att lösa om man har viljan och de rätta känslorna finns!
Nej Charlie hade ju inte lekt av sig alls, det fattade man ju när han drog till Singapore direkt efter gruppresan i BSF och sen hörde av sig till Jennifer efter 1½ månad. Nej jag kan tänka mig att han snarare drogs till tjejer som Lina Illar, rent utseendemässigt. Och tror inte vare sig han eller någon av de andra männen egentligen uppskattade Jennifers kontrollerande, den som låtsades tycka om allt hon gjorde var ju Brandon.
Nej definitivt inte, han lär nog dyka upp i någon annan dokusåpa snart, varför inte Paradise hotel, han lär väl locka till sig tjejer där med sin yta, eller så söker han kanske ännu en gång till Ensam mamma söker....eller vem vet...han kanske gör en "Annelie" och söker igen till BSF om 3 år