2017-04-20, 15:58
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Kopplingen mellan svensk sexturism i Thailand och den utbredda explosionen av thaisalonger i Stockholm och övriga landet hänger nog också ihop, det går inte att förklara ökningen av salonger på många andra sätt.
En annan delförklaring är att det kommit oerhört många thaitjejer till Sverige dom senaste decennierna genom giftemål och dom är oftast lågutbildade och massage, städjobb samt bär och svampplockning och i en del fall jobb i Thai-restaurang eller asiatisk livsmedelaffär.

Att flera av massöserna gärna tjänar lite extra på något dom gjorde i Thailand fast mot betydligt högre betalning är inte så konstigt, det märkliga är snarare att svenska män låter sina thai-fruar jobba i massagesalonger.
Citera
2017-04-20, 15:59
Medlem
Citat:
Fotvårdsbranschen har aldrig varit någon samlingsplats för prostituerade likt thaimassagevärlden där kanske 90-95% av alla salonger verkar tillhandahålla extratjänster bakom persiennerna, det är bara att läsa torskarnas recensioner på diverse forum för att inse att thaimassage i princip är synonymt med prostitution.

Kopplingen mellan svensk sexturism i Thailand och den utbredda explosionen av thaisalonger i Stockholm och övriga landet hänger nog också ihop, det går inte att förklara ökningen av salonger på många andra sätt. Gatuprostitutionen har minskat men annonserna på nätet har samtidigt exploderat i antal sen sexköpslagen. Thaisalongerna fyller helt uppenbart en funktion för torskarna som låter det lilla huvudet sköta den huvudsakliga tankeverksamheten. Det är bra att den aktuella salongen blev föremål för ett tillslag och vi får hoppas att det kommer fler tillslag för salongerna är en grogrund för allt möjligt fiffel plus koppleri då givetvis.
Kommer alltid att finnas. Det handlar om sexualitet, en naturkraft utöver det vanliga. Som någon påpekade, tidigare var det massagesalonger, solarier, hårsalonger etc. Avkriminalisera, reglera,lägg det polisiära krutet på pedofili, trafficking och våldtäkter. Blir absurt för mig som medborgare när någon döms hårdare för koppleri av frivilligt erbjudna sexuella tjänster än vad vi dömer våldtäktsmän. Sverige är i gungning, medborgarna känner inte igen sig i myndigheters och politikers prioriteringar, det är en katastrofal utveckling.
Citera
2017-04-20, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
En annan delförklaring är att det kommit oerhört många thaitjejer till Sverige dom senaste decennierna genom giftemål och dom är oftast lågutbildade och massage, städjobb samt bär och svampplockning och i en del fall jobb i Thai-restaurang eller asiatisk livsmedelaffär.

Att flera av massöserna gärna tjänar lite extra på något dom gjorde i Thailand fast mot betydligt högre betalning är inte så konstigt, det märkliga är snarare att svenska män låter sina thai-fruar jobba i massagesalonger.
Ytterligare en är den extrema feminism som drabbat Sverige senaste 3 decennierna. Föraktet för manlig sexualitet har lett till en stor lucka, ett behov.
Citera
2017-04-20, 17:50
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

Jag sätter en lax på att i princip varenda en av de män som har en "thaifru" har tidigare åkt till Thailand och köpt "extra" där i och med att Thailand har varit ett väldigt populärt svenskt resemål i många år nu. Men visst finns det inte så många alternativ för de som är outbildade men det ursäktar inte försäljningen av extratjänster på källarsalongerna runt om i Stockholm och övriga Sverige. Vi har utmärkta möjligheter för studier för den som vill komma någon vart och inte bara "massera" gubbs hela dagarna.

Citat:

Kvinnorna var kanske prostituerade redan i Thailand och det var kanske så dom träffades när männen klev in på en thaimassagesalong? Tjejerna vill i många fall också komma till Västeuropa och det blir något en win-win situation initialt för båda parterna men i slutändan sitter kvinnorna och väntar på kunder i en thaimassagesalong i någon Stockholmsförort tills polisen och skatteverket knackar på. Pengar luktar inte heller och de svenska männen har nog inte nåt emot att "frugan drar in pengar" men att många av thaisalongerna i Sverige utgör ett träsk av olagligheter borde vi kunna enas om?
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2017-04-20 kl. 17:53.
Citera
2017-04-20, 18:01
Medlem
Tr4mss avatar
Citat:
Jag sätter en lax på att i princip varenda en av de män som har en "thaifru" har tidigare åkt till Thailand och köpt "extra" där i och med att Thailand har varit ett väldigt populärt svenskt resemål i många år nu. Men visst finns det inte så många alternativ för de som är outbildade men det ursäktar inte försäljningen av extratjänster på källarsalongerna runt om i Stockholm och övriga Sverige. Vi har utmärkta möjligheter för studier för den som vill komma någon vart och inte bara "massera" gubbs hela dagarna.

Kvinnorna var kanske prostituerade redan i Thailand och det var kanske så dom träffades när männen klev in på en thaimassagesalong? Tjejerna vill i många fall också komma till Västeuropa och det blir något en win-win situation initialt för båda parterna men i slutändan sitter kvinnorna och väntar på kunder i en thaimassagesalong i någon Stockholmsförort tills polisen och skatteverket knackar på. Pengar luktar inte heller och de svenska männen har nog inte nåt emot att "frugan drar in pengar" men att många av thaisalongerna i Sverige utgör ett träsk av olagligheter borde vi kunna enas om?

Då sätter jag emot (mejla dina uppgifter så får du mina).
Läs vad du skriver, tror du allvarligt på dina fantasiförklaringar? Du är nog ganska ensam om att tro att random svensk man skulle uppskatta om frugan sålde fitta på daglig basis med motiveringen att det är ett välkommet tillskott till hushållsekonomin. Du måste vara zigge, allt annat är orimligt.

Edit: och det är uppenbart att ditt intresse grundar sig i avundsjuka mot alla som kan åka till thailand od när du tältar i Flen.
Senast redigerad av Tr4ms 2017-04-20 kl. 18:03.
Citera
2017-04-21, 00:34
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tr4ms
Då sätter jag emot (mejla dina uppgifter så får du mina).
Läs vad du skriver, tror du allvarligt på dina fantasiförklaringar? Du är nog ganska ensam om att tro att random svensk man skulle uppskatta om frugan sålde fitta på daglig basis med motiveringen att det är ett välkommet tillskott till hushållsekonomin.

Jag pratade om ett antal av de svenska män som har importfruar från Thailand som på vissa grunder kan antas ha sålt massage och extratjänster redan i Thailand innan dom kom till Sverige för att bli hustru till en svensk man. Jag pratar alltså om en liten promille av de svenska männen för de allra flesta har ej thailändskor som flickvänner eller fruar som i sin tur arbetar på thaisalonger med försäljning av "extra" vid sidan om. Bara i Storstockholm finns det närmare 350 thaisalonger och de flesta är bemannade med flera massöser, dessa har i väldigt många fall svenska män som partners.

Resten kan du kanske själv räkna ut?

En fråga: Tog du åt dig rent personligen av mitt förra inlägg? Du blev sur och tvär som vi alla kan se, hade jag lite rätt åtminstone?
Citera
2017-04-21, 01:04
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Kommer alltid att finnas. Det handlar om sexualitet, en naturkraft utöver det vanliga. Som någon påpekade, tidigare var det massagesalonger, solarier, hårsalonger etc. Avkriminalisera, reglera,lägg det polisiära krutet på pedofili, trafficking och våldtäkter. Blir absurt för mig som medborgare när någon döms hårdare för koppleri av frivilligt erbjudna sexuella tjänster än vad vi dömer våldtäktsmän. Sverige är i gungning, medborgarna känner inte igen sig i myndigheters och politikers prioriteringar, det är en katastrofal utveckling.

Kom igen nu din plattfot, sexualitet kan aldrig någonsin vara synonymt med sunkiga massagelokaler med noll insyn där ljusskygga män köper happy ending och andra mer avancerade tjänster av hitresta kvinnor från Thailand av alla länder här på jorden? Dina naturkrafter kan du nog få utlopp för på ett mer normalt lagligt sätt eller vad är problemet?

Det är också djupt rörande att du vill att polisen ska strunta i att utreda mindre allvarliga brott för att istället fokusera på de grova, med din logik så ska väl inga brott med en straffskala under 4 års fängelse utredas överhuvudtaget? En sak borde du dock kunna få in i skallen, de allra flesta svenska män rantar inte runt på källarsalonger för att få utlopp för sina naturkrafter, du tillhör inte någon tyst majoritet som är upprörd över myndigheternas prioriteringar, försök inte ens!
Citera
2017-04-21, 02:35
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:

Jag sätter emot. Kan jag få dina kontaktuppgifter så kan jag motbevisa dig och hämta min lax.
Citera
2017-04-21, 07:03
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Jag pratade om ett antal av de svenska män som har importfruar från Thailand som på vissa grunder kan antas ha sålt massage och extratjänster redan i Thailand innan dom kom till Sverige för att bli hustru till en svensk man. Jag pratar alltså om en liten promille av de svenska männen för de allra flesta har ej thailändskor som flickvänner eller fruar som i sin tur arbetar på thaisalonger med försäljning av "extra" vid sidan om. Bara i Storstockholm finns det närmare 350 thaisalonger och de flesta är bemannade med flera massöser, dessa har i väldigt många fall svenska män som partners.

Resten kan du kanske själv räkna ut?

En fråga: Tog du åt dig rent personligen av mitt förra inlägg? Du blev sur och tvär som vi alla kan se, hade jag lite rätt åtminstone?

Att vara rasist som du är betydligt allvarligare än att köpa en lyckostund för en del män.
Du ondgör dig över " källarlokaler" hela tiden, detta bevisar att du är dåligt insatt då de flesta ligger ovan jord.
Och hur många kontor ligger inte i källarplan?
Citera
2017-04-21, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 00sju
Hur lyckas dom åka fast egentligen?

Eeeeh ganska enkelt. X antal arga personer anmäler stället och säger att de inte bara masserar ryggar utan även snoppar. Polisen undersöker genom att i civilkläder betala för en massage, blir erbjuden ett HJ/BJ/analt/samlag och sedan pressar de tjejen som erbjudit den sexuella tjänsten på mer info.
Citera
2017-04-21, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Eeeeh ganska enkelt. X antal arga personer anmäler stället och säger att de inte bara masserar ryggar utan även snoppar. Polisen undersöker genom att i civilkläder betala för en massage, blir erbjuden ett HJ/BJ/analt/samlag och sedan pressar de tjejen som erbjudit den sexuella tjänsten på mer info.

Polisen får inte lägga sig på britsen utan kallingar. Det räknas som brottsprovikation. Och de flesta tjejer frågar inte en man med kallingar på om han vill ha extra. De utgår att han är polis då.
Citera
2017-04-21, 11:07
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:

Thailändskorna har svårt att komma in i det svenska samhället och får välja mellan ett städjobb eller masssera gubbar.
Samhall har väldigt många thailändskor i sin städpersonal och det är ju ett bevis på att inte alla thailändskor vill prostituera sig.

Men sedan har vi dom som redan var gatuprostituerade i Thailand och dom bryr sig ofta inte om dom får jobba i en massagesalong då det är rena lyxtillvaron jämfört med att ragga kunder på gatan i Pattaya.

Det finns även seriösa massagesalonger utan "happy ending" så du bör inte dra alla thailändskor och deras svenska män över en kam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in