Citat:
Det finns nog inga fullständigt laglydiga medborgare och så är inte fallet med undertecknad heller men grovt koppleri är ett brott som kan ge upp till 8 års fängelse, vanligt koppleri kan ge upp till 4 års fängelse men eftersom det här är satt i system på vissa kanske rätt många salonger så måste det nog vara frågan om grovt koppleri i de allra flesta fall?
Och jag tror nog att vi måste se till helheten här, de flesta har nog köpt vissa mer vanliga tjänster svart som flyttgubbar och hantverkare men thaisalongerna drar till sig all möjlig brottslighet och kronan på verket är grovt koppleri och det är förvånande att myndigheterna låter denna verksamhet fortgå år efter år och jag tror faktiskt att många av tjejerna som sliter 7 dagar i veckan 10-12 timmar om dagen på källarsalongerna med att betjäna kunder inte mår bra vare sig psykiskt eller fysiskt att jobba under dessa vidriga omständigheter.
Det finns dessutom tecken på trafficking inom denna bransch förutom koppleri och systematiskt fusk med allt möjligt.
http://www.gp.se/nyheter/sverige/skatteverket-vapen-mot-sexhandel-1.863064
Och jag tror nog att vi måste se till helheten här, de flesta har nog köpt vissa mer vanliga tjänster svart som flyttgubbar och hantverkare men thaisalongerna drar till sig all möjlig brottslighet och kronan på verket är grovt koppleri och det är förvånande att myndigheterna låter denna verksamhet fortgå år efter år och jag tror faktiskt att många av tjejerna som sliter 7 dagar i veckan 10-12 timmar om dagen på källarsalongerna med att betjäna kunder inte mår bra vare sig psykiskt eller fysiskt att jobba under dessa vidriga omständigheter.
Det finns dessutom tecken på trafficking inom denna bransch förutom koppleri och systematiskt fusk med allt möjligt.
http://www.gp.se/nyheter/sverige/skatteverket-vapen-mot-sexhandel-1.863064
Vilken enerverande person du är!
Alla som läser och skriver här vet att koppleri, grovt koppleri och människohandel är ett brott. Vi vet också att det är ett brott att köpa sexuella tjänster. Vi har även förstått din ståndpunkt i frågan angående thaimassage salonger, Tack! Det är nog fel forum att envisas med din moralpredikan och jag med flera skulle uppskatta om dina inlägg innehöll fakta om fallet istället.