Citat:
Tinder strular i alla fall. Appen har alltid varit buggig men nu är det åt helvete. När är PC-lanseringen? Menar du att det är fler plattformer de tänker introducera på? Hur har din matchnings-/svarsfrekvens förändrats?
Ja, som tur är, ingen torka här heller. Lite gamla och nygamla damer har man på lager (mer eller mindre 5-7 på stand by) men jag vill ha något nytt och mycket bra. Som du skrev i tråden, jag har också blivit kräsen efter att ha knullat av mig. Vill ha ett helhetspaket som kan leda till lite mer än bara bjuda-hem-äta-knulla-höra-av-sig-nån-vecka-efter-eller-två-ragg. Boost har alltså funkat bra? Hur är utdelningen, om man tar hänsyn till dina krav? Värt att köpa extra tycker du?
Sen tycker jag, mina herrar, att ni kan dela med er av vilka typer av bilder som har funkat för er. Det finns en drös klipp på YouTube men det kan skilja sig något stort mellan "vetenskap" och praktiska individuella fall.
Cheers lads!
Ja, som tur är, ingen torka här heller. Lite gamla och nygamla damer har man på lager (mer eller mindre 5-7 på stand by) men jag vill ha något nytt och mycket bra. Som du skrev i tråden, jag har också blivit kräsen efter att ha knullat av mig. Vill ha ett helhetspaket som kan leda till lite mer än bara bjuda-hem-äta-knulla-höra-av-sig-nån-vecka-efter-eller-två-ragg. Boost har alltså funkat bra? Hur är utdelningen, om man tar hänsyn till dina krav? Värt att köpa extra tycker du?
Sen tycker jag, mina herrar, att ni kan dela med er av vilka typer av bilder som har funkat för er. Det finns en drös klipp på YouTube men det kan skilja sig något stort mellan "vetenskap" och praktiska individuella fall.
Cheers lads!
Boost funkar väl alltid hyffsat iaf, men swipar som sagt väldigt kräset nu. Men det generar ju matches iaf. Hade ett par stycken damer som skrev igår till en efter vi matchat.
Boostar man sig inte syns man väl knappt alls längre heller för den delen, tinder är ju uppbyggt så numera tyvärr.
Angående bilder har jag experimenterat en heldel. Jag har 3 bilder som är tagna av någon annan samt en selfie. Inga spännisbilder men däremot en bild i bar överkropp som visar på att jag är vältränad. Sen någon bild där man står utomhus samt någon selfie.
På min visningsbild är jag glad och ler och det är som sagt någon annan som tagit bilden.
Egoselfies funkar nog sämst tror jag. Samt bilder där det är uppenbart att man ska hävda sig. Tex posera framför spegel i bar överkropp. När man spänner sig. När man ska posera framför en fet bil. Visar ju mest på osäkerhet tror jag. Sen vill jag inte direkt dra till mig dom typerna av tjejer heller för den delen som likar sådant där.