2017-04-19, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy Picker
Okej. Ja det visar sig ju Är du och Qvist nära bekanta med varandra? Även jag hajade till när jag såg hans namn nämnas där.

Ja jag är nära bekant till Han eftersom att jag alltid skyddat och ställt upp för han de kallas lojalitet men de vet du väl inget om.... man får inte lojalitet genom att slå sina vänner utan lojalitet får du genom att skydda dom.. Nog om detta nu ha ett tråkigt liv ni som fortsätter o skriver om mig här då de inte är så Många som bryr sig om detta längre mer än ni som skriver här
Citera
2017-04-19, 22:45
Medlem
Är ni så bra polare, mallan skyllde ju i princip allt Danne gjort på DQ för inte så länge sedan här i tråden.
Citera
2017-04-19, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Det lilla äcklet tar hjälp av sin cancersjuka mamma för att hota och trakassera tjejerna
Hur i helvete kan man bli så ynklig att man tar hjälp av sin sjuka mamma när man är över 30??? Hade inte fel när jag beskrev honom som en stor bebis

Fup 2 sidan 16
På fråga vad Daniel menar med att Elin ska akta sig för hans cancersjuka mamma så berättar Elin att hon fått ett meddelande från hans mamma via Messenger. Mamman skrev att Elin skulle lämna tillbaka Daniels kläder. Hon har också hört av Daniels vän att hans mamma inte är rädd för att göra illa någon för sin son och att mamman ska ha hotat någon med kniv.
Elin har aldrig träffat Daniels mamma. Hon vet inte var mamman bor, men mamman påstår att hon ibland är i Södertälje hos någon kille.
Elin säger att det kändes obehagligt då Daniel skrev att hon skulle akta sig för hans mamma.
Mamman heter Birgitta Sundkvist.
I meddelandet från mamman stod det "är det du som gjort så min son är häktad". Detta skickades 2016-05-0
Elin har ingen aning om Daniel varit häktad.

Har inte bett Min mor hota Elin Öhman utan om hon nu gjort de så får de stå för henne
Citera
2017-04-19, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik
Är ni så bra polare, mallan skyllde ju i princip allt Danne gjort på DQ för inte så länge sedan här i tråden.

Jag och Dq är bra vänner har kontakt med han Dagligen träffar han då och då o festar med han
Citera
2017-04-19, 23:38
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mallan24
Jag och Dq är bra vänner har kontakt med han Dagligen träffar han då och då o festar med han
Om ni är bra vänner varför gör du en falsk anmälan mot Daniel Qvist att han har misshandlat en tjej som heter Jennifer i Tallnäs Timrå den 12 mars 2016?
Samma dag gör du en falsk anmälan mot samma Daniel Qvist för att han ska ha våldtagit en tjej som heter Cecilia i gångtunneln under Eon Arena i Tallnäs Timrå.

Allt är falskt och du Danne blir åtalad för dom falska larmen.

Allt finns i fup 2 sidan 88-95

OM nu Daniel Qvist inte vet om dina falsklarm så hoppas jag att någon upplyser honom om det för du är ingen vän som gör så här.
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenhaddoc
https://minfil.org/N6Nb5db2b1/Sundsvalls_TR_B_2369-16_Aktbil_2.pdf

https://minfil.org/O3Nc5bbfbd/Sundsvalls_TR_B_2369-16_Aktbil_3.pdf
Tackar för fuparna. Nu vet vi ännu mer om vilket sjukt litet äckel Daniel Lundberg är
Senast redigerad av Timeout 2017-04-19 kl. 23:56.
Citera
2017-04-19, 23:57
Medlem
Citat:
Om ni är bra vänner varför gör du en falsk anmälan mot Daniel Qvist att han har misshandlat en tjej som heter Jennifer i Tallnäs Timrå den 12 mars 2016?
Samma dag gör du en falsk anmälan mot samma Daniel Qvist för att han ska ha våldtagit en tjej som heter Cecilia i gångtunneln under Eon Arena i Tallnäs Timrå.

Allt är falskt och du Danne blir åtalad för dom falska larmen.

Allt finns i fup 2 sidan 88-95

OM nu Daniel Qvist inte vet om dina falsklarm så hoppas jag att någon upplyser honom om det för du är ingen vän som gör så här.

Har inte anmält han för någon jävla misshandel ??? Och sen en sak till varför så Nyfiken på vad jag gör för kriminellt skaffa er ett Liv För dan
Citera
2017-04-20, 00:07
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Har inte anmält han för någon jävla misshandel ??? Och sen en sak till varför så Nyfiken på vad jag gör för kriminellt skaffa er ett Liv För dan
Hur jävla korkad är du? Det står i fupen och vi är läskunniga och du kan knappast beskylla larmcentralen och polisen för lögn.
Svart på vitt att du har falskanmält Daniel Qvist för misshandel och våldtäkt.
Det hade varit intressant att få veta vad DQ hade tänkt göra åt det här?

Fup 2 sidan 97. Kopierar in texten så kan du läsa själv.
Falskt larm:
Daniel Lundberg har orsakat onödiga säkerhetsåtgärder genom att ringa till larmcentralen och berätta att en våldtäkt ägt rum varpå tre patruller beordrats till den påstådda brottsplatsen.
Daniel Lundberg ringde kort därefter upp larmcentralen igen och berättade att en misshandel skett varpå ärendet prioriterades till dess man insåg att anmälan var falsk. Det hände den 12 mars 2016 på okänd plats, Sundsvalls kommun. Genom detta handlande lämnade Daniel Lundberg en oriktig uppgift om att det fanns fara för människors liv och hälsa. Daniel Lundberg begick gärningen med uppsåt.
Senast redigerad av Timeout 2017-04-20 kl. 00:14.
Citera
2017-04-20, 00:17
Medlem
Citat:
Hur jävla korkad är du? Det står i fupen och vi är läskunniga och du kan knappast beskylla larmcentralen och polisen för lögn.

Falskt larm:
Daniel Lundberg har orsakat onödiga säkerhetsåtgärder genom att ringa till larmcentralen och berätta att en våldtäkt ägt rum varpå tre patruller beordrats till den påstådda brottsplatsen.
Daniel Lundberg ringde kort därefter upp larmcentralen igen och berättade att en misshandel skett varpå ärendet prioriterades till dess man insåg att anmälan var falsk. Det hände den 12 mars 2016 på okänd plats, Sundsvalls kommun. Genom detta handlande lämnade Daniel Lundberg en oriktig uppgift om att det fanns fara för människors liv och hälsa. Daniel Lundberg begick gärningen med uppsåt.

Och som jag sa han kommer inte Göra ett skit och varför så Satans Nyfiken på mitt Liv skaffa dig ett eget Liv så blir de bra skit i andra istället och va dom gör om du tror att Vanliga Svensson bryr sig om detta nu så tror du ju helt fel inte särskilt många idag som bryr sig om vad som Hände mellan mig och Petra....Även min advokat börjar fundera på om allt bara handlar om pengar
Citera
2017-04-20, 00:18
Medlem
Citat:

Falskt larm:

Har jag Blivit dömd för de där ännu ??? Nej precis inte ens säkert att jag blir dömd för de
Citera
2017-04-20, 00:33
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Och som jag sa han kommer inte Göra ett skit och varför så Satans Nyfiken på mitt Liv skaffa dig ett eget Liv så blir de bra skit i andra istället och va dom gör om du tror att Vanliga Svensson bryr sig om detta nu så tror du ju helt fel inte särskilt många idag som bryr sig om vad som Hände mellan mig och Petra....Även min advokat börjar fundera på om allt bara handlar om pengar
Ja det återstår att se vad DQ tänker göra åt det här. Hade jag varit DQ så hade du fått åka rullstol resten av ditt sketna liv.
Bryr sig inte vanliga Svenssons? Ok... därför har tråden så många läsare...
NEJ vi är inte nyfikna på ditt liv för fem öre. Men däremot...
Hur känns det att bli förföljd Daniel? Börjar du bli lite irriterad kanske?
Är det lite jobbigt att bli utsatt för samma saker som du har utsatt dina offer för?
Citat:
Har jag Blivit dömd för de där ännu ??? Nej precis inte ens säkert att jag blir dömd för de
Du kommer att bli dömd! Du har gjort samma saker förut och det kallas för återfallsförbrytare.
Hoppas du får ett riktigt långt straff den här gången men å andra sidan hjälper ju inte fängelse på dig så rättspsykiatrisk vård med Särskild utskrivningsprövning hade varit önskvärt.
Helst ska dom slänga nyckeln med...
Citera
2017-04-20, 00:51
Medlem
Citat:
Ja det återstår att se vad DQ tänker göra åt det här. Hade jag varit DQ så hade du fått åka rullstol resten av ditt sketna liv.
Bryr sig inte vanliga Svenssons? Ok... därför har tråden så många läsare...
NEJ vi är inte nyfikna på ditt liv för fem öre. Men däremot...
Hur känns det att bli förföljd Daniel? Börjar du bli lite irriterad kanske?
Är det lite jobbigt att bli utsatt för samma saker som du har utsatt dina offer för?

Du kommer att bli dömd! Du har gjort samma saker förut och det kallas för återfallsförbrytare.
Hoppas du får ett riktigt långt straff den här gången men å andra sidan hjälper ju inte fängelse på dig så rättspsykiatrisk vård med Särskild utskrivningsprövning hade varit önskvärt.
Helst ska dom slänga nyckeln med...

Hahaha och du menar att de är vanliga Svenssons som sitter och Läser på Flashback knappast och nej förföljd är jag inte bara roligt att Läsa att jag har följare som är intresserad Hahaha som min mor sa förra veckan de är ju bra att jag har följare som tycker mitt Liv är intressant...och Vad det Gäller Danne Qvist så är jag verkligen inte rädd för han... och nej för att Göra Dig sårad och Ledsen de blir inte Långt straff Eftersom Att jag har Flyttat ifrån Hålan Sundsvall där alla Golar alla eller som morsan säger fiskmås staden alla är fiskmåsar där tur att jag Lämnade den stan föralltid nej nu ska jag umgås med min brud men snart får ni svårt att få fram Någonting överhuvudtaget om mig Då jag inom kort inte står med varken på Ratait eller någonting Tack vare Myndigheterna som kommer dölja alla uppgifter om mig så to Bad for you och min Facebook förresten den är Snart oxå borta och sen får ni svårt att hitta mig allt kommer bytas både person nr o allt
Citera
2017-04-20, 01:01
Medlem
Timeouts avatar
2016-12-17 skriver Danne
Citat:
Det Va Inte Danne som gjorde Det utan De va Daniel qvist som hade gjort de men Danne Lundberg fick ta skiten för de som så mkt annat Han fått Tagit På sig som visat sig vara Helt fel och Ja jag försvarar han för han har bett om ursäkt till mig och jag har godtagit den Så hos mig är han förlåten och Även hos många Andra oxå Som känner han
2017-04-19 skriver Danne
Citat:
Ja jag är nära bekant till Han eftersom att jag alltid skyddat och ställt upp för han de kallas lojalitet men de vet du väl inget om.... man får inte lojalitet genom att slå sina vänner utan lojalitet får du genom att skydda dom.. Nog om detta nu ha ett tråkigt liv ni som fortsätter o skriver om mig här då de inte är så Många som bryr sig om detta längre mer än ni som skriver här
2017-04-19 skriver Danne
Citat:
Nu blev det lite underligt för i fupen säger Daniel följande...
Fup 3 sidan 2
På frågan om Daniel känner till någon som heter Daniel Qvist säger han att han aldrig har hört talas om namnet.

Hoppas någon kontaktar DQ och talar om vad som pågår
Senast redigerad av Timeout 2017-04-20 kl. 01:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in