2017-04-19, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout

Vet hans nya "fru" om att exet som han förföljer är den enda som Danne har älskat

Förföljer inte en enda jävel i dagsläget så knip käft pajjas jävel
Citera
2017-04-19, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av downbelow
Intressant att Daniel qvist näms där också.

Han har oxå rättegång mot henne så hmm är de bara jag som är misstänkt öh nej dessutom har Daniel Qvist suttit för Våldtäkt
Citera
2017-04-19, 19:56
Medlem
Citat:

Vet hans nya "fru" om att exet som han förföljer är den enda som Danne har älskat

Varför inte Slösa eran Energi på något annat istället
Citera
2017-04-19, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenRygg
Det var mig en liten jävel du hade. Jag förstår att du är tvungen att använda fingrarna istället. Inte blev den större heller av att du hade kameran närmare.

Va inget sånt som togs upp i rätten ens så nja de där kommer jag bli friad ifrån då bilden dessutom är ifrån internet och jag även satt Häktad under den aktuella tiden
Citera
2017-04-19, 20:02
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik
De borde ju kunna jämföra bilden mot verkligheten på rättegången.
Hoppas dom har laddat upp med rejält med spypåsar i rätten om dom ska behöva inspektera äcklets lilla snabel
Citera
2017-04-19, 20:06
Medlem
downbelows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mallan24
Han har oxå rättegång mot henne så hmm är de bara jag som är misstänkt öh nej dessutom har Daniel Qvist suttit för Våldtäkt

Jo jag vet vem han är,
du och han verkar ha liknande värderingar då det gäller tjejer.
Citera
2017-04-19, 21:30
Medlem
Citat:

Jag vet oxå vem Daniel Qvist är. Blir nyfiken att höra vad han har gjort henne.
Men du är väl inte någon pålitlig person art fråga om jag vill veta det Danne... Någon annan som faktiskt har någon som helst jävla trovärdighet som vet?
Citera
2017-04-19, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Helt sjukt att du sitter här och försvarar dina handlingar..
Du vet ju att du är ett kräk..
Hoppas verkligen att dom på kåken får reda på vad för typ du är..
Då lär du inte vara populär..
Plus att du golat ner folk för att få ett mildare straff...
Oavsett anledning så lär du nog få ligga mestadels av tiden på fängelsesjukan..

Och en sak till vem har Jag Golat ner ?? jag är nog Den enda som inte Golar mina Vänner medans andra blir Knäckt så fort dom får sitta anhållen några dagar så Börjar dom Prata med Polisen direkt De finns ju en Person som är Expert på de Nämnligen Erika Skrajsan Andersson på Facebook Hon är expert på att sätta dit en massa folk hon satte dit tåta för misshandel samt Jonny Pettersson för misshandel och olaga hot samt övergrepp i rättssak
Citera
2017-04-19, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy Picker
Jag vet oxå vem Daniel Qvist är. Blir nyfiken att höra vad han har gjort henne.
Men du är väl inte någon pålitlig person art fråga om jag vill veta det Danne... Någon annan som faktiskt har någon som helst jävla trovärdighet som vet?

De får du Reda På När hans rättegång är Någongång i Slutet På maj .. kan ju säga Såhär mkt Han försökte både de ena och de andra mot hon som hon satte dit han för
Citera
2017-04-19, 21:47
Medlem
Citat:
De får du Reda På När hans rättegång är Någongång i Slutet På maj .. kan ju säga Såhär mkt Han försökte både de ena och de andra mot hon som hon satte dit han för

Okej. Ja det visar sig ju Är du och Qvist nära bekanta med varandra? Även jag hajade till när jag såg hans namn nämnas där.
Citera
2017-04-19, 21:56
Medlem
Timeouts avatar
Det lilla äcklet tar hjälp av sin cancersjuka mamma för att hota och trakassera tjejerna
Hur i helvete kan man bli så ynklig att man tar hjälp av sin sjuka mamma när man är över 30??? Hade inte fel när jag beskrev honom som en stor bebis

Fup 2 sidan 16
På fråga vad Daniel menar med att Elin ska akta sig för hans cancersjuka mamma så berättar Elin att hon fått ett meddelande från hans mamma via Messenger. Mamman skrev att Elin skulle lämna tillbaka Daniels kläder. Hon har också hört av Daniels vän att hans mamma inte är rädd för att göra illa någon för sin son och att mamman ska ha hotat någon med kniv.
Elin har aldrig träffat Daniels mamma. Hon vet inte var mamman bor, men mamman påstår att hon ibland är i Södertälje hos någon kille.
Elin säger att det kändes obehagligt då Daniel skrev att hon skulle akta sig för hans mamma.
Mamman heter Birgitta Sundkvist.
I meddelandet från mamman stod det "är det du som gjort så min son är häktad". Detta skickades 2016-05-01.
Elin har ingen aning om Daniel varit häktad.
Citera
2017-04-19, 22:22
Medlem
Citat:
Det lilla äcklet tar hjälp av sin cancersjuka mamma för att hota och trakassera tjejerna
Hur i helvete kan man bli så ynklig att man tar hjälp av sin sjuka mamma när man är över 30??? Hade inte fel när jag beskrev honom som en stor bebis

Fup 2 sidan 16
På fråga vad Daniel menar med att Elin ska akta sig för hans cancersjuka mamma så berättar Elin att hon fått ett meddelande från hans mamma via Messenger. Mamman skrev att Elin skulle lämna tillbaka Daniels kläder. Hon har också hört av Daniels vän att hans mamma inte är rädd för att göra illa någon för sin son och att mamman ska ha hotat någon med kniv.
Elin har aldrig träffat Daniels mamma. Hon vet inte var mamman bor, men mamman påstår att hon ibland är i Södertälje hos någon kille.
Elin säger att det kändes obehagligt då Daniel skrev att hon skulle akta sig för hans mamma.
Mamman heter Birgitta Sundkvist.
I meddelandet från mamman stod det "är det du som gjort så min son är häktad". Detta skickades 2016-05-01.
Elin har ingen aning om Daniel varit häktad.

Och du vet att allt som stog i förundersökningen inte ens togs upp i rättegången va de enda dom tig upp va 3st sms och 7 samtal
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in