2017-04-20, 01:06
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mallan24
Hahaha och du menar att de är vanliga Svenssons som sitter och Läser på Flashback knappast och nej förföljd är jag inte bara roligt att Läsa att jag har följare som är intresserad Hahaha som min mor sa förra veckan de är ju bra att jag har följare som tycker mitt Liv är intressant...och Vad det Gäller Danne Qvist så är jag verkligen inte rädd för han... och nej för att Göra Dig sårad och Ledsen de blir inte Långt straff Eftersom Att jag har Flyttat ifrån Hålan Sundsvall där alla Golar alla eller som morsan säger fiskmås staden alla är fiskmåsar där tur att jag Lämnade den stan föralltid nej nu ska jag umgås med min brud men snart får ni svårt att få fram Någonting överhuvudtaget om mig Då jag inom kort inte står med varken på Ratait eller någonting Tack vare Myndigheterna som kommer dölja alla uppgifter om mig så to Bad for you och min Facebook förresten den är Snart oxå borta och sen får ni svårt att hitta mig allt kommer bytas både person nr o allt
Dina inlägg visar bara på hur in i helvete korkade du och din mor är och inget annat.

Du kommer inte att få skyddad identitet för du är brottslingen och inte offret.
Brottslingar får inte skyddad ID och domar är offentliga handlingar som vem som helst får ta del av så vi får alltid reda på vad du gör.

Två fiskmåsar har flytt Sundsvall
Citera
2017-04-20, 01:17
Bannlyst
Danne luffare du har ännu en gång avslöjat att du är mallan24 jag fattar inte att du orkar?
Jag kände din pappa han var inte laglig men rak. Synd att din mamma är sjuk jag känner henne väldigt väl, men ska man var ärlig så är det otroligt att hon ens lever?

Jag glömmer aldrig när du var under 20år och du satt och söp med din mamma då var jag över 45år.
Du måste vara väldigt missnöjd med din uppväxt på Navet.
Det var så många som ville få dig därifrån med du var förstörd redan 2004 och 2009 så började du balla ur och sålde skit till barn.

Mina barn sade - det finns en farlig kille i stan han kallas för Danne han hotade oss.
Jag tog bilen från Sundsbruk för att ruska om dig men fann dig inte du var säkert lobbad?
Att ingen har klippt dig beror nog på av respekt för din farsa en rolig kille pundig men rolig?

Är det så här du lever i dag? Jag hörde att du fick ett jobb på en cirkus för några år sedan?
Säkert en av din lögner du var tvungen att fly stan säg sanningen nån gång?

Hade jag varit dig så hade jag skitit i det här och slutat med spriten och knarket. Vad är du i dag? 34 plus över 40år kvar att leva?

Ja du grabben lycka till det behöver du jag minns att du hade inte ens växt klart när du tog dollisar.
En sak till är det du själv som håller liv i tråden har du verkligen blivit så tragisk eller har det bränt för dig totalt ?

Jag har flyttat och fick en nystart i en annan del av Sverige S-vall blev för tungt för alla i familjen.
Citera
2017-04-20, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Dina inlägg visar bara på hur in i helvete korkade du och din mor är och inget annat.

Du kommer inte att få skyddad identitet för du är brottslingen och inte offret.
Brottslingar får inte skyddad ID och domar är offentliga handlingar som vem som helst får ta del av så vi får alltid reda på vad du gör.

Två fiskmåsar har flytt Sundsvall

jaja vi får väl se......Dessutom flydde vi inte utan vi ville inte bo kvar så de så Lol plus att du vet inte särkillt mkt om mig märker jag du känner inte min släkt du vet ingenting om min Bakgrund eller någonting och jag kan säga dig såhär mkt om petra och den där andra bruden håller sig ifrån mig så ska du nog se då blir de jävligt tyst
Citera
2017-04-20, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caregiverfromhell
Danne luffare du har ännu en gång avslöjat att du är mallan24 jag fattar inte att du orkar?
Jag kände din pappa han var inte laglig men rak. Synd att din mamma är sjuk jag känner henne väldigt väl, men ska man var ärlig så är det otroligt att hon ens lever?

Jag glömmer aldrig när du var under 20år och du satt och söp med din mamma då var jag över 45år.
Det var så många som ville få dig därifrån med du var förstörd redan 2004 och 2009 så började du balla ur och sålde skit till barn.

Mina barn sade - det finns en farlig kille i stan han kallas för Danne han hotade oss.
Jag tog bilen från Sundsbruk för att ruska om dig men fann dig inte du var säkert lobbad?
Att ingen har klippt dig beror nog på av respekt för din farsa en rolig kille pundig men rolig?

Är det så här du lever i dag? Jag hörde att du fick ett jobb på en cirkus för några år sedan?

Hade jag varit dig så hade jag skitit i det här och slutat med spriten och knarket. Vad är du i dag? 34 plus över 40år kvar att leva?

Ja du grabben lycka till det behöver du jag minns att du hade inte ens växt klart när du tog dollisar.
En sak till är det du själv som håller liv i tråden har du verkligen blivit så tragisk eller har det bränt för dig totalt ?

Jag har flyttat och fick en nystart i en annan del av Sverige S-vall blev för tungt för alla i familjen.

hahahaha roligt att du påstår att du kände min farsa va hette han då berätta så ska jag rätta dig och vadå 2004 är du bäng eller och jag går inte på dollisar o har aldrig sålt skit till någon där så nu sa du fel Lol igen
Citera
2017-04-20, 01:28
Medlem
Citat:

Du kände inte min farsa........och nej jag knarkar inte de är ett rykte jag fick då jag hängde med dom nere på Navet du kanske minns då i såna fall vad jag kallades och nej tror du jag tycker de är roligt och leva me de som hänt eller nej jag ångrar varje jävla dag att de blev som de blev och skulle jag kunna få det ogjort så skulle jag göra de men de går inte men att kalla mig Stalker är en jävla överdrift de finns fler som faktiskt gör värre saker än va jag gör eller har jag fel
Citera
2017-04-20, 01:53
Bannlyst
Jag vet precis vilka Ni är och att jag kände både dig din pappa och mamma jag var en av dom snälla.

Danne jag minns hur svårt det var att lämna dig själv på kvällen och du yrade omkring och sökte kontakt.
Jag frågade dig en gång varför du inte lämnar den här skiten men det hade du inget svar på du var 18år.

Du var liten både fysiskt kort och ung på den tiden. Du är en produkt av din uppväxt.

Jag frågade Lena en gång är det inget man kan göra.. hallå jag har fullt upp med min egen son. Hon bor i Ume i dag.
Nåt som är synd är att du var inte den första som jag mött som söp med sin mamma och jag har sett sånt efter dig.

En sak som ingen kan ta i från dig du skyddade din mamma med näbbar och klor. Danne jag skriver aldrig nåt mer.
Lycka till. Men sluta att hålla liv i den här tråden det är bara patetiskt. Det finns ingen som har nåt snällt att säga om dig.

Börja på Ny kula .
Citera
2017-04-20, 14:49
Medlem
Fjantors avatar
Sjuka här är att FUP finns..
Alla bevis finns..
Sms, bilder chattar och allt..
Men likväl blånekar du till det mesta..
Citera
2017-04-20, 15:02
Medlem
Citat:
Jag vet precis vilka Ni är och att jag kände både dig din pappa och mamma jag var en av dom snälla.

Danne jag minns hur svårt det var att lämna dig själv på kvällen och du yrade omkring och sökte kontakt.
Jag frågade dig en gång varför du inte lämnar den här skiten men det hade du inget svar på du var 18år.

Du var liten både fysiskt kort och ung på den tiden. Du är en produkt av din uppväxt.

Jag frågade Lena en gång är det inget man kan göra.. hallå jag har fullt upp med min egen son. Hon bor i Ume i dag.
Nåt som är synd är att du var inte den första som jag mött som söp med sin mamma och jag har sett sånt efter dig.

En sak som ingen kan ta i från dig du skyddade din mamma med näbbar och klor. Danne jag skriver aldrig nåt mer.
Lycka till. Men sluta att hålla liv i den här tråden det är bara patetiskt. Det finns ingen som har nåt snällt att säga om dig.

Börja på Ny kula .

Du kan inte ha känt min biologiska farsa eftersom att han bodde inte ens i Sundsvall
Citera
2017-04-20, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Sjuka här är att FUP finns..
Alla bevis finns..
Sms, bilder chattar och allt..
Men likväl blånekar du till det mesta..

Och återigen de är inte bevisat att De varit jag som skickat alllt så nja
Citera
2017-04-20, 15:37
Medlem
herrcarlssons avatar
Har kikat på stalkers samt läst utdragen, och måste säga att jag har aldrig sett maken till människa. Mytoman utan dess like och manisk som få. Kan inte hjälpa att tro att det måste ligga en svag utvecklingsstörning bakom det hela eventuellt en hjärnskada, och borde inte myndigheter göra en utredning gällande detta?
Citera
2017-04-20, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mallan24
hahahaha roligt att du påstår att du kände min farsa va hette han då berätta så ska jag rätta dig och vadå 2004 är du bäng eller och jag går inte på dollisar o har aldrig sålt skit till någon där så nu sa du fel Lol igen

Haha KÖTTBULLEN, vet väl alla
Citera
2017-04-20, 17:09
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrcarlsson
Har kikat på stalkers samt läst utdragen, och måste säga att jag har aldrig sett maken till människa. Mytoman utan dess like och manisk som få. Kan inte hjälpa att tro att det måste ligga en svag utvecklingsstörning bakom det hela eventuellt en hjärnskada, och borde inte myndigheter göra en utredning gällande detta?
Danne är utredd och han är väl troligen skadad för att hans mamma söp och knarkade under graviditeten. Hon har en lång historia av missbruk och mängder med domar på sig.
Danne har förvaltarskap, det som tidigare var omyndigförklaring.

Frågan är varför han inte vårdas i stället utan får härja fritt i samhället? Vanliga normala människor ska skyddas från så här sjuka personer. Straff hjälper inte på honom, han bara fortsätter.
Hur många människors liv ska han få förstöra?

Från en dom.
Bakgrund
Birgitta Sundq*** är mor till Daniel Lundberg och vid tiden för den åtalade gärningen så bodde Daniel Lundberg sedan en tid tillbaka i Birgitta Sundqvists enrumslägenhet i Nykvarn. Daniel Lundberg har förvaltarskap och enligt vad som upplysts i målet en lindrig eller måttlig utvecklingsstörning.

Förvaltarskap är ett svenskt rättsinstitut, som kan beslutas av tingsrätten för den som på grund av sjukdom, psykisk störning, försvagat hälsotillstånd eller liknande förhållande är ur stånd att vårda sig eller sin egendom. Rättsinstitutet ersatte år 1989 institutet omyndigförklaring.
https://sv.wikipedia.org/wiki/F%C3%B6rvaltarskap
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Då har vi ännu en lögn från Danne
Siffror är tydligen väldigt svårt men en 3 åring brukar kunna skillnaden på 1 och 2
Datum domslut: 2017-02-17 Domstol: Södertälje
DOMSLUT
Brott som den tilltalade döms för
Grov misshandel, 3 kap 6 § 1 st brottsbalken 2016-06-15

Påföljd m.m.
Fängelse 1 år
Skadestånd
Birgitta Sundq** ska utge skadestånd till Daniel Lundberg med 22 800 kr jämte ränta på beloppet enligt 6 § räntelagen (1975:635) från den 15 juni 2016 till dess betalning sker.

Bakgrund
Birgitta Sundq*** är mor till Daniel Lundberg och vid tiden för den åtalade gärningen så bodde Daniel Lundberg sedan en tid tillbaka i Birgitta Sundqvists enrumslägenhet i Nykvarn. Daniel Lundberg har förvaltarskap och enligt vad som upplysts i målet en lindrig eller måttlig utvecklingsstörning.

Summering: Båda är fulla, Danne spöar sin cancersjuka mamma och hon hugger honom med en kniv när hon försöker få ut honom ur lägenheten. Såret blev litet och krävde bara ett par klammer.

Ni kan läsa resten av domen själva. Synd att mamman inte motanmälde Danne för misshandel.
https://minfil.org/J4L90ebfbb/Stalker_Henrik_Danne_blir_knivhuggen_av_sin_mor.pd f

Får inte ihop det. Först knivhugger mamman honom och 2 månader senare bjuder han henne på festival i Stockholm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in