2017-04-18, 18:31
Medlem
Naby Keita 86 är grymt bra. Fick han i monthlys. Använder han typ bara som sub(inte full kemi dvs). Som en snabbare verision av Kante o bättre med boll. Dock high/medium o inte medium/high som Kante så mer en box to box.

87verisionen måste vara sjukt bra.
Citera
2017-04-18, 19:07
Medlem
Någon som hunnit testa nya Balo kortet?=)
Citera
2017-04-18, 19:31
Medlem
Nya SBC ute
Citera
2017-04-18, 20:16
Medlem
Någon som spelar/spelat mycket med 4231?
Undrar lte om hur långt ut camsen ligger ingame. funderar på dybala till höger och 87 rated gomez till vänster. Om man ställer in ordentlig bredd, ligger dom som yttrar då tro?

Har ett bundeslag nu, där jag har både renato och vidal bredvid varandra. Och det är ju helt sjukt att renato är klasser bättre, och då skiljer det 9 i rating och ca 120k mellan dom.
Citera
2017-04-18, 20:34
Medlem
Hoppas dagens match räknas in i totw. Hade gärna haft en ordentligt påfläskad If Matuidi. 2 mål idag.
Citera
2017-04-18, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av franki
Undrar lte om hur långt ut camsen ligger ingame. funderar på dybala till höger och 87 rated gomez till vänster. Om man ställer in ordentlig bredd, ligger dom som yttrar då tro?

Har ett bundeslag nu, där jag har både renato och vidal bredvid varandra. Och det är ju helt sjukt att renato är klasser bättre, och då skiljer det 9 i rating och ca 120k mellan dom.

jag har provat..de ligger rätt långt ut..både på gott o ont..försvinner ibland men samtidigt finns "ytter" alternativet.. krävs dock snabba ytter cams.. problemet är att CDM också kommer lite långt ut tycker jag..
Citera
2017-04-18, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Hoppas dagens match räknas in i totw. Hade gärna haft en ordentligt påfläskad If Matuidi. 2 mål idag.

bör inte räknas in...veckomatch..
Citera
2017-04-18, 20:40
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av franki

Har testat de ett tag och för mig låg dom väldigt centralt och för långt ner i banan. Blev väldigt mycket spelare i mitten. Fungerar säkert bra om man spelar mycket bollinnehav.

Dock testade jag aldrig att "bredda" dom via spelarinstruktioner.
Citera
2017-04-18, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Har testat de ett tag och för mig låg dom väldigt centralt och för långt ner i banan. Blev väldigt mycket spelare i mitten. Fungerar säkert bra om man spelar mycket bollinnehav.

Dock testade jag aldrig att "bredda" dom via spelarinstruktioner.

Hur mycket använder du försvararna i försvarsspelet? Vet att många säger att man bara ska springa tillbaks med mittfältarna men känns inte riktigt som det funkar om man vill bli superbra. Vad tycker du? Kollat en del på Rocky, Gorilla, Zimme o dom använder försvararna frekvent. Personligen är jag värdelös på att försvara 1 mot 1 av nån anledning, överlägset det jag är sämst på i FIFA, inte fått till jockeytekniken riktigt än.

En annan fråga, har du teammate contain på default eller har du ändrat? Hade på default i början men greppet blir ju helt skumt om man vill hålla in sprint o teammate contain samtidigt då. Har på kryss just nu men det är ju inte heller optimalt eftersom man då inte kan switcha med höger analogspak o hålla in teammate contain samtidigt.
Senast redigerad av hjeaeee 2017-04-18 kl. 23:34.
Citera
2017-04-19, 04:41
Medlem
Värt att uppgradera routern för FUT? Jävla hordelay, alltid.
Citera
2017-04-19, 05:25
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Nya SBC ute

Haha, EA är ju inte på riktigt. Jag tänker såklart på ryssarna. tur att den som kom igår inte har ngn expiry. Tänker fan inte betala 5k per ryss för att lösa...
Citera
2017-04-19, 06:56
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Haha, EA är ju inte på riktigt. Jag tänker såklart på ryssarna. tur att den som kom igår inte har ngn expiry. Tänker fan inte betala 5k per ryss för att lösa...

Lönar sig att spara alla spelare man packar , när det väl dyker upp sånna här sbcs så är det guld värt, behövde bara köpa en spelare för European och Pacific kostade mig 1k , gjorde 100k profit på alla paketen man fick.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in