Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
Jaha så Annelie fick sig en bonde fast på annat sätt då

. Ja då får man ju hoppas han orkar med henne i längden

.
Håller med dig, det var på tok för mycket drama och tjafs som inte hade med BSF syfte att göra förra året och det drog ner hela tittande för oss där hemma.
Men såg ju nu ikväll när Linda besökte gårdarna och presenterade bönderna, dem verkade väldigt sympatiska och ärliga i sitt letande efter kärleken. Ingen av dem verkade bara vara ute efter att synas i TV, eller vad tror du?? De två unga bönderna var ju ljusår från Erik och Pontus i mognad tycker jag, iaf efter vad man kunde se nu.
Vad tyckte du om alla 8 bönderna. Och undrar vilka man kommer få följa på Tv i höst?!

Nu var det ju inte jag heller som var "du" i din fråga men jag svarar ändå i diskussionstrådens namn
Jag tror deltidsbrandmannen är en "dark horse" i sammanhanget beträffande vem som får mängder med brev. Han har ett lugn och brandman är ju ett typiskt yrke som lockar till sig många kvinns.
Sedan kommer det säkerligen vara en del golddiggers efter han som reste rätt mycket och förhoppningsvis kan han se igenom det och välja en kvinna som vill ha honom och inte hans pengar.
Homo-bonden kan säkert locka en del även om det väl inte varit alltför många brev (i förhållande till rekordskördar) till just homo-bönderna genom åren. Hon såg ju bra ut, var stabil i övrigt.
Den andra tjejen får säkert likt många andra kvinnor i programmet mycket brev, jag gillade henne t.ex.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bensprattel
Nu frågade du inte mig, jag svarar ändå😀
Jag tror att Erik kommer att få HÖGAR med ansökningar. Han verkar ju vara stabil, har varit med om en del och är ju "söt" (om man är 20).
Risken är dock att en del tänkta friarinnor, av främst rädsla och okunskap, väljer bort honom då han haft cancer.