2017-04-17, 16:29
Medlem
Etrades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralph Wiggum
Du har bra chans under detta event om du lyckas hitta några 10km-ägg. Jag har sedan tidigare bara kläckt en enda Snorlax på över 1000 ägg och det var den sista jag behövde för att fylla gen1-europadexet. Men igår kläckte jag helt plötsligt tre i rad! 3 av 3 10km-ägg har alltså varit Snorlax för mig detta event. Har ett fjärde på kläckning så hoppas på ännu en så jag kan maxa en av dem
Wow, det måste ha känts bra! Men detta tyder ju på att mina misstankar om att Mantine, Gligar osv temporärt är borttagna från 10km-ägg (nu under eventet, dom kommer säkert tillbaka) kan vara sanna!

Jag kläckte en Chansey i morse och har 4km kvar på andra 10km-ägget, jag är så pass nyfiken så jag lär hatcha detta ägg ikväll..
En till Chansey, en Snorlax, en Larvitar, en Mareep. Det finns mycket man vill ha
Citera
2017-04-17, 16:36
Medlem
Ralph Wiggums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etrade
Wow, det måste ha känts bra! Men detta tyder ju på att mina misstankar om att Mantine, Gligar osv temporärt är borttagna från 10km-ägg (nu under eventet, dom kommer säkert tillbaka) kan vara sanna!

Jag kläckte en Chansey i morse och har 4km kvar på andra 10km-ägget, jag är så pass nyfiken så jag lär hatcha detta ägg ikväll..
En till Chansey, en Snorlax, en Larvitar, en Mareep. Det finns mycket man vill ha
Japp, vilken känsla att kläcka tre i rad utan att få en Pineco . Det här eventet var precis vad jag behövde. Jag har tidigare inte ens sett skymten av en enda gen2-starter, nu har jag alla tre + några till femmor på kläckning . Jag verkar ha lite mindre otur med äggen än vissa av er, visst får jag också mer tvåor än vanligt men jag får ändå ca 20% vardera femmor och tior.
Citera
2017-04-17, 17:04
Medlem
janssonkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reeves
Jag har aldrig fått en Snorlax. Visserligen bara kört 79 ägg, men ändå. Nån borde jag väl ha fått.

Har kläckt 599 ägg och aldrig fått en snorlax jag hoppas att jag lyckas kläcka fram en nu!

Kläckt 25 ägg änsålänge

Med vänlig hälsning, JK
Citera
2017-04-17, 17:05
Medlem
Reevess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janssonkarl
Har kläckt 599 ägg och aldrig fått en snorlax jag hoppas att jag lyckas kläcka fram en nu!

Kläckt 25 ägg änsålänge

Med vänlig hälsning, JK

Hmm. Ändå tycker jag att man ser Snorlax överallt där ute.
Citera
2017-04-17, 17:05
Medlem
vapor21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etrade

Jag kläckte 4 10km nu och fick två kottar och ett träd...
Citera
2017-04-17, 17:19
Medlem
Försöker kläcka så många 2:er under eventet som det bara går.
Fått 1 10 km (mareep) och 1 5 km (totodile).
Vill försöka få ihop några 10 km nu innan eventet är slut, enda äggen som innehåller något av värde för mig.
5 km bryr jag mig inte nämnvärt om då jag har samtliga utvecklingar på starterna och mycket candys till samtliga 3 redan.
Hittade ex. 3 totodile samtidigt kring ett pokestop nyligen.
Citera
2017-04-17, 17:20
Medlem
Etrades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vapor21
Jag kläckte 4 10km nu och fick två kottar och ett träd...
Va äggen tillsnurrade före eller efter 13 apr kl 21:00?
Citera
2017-04-17, 17:24
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mercies
Försöker kläcka så många 2:er under eventet som det bara går.
Fått 1 10 km (mareep) och 1 5 km (totodile).
Vill försöka få ihop några 10 km nu innan eventet är slut, enda äggen som innehåller något av värde för mig.
5 km bryr jag mig inte nämnvärt om då jag har samtliga utvecklingar på starterna och mycket candys till samtliga 3 redan.
Hittade ex. 3 totodile samtidigt kring ett pokestop nyligen.
Antar du spelar i en stor stad? Fick du de flesta candy från starter-nests eller fanns de random lite överallt?

För övrigt:
Det var nån som snackade om drifting igår, nu funkar inte min igen, glömde ladda telefonen och den dog efter att den varit på för länge med spelet igång, nu får jag bara gps signal not found eller att den får upp kartan men vägrar drifta... återkommer om jag får till det igen och isf vad jag gjorde.
Citera
2017-04-17, 17:29
Medlem
elmerengues avatar
Kläckte mina två tior igår och fick två Snorlax på tal om det.. Första gången jag får Snorlax men då har jag bara spelat Go i två månader också.
Citera
2017-04-17, 17:36
Medlem
Pippirayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Antar du spelar i en stor stad? Fick du de flesta candy från starter-nests eller fanns de random lite överallt?

För övrigt:
Det var nån som snackade om drifting igår, nu funkar inte min igen, glömde ladda telefonen och den dog efter att den varit på för länge med spelet igång, nu får jag bara gps signal not found eller att den får upp kartan men vägrar drifta... återkommer om jag får till det igen och isf vad jag gjorde.

Ja! Hoppas det funkar igen så du kan tipsa! Min avatar springer som längst runt husknuten och tillbaka. Det kräver så sjukt många omstarter för att få till 100 meter.

För övrigt bytte jag buddy idag och gick efter ett tag till affären. Äggen hänger med och kläcks när de ska men buddyn sackar efter ordentligt! En 2 km promenad gav 900 meter till buddyn men kläckte ett 2km ägg.. tyvärr en rhyhorn på hela 73%
Citera
2017-04-17, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA

För övrigt:
Jag har kört en rejäl upprensning i inventoryt nu, upptäckte att den driftade som fan när jag höll på. Har nog blivit närmare 2km/h nu och har hunnit kläcka två ägg under tiden jag rensat. Sitter på samma ställe som jag brukar sitta på när jag rensar, aldrig varit med om detta innan.

Kör inte på wifi bör tilläggas, har använt 3G.
Citera
2017-04-17, 17:56
Medlem
Sparar ni på massa Ditto? Jag tänker att dom kanske kan komma till användning nån gång, men börjar bli en rätt stor hög nu och det kanske bara är onödigt att ha kvar så många.

Tänker att de kanske kan vara bra som attackers (lågt CP), precis som Raticate med Bite/Hyper Beam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in