Citat:
Ursprungligen postat av
Hegernataren
Haha Elias du har helt missat att Europas folk helt härstammar ifrån Israels tio förlorade stammar! Vi är således alla Israeliter. Nej jag är inte jude, det är bara en av de tio stammarna. Antagligen härstammar jag ifrån Efraim, den största av de tio stammarna. De fördrevs allihopa norrut av assyrierna och blev sedan skyter, samma folk som sedan tillsammans med mederna sänkte det assyriska väldet.
Cimmerianerna var en sidogren av skyterna som sedan blev dagens germaner. Så ja vi som är vita härstammar direkt ifrån Israels tio förlorade stammar och därmed är vi Israel. En dag ska vi återvända och fördriva alla smutsiga sandnegrer ifrån området. Kopplingen mellan judar och vita kan bland annat ses av att vi är de enda folk som är kapabla till att visa empati emot djur, medans ni sandnegrer glatt sparkar på hundar och beteer er som svin.
Okej du är en sån där religiös knäppskalle, en "brittisk israelism" anhängare. Som äkta rasmedveten och vetenskapligt insatt i både populationsgenetik och lingvistik, kan jag säga dig att du har totalt fel på alla punkter. Inga européer härstammar från judar, israeliter eller någon annan grupp hebréer. Och nej, tyskarna härstammar inte heller från assyrierna:
https://en.wikipedia.org/wiki/Assyria_and_Germany_in_Anglo-Israelism
^^ Det här är bara trams. Pseudo-vetenskapligt anti-intellektuellt crackpot trams. Och nej, européer härstammar inte från skyterna heller, inte heller kimmerierna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hegernataren
Jag tror därför att Trump är den president som kommer att leda det vita folket tillbaka till Israel så att vi kan återta vår födslorätt. Det kräver givetvis en expansion av Israels land för att får plats med alla återvändande. Vi ädelvita ska sedan befolka landet enda till Eufrat medan alla sandnegrer fördrivs tillbaka till arabiens öknar. Detta är Guds vilja, hallelujah!
Problemet med er anti-intellektuella är att ni är iGnoranta iDioter som inte förstår hur världen fungerar eftersom ni har fel mentalitet; ni är helt enkelt inte vuxna. Trump förstår någorlunda hur världen fungerar men han är numera toppstyrd av Jared Wormtongue Kushner som faktiskt är USA:s president just nu, inte Trump.
Framöver kommer vi se en totalt kastrerad Trump som anpassar sig efter och gör allt vad Israel, Saudiarabien och Turkiet vill att han ska göra. Detta utrikes alltså; inrikes kommer Trump att låta Kushner sköta landet (som för övrigt kommer sköta utrikespolitiken också).
Kushner kallas numera "Secretary of Everything", av en anledning. Det är Jared Wormtongue Kushner som är USA:s president nu, med allt vad det innebär.
Nästa amerikanska president blir dock en ny Hitler, på riktigt denna gång. Inga löjliga Trumpfasoner, alltså all talk and no action. Amerikaner kommer att få nog av AIPAC:s bedragare/judelakejer och liknande dumheter, och Trump's efterträdare kommer att vara lite mer äkta vara. Folk är helt enkelt trötta på skitsnacket.