2017-04-14, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Kan sammanfatta vad Trump's största Epic fail är.

Day 80

Wall: no
Muslim ban: no
Swamp drain: no
Obamacare repeal: no
Tax reform: no
ISIS defeated: no
Hillary jailed: no
War: soon
Call Chinese currency manipulator: no

Ja, och Syrien. Sen Obamacare repeal var faktiskt bra att det inte inträffade eftersom alternativet som fittan Ryan förde fram var en skam mot alla som vill skrota den påtvingade sjukförsäkringen när miljoner och åter miljoner går på food stamps. Jävla stolpskott de som hjälpte Ryan med förslaget. Först måste väl för fan människor kunna köpa sin egen mat, det är väl ta mig fan prio ett. Eller vadå, hålls de enbart vid liv för att bli organdonatorer? Man skulle kunna tro det. En frisk kropp har bra organ, ge han/hon bara lite matkuponger så att organen inte slits...

Det där med kineserna och valutan är den största skammen. Inte medialt eftersom folk som inte följt Trump kommer att missa det. Men de som verkligen lyssnat på honom så är det säkerligen det som gör mest ont. Han utmanade Kina men nu är anfallet nerlagt, det var viktigare att äta god kaka, istället ska han påbörja "regime change" i Kinas blindtarm...

Har ni sett den senaste intervjun med Assad för övrigt. Han skrattar åt Trump och Putin anklagar honom för konspirationer och false flags. De skulle ju hjälpas åt. Är det den där juden som är gift med Ivanka som är problemet?
Senast redigerad av TallyStick 2017-04-14 kl. 23:47.
2017-04-14, 23:43
Medlem
Citat:
Kan sammanfatta vad Trump's största Epic fail är.

Day 80

Wall: no
Muslim ban: no
Swamp drain: no
Obamacare repeal: no
Tax reform: no
ISIS defeated: no
War: soon
Call Chinese currency manipulator: no

Inget av det du skriver skulle vara klart under 100 dagar förutom sista.

Utan han skulle börja vilket han gjort på alla.
2017-04-15, 00:04
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Inget av det du skriver skulle vara klart under 100 dagar förutom sista.

Utan han skulle börja vilket han gjort på alla.

Chinese currency manipulation:

Vad Trump sa under kampanjen
Donald Trump says he’ll declare soon after he takes office that China is a currency manipulator

Result

Trump says he will not label China currency manipulator

Donald Trump threatens to jail Hillary Clinton in second presidential debate

Result

Trump drops repeated threat to jail Clinton: 'She went through a lot'

Obamacare repeal sket ju sig big time behöver inte fortsätta jag tror att även du kan se en röd tråd....
2017-04-15, 00:14
Medlem
Citat:
Chinese currency manipulation:

Donald Trump says he’ll declare soon after he takes office that China is a currency manipulator

Result

Trump says he will not label China currency manipulator

Donald Trump threatens to jail Hillary Clinton in second presidential debate

Result

Trump drops repeated threat to jail Clinton: 'She went through a lot'

Obamacare repeal sket ju sig big time behöver inte fortsätta jag tror att även du kan se en röd tråd....

LOL ok om USAs framtid hänger på att Clinton åker in bakom galler så har Trump failat.
2017-04-15, 00:17
Medlem
Jaha så var det dags igen. Den här gången Somalia.

USA skickar boots on the ground för första gången sedan 1993!

https://www.usnews.com/news/world/articles/2017-04-14/us-sends-dozens-of-troops-to-somalia-1st-time-in-decades

Syrien, Afghanistan, Nordkorea, Somalia och nästa blir?
2017-04-15, 00:22
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Al-Quaida fick ekonomiskt stöd av USA för att slåss mot Sovjet under 80-Talet när Sovjet krigade i Afghanistan...
Nej, det var inte al-Qaida. Suck. Ointelligenta outbildade flashbackhaverister. Sovjetunionen ockuperade Afghanistan och försökte göra landet till en del av deras patetiska rike. Det sket sig totalt.
Nu försöker Ryssland stödja islamisterna, både talibaner och ISIS i Afghanistan. ISIS har 9000 ryska medborgare har Putin sagt, men han vill att de ska dö i strid mot USA, inte komma tillbaka till alla andra muslimer i Ryssland.

USA kommer tvingas krossa Ryssland om vi ska få slut på hotet från islamister. Annars fortsätter Ryssland skicka vapen, information till islamistiska rörelser.
2017-04-15, 00:24
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Nej, det var inte al-Qaida. Suck. Ointelligenta outbildade flashbackhaverister. Sovjetunionen ockuperade Afghanistan och försökte göra landet till en del av deras patetiska rike. Det sket sig totalt.
Nu försöker Ryssland stödja islamisterna, både talibaner och ISIS i Afghanistan. ISIS har 9000 ryska medborgare har Putin sagt, men han vill att de ska dö i strid mot USA, inte komma tillbaka till alla andra muslimer i Ryssland.

USA kommer tvingas krossa Ryssland om vi ska få slut på hotet från islamister. Annars fortsätter Ryssland skicka vapen, information till islamistiska rörelser.

Du säger att folk har fel men kan du vänligen säga vad Mujahideen heter idag?
2017-04-15, 00:28
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Du säger att folk har fel men kan du vänligen säga vad Mujahideen heter idag?
1980. Vad är det för årtal nu? Hur många 60-70 åriga gubbar strider för al-Qaeda? Läs historien.
2017-04-15, 01:13
Medlem
Hegernatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Trump har visat sig vara ordentligt falsk opposition, medvetet eller omedvetet från hans sida. Inte många har så rejält brutit sina vallöften. Jag fruktade detta innan valet. Jag hoppades att han skulle vinna. Av de kandidater som fanns var han bäst. Lät riktigt hoppfullt. Hans ord och löften i valrörelsen lät bra men när han sedan slår rekord i att bryta dem...
Inte alls! Han har genomfört allt han lovat. Trump kämpar för Israels rättigheter och det sa han redan i sin kampanj. Jag kollade på en karta och tydligen skall det mesta av Syrien rätteligen tillhöra Israel så det är inte mer än rätt att han klämmer åt den där kamelknullande ockupanten Assad så att Israels folk kan återta sitt heliga land.

Jag vet inte exakt vad han gör i Nordkorea däremot, men jag hoppas detta är ett led i en större plan att neutralisera Kina som på längre sikt är de vita folkens största hot. Jag har stött Trump ifrån början och jag är mycket nöjd. Den som klagar är endast en judehatande foliehatt och värd allt förakt
2017-04-15, 01:24
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegernataren
Inte alls! Han har genomfört allt han lovat. Trump kämpar för Israels rättigheter och det sa han redan i sin kampanj. Jag kollade på en karta och tydligen skall det mesta av Syrien rätteligen tillhöra Israel så det är inte mer än rätt att han klämmer åt den där kamelknullande ockupanten Assad så att Israels folk kan återta sitt heliga land.
Är du jude eller vad är ditt problem egentligen? Ja, Trump är en Israel firster, det är allt han är, och det enda som han kommer åstadkomma under hans 4-8 år som judelakej. Kul för dig som jude men för alla oss andra har Trump sålt ut till judemaffian.

Citat:
Jag vet inte exakt vad han gör i Nordkorea däremot, men jag hoppas detta är ett led i en större plan att neutralisera Kina som på längre sikt är de vita folkens största hot. Jag har stött Trump ifrån början och jag är mycket nöjd. Den som klagar är endast en judehatande foliehatt och värd allt förakt
Trump kommer inte att göra något mot varken Kina eller Nordkorea, möjligt att han ordnar en deal med Kina så att de löser situationen med NK, men inte mer än så.
2017-04-15, 01:32
Medlem
Hegernatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Är du jude eller vad är ditt problem egentligen? Ja, Trump är en Israel firster, det är allt han är, och det enda som han kommer åstadkomma under hans 4-8 år som judelakej. Kul för dig som jude men för alla oss andra har Trump sålt ut till judemaffian.

Trump kommer inte att göra något mot varken Kina eller Nordkorea, möjligt att han ordnar en deal med Kina så att de löser situationen med NK, men inte mer än så.
Haha Elias du har helt missat att Europas folk helt härstammar ifrån Israels tio förlorade stammar! Vi är således alla Israeliter. Nej jag är inte jude, det är bara en av de tio stammarna. Antagligen härstammar jag ifrån Efraim, den största av de tio stammarna. De fördrevs allihopa norrut av assyrierna och blev sedan skyter, samma folk som sedan tillsammans med mederna sänkte det assyriska väldet.

Cimmerianerna var en sidogren av skyterna som sedan blev dagens germaner. Så ja vi som är vita härstammar direkt ifrån Israels tio förlorade stammar och därmed är vi Israel. En dag ska vi återvända och fördriva alla smutsiga sandnegrer ifrån området. Kopplingen mellan judar och vita kan bland annat ses av att vi är de enda folk som är kapabla till att visa empati emot djur, medans ni sandnegrer glatt sparkar på hundar och beteer er som svin.

Jag tror därför att Trump är den president som kommer att leda det vita folket tillbaka till Israel så att vi kan återta vår födslorätt. Det kräver givetvis en expansion av Israels land för att får plats med alla återvändande. Vi ädelvita ska sedan befolka landet enda till Eufrat medan alla sandnegrer fördrivs tillbaka till arabiens öknar. Detta är Guds vilja, hallelujah!
2017-04-15, 01:49
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Haha Elias du har helt missat att Europas folk helt härstammar ifrån Israels tio förlorade stammar! Vi är således alla Israeliter. Nej jag är inte jude, det är bara en av de tio stammarna. Antagligen härstammar jag ifrån Efraim, den största av de tio stammarna. De fördrevs allihopa norrut av assyrierna och blev sedan skyter, samma folk som sedan tillsammans med mederna sänkte det assyriska väldet.

Cimmerianerna var en sidogren av skyterna som sedan blev dagens germaner. Så ja vi som är vita härstammar direkt ifrån Israels tio förlorade stammar och därmed är vi Israel. En dag ska vi återvända och fördriva alla smutsiga sandnegrer ifrån området. Kopplingen mellan judar och vita kan bland annat ses av att vi är de enda folk som är kapabla till att visa empati emot djur, medans ni sandnegrer glatt sparkar på hundar och beteer er som svin.
Okej du är en sån där religiös knäppskalle, en "brittisk israelism" anhängare. Som äkta rasmedveten och vetenskapligt insatt i både populationsgenetik och lingvistik, kan jag säga dig att du har totalt fel på alla punkter. Inga européer härstammar från judar, israeliter eller någon annan grupp hebréer. Och nej, tyskarna härstammar inte heller från assyrierna:

https://en.wikipedia.org/wiki/Assyria_and_Germany_in_Anglo-Israelism

^^ Det här är bara trams. Pseudo-vetenskapligt anti-intellektuellt crackpot trams. Och nej, européer härstammar inte från skyterna heller, inte heller kimmerierna.

Citat:
Jag tror därför att Trump är den president som kommer att leda det vita folket tillbaka till Israel så att vi kan återta vår födslorätt. Det kräver givetvis en expansion av Israels land för att får plats med alla återvändande. Vi ädelvita ska sedan befolka landet enda till Eufrat medan alla sandnegrer fördrivs tillbaka till arabiens öknar. Detta är Guds vilja, hallelujah!
Problemet med er anti-intellektuella är att ni är iGnoranta iDioter som inte förstår hur världen fungerar eftersom ni har fel mentalitet; ni är helt enkelt inte vuxna. Trump förstår någorlunda hur världen fungerar men han är numera toppstyrd av Jared Wormtongue Kushner som faktiskt är USA:s president just nu, inte Trump.

Framöver kommer vi se en totalt kastrerad Trump som anpassar sig efter och gör allt vad Israel, Saudiarabien och Turkiet vill att han ska göra. Detta utrikes alltså; inrikes kommer Trump att låta Kushner sköta landet (som för övrigt kommer sköta utrikespolitiken också).

Kushner kallas numera "Secretary of Everything", av en anledning. Det är Jared Wormtongue Kushner som är USA:s president nu, med allt vad det innebär.

Nästa amerikanska president blir dock en ny Hitler, på riktigt denna gång. Inga löjliga Trumpfasoner, alltså all talk and no action. Amerikaner kommer att få nog av AIPAC:s bedragare/judelakejer och liknande dumheter, och Trump's efterträdare kommer att vara lite mer äkta vara. Folk är helt enkelt trötta på skitsnacket.
Senast redigerad av EliasAlucard 2017-04-15 kl. 02:10.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in