Citat:
Ursprungligen postat av
SamVimes
Som sagt, du har inga belägg bara mer ordbajsande.....
Problemet är att även om jag kastar fram länkar från Aftonbladet eller metro där ögonvittnen 2010 beskriver hur Säpo / civilklädd polis är stationerade på gathörn och restauranger samtidigt som dåden så kommer du ändå inte bekräfta det som trovärdig "källa", precis som det i det här fallet inte anses som trovärdig källa att flera i omgivningen uppmärksammat helikoptrarna timman innan dådet. Exempelvis.
Eller varför inte sms'n och kommunikationen från anställda inom försvaret 2010 som varnade anhöriga från att vara i centrala Stockholm samma dag tidigare på dagen? Om jag skulle ge dig länkarna skulle det bara ge dig vatten på kvarnen och fortsätta ditt enkelspåriga naggande.
Nej tack, då avstår jag hellre än att ge mig in i den sådan dum-dum-diskussion, som jag förvisso ändå gett vika för nu. Men det här blir det sista vi dryftar i det här.
Uppdrag granskning träffade irakisk säkerhetstjänst som stod fast vid att de flera gånger påtryckt varningar om Taimour, och vittnar om hur Säpos samarbetsvilja var lika med noll.
Artiklar i slask-media idag påvisar samma beteende från Säpo med källa Uzbekistans säkerhetstjänst.
Så. Nu kan du och orm-jokern fortsätta ryggdunka varandra och slösa meningslösa inlägg i tråden. Glad påsk!