Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-14, 02:13
  #49
Medlem
Pretorian1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King-of-Insight
Vi ska finna oss i totalt irrelevanta och fantasifulla följdfrågor på en subjektiv utläggning om ämnet i fråga? Snälla, berätta en godnattsaga för oss alla här i tråden om "den större bilden".

Här har du Barbara Spectre. Hon berättar gärna en godnattsaga för dig. Sov gott!

Kom gärna tillbaka med dina åsikter efteråt.

https://www.youtube.com/watch?v=UYKyp1e_jYc&t=31s
__________________
Senast redigerad av Pretorian1 2017-04-14 kl. 02:17.
Citera
2017-04-14, 02:13
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King-of-Insight
Vi ska finna oss i totalt irrelevanta och fantasifulla följdfrågor på en subjektiv utläggning om ämnet i fråga? Snälla, berätta en godnattsaga för oss alla här i tråden om "den större bilden".

Om detta skulle vara en subjektiv fråga var ju din ståndpunkt ytterst efterbliven. riktigt "pizza zlatan kebab"-mongo verkar du vara.

Den större bilden är att den svenska särarten hotas genom denna invadring. Finner du inget oroande i det är du nog en känslokall psykopat.
Citera
2017-04-14, 02:15
  #51
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeppaKaKa
Bodde i små stad i ett tag. Köndes att de höngde på kvällar, vrf just de va mest blattar på kvällen hade jag ingen aning om mer än att de är obemannat och att de troligtvist släpper in sina polare med ett kort. (ungdommar)

^This.

Min kvinna och hennes bekanta tjejer går inte dit efter 20. Vid 19 drar de som är där som PT eller i reception, då tar afrikanerna och MENA över.

De hänger där och spanar in tjejerna. Gått så långt att man taigt in väktare som ska göra random checks, dessvärre alltför sällan.

1 -2 tränar 4 sitter och glor.
Citera
2017-04-14, 02:23
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallOfAdamant
Inte så stor skillnad mellan 400 mille och 2 miljarder sett ur en pyttefolkslags likt svenskars ögon. ni är mååååånga fler oavsett hur du räknar. Era länder är outtömliga på folk trots alla krig och katastrofer. Vi kan säga den muslimska världen minus några kinesländer i borte asien. Pakisar, indier och nordafrikaner finns det kanske inte så många utav i just sverige men däremot i andra länder i skandinavien. Samma sak egentligen.

Herregud, hur okunnig är du?

Säg mig, hur många pakistanier och indier finns det i andra Skandinaviska länder? Du talar ju om en substantiell mängd här. Snackar vi en invasion av indier till Danmark och Norge? Hundratusentals? Eller har du FEL igen?
Citera
2017-04-14, 02:25
  #53
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abraham321
Var de beväpnade eller vad var problemet? Tvinga de dig läsa koranen?

EDIT: Frågar eftersom de flesta invandrarkritiker påstår sig inte vara rasister, och eftersom de befann sig på en civiliserad plats där de verkar syssla med vad de förväntas sysslas med på sådana platser. Med tanke på att du undrade om det var "över".

Antar att du inte hade upplevt det som något problem ifall du tagit bussen, och det varit fullsatt med skräniga, stora nynazister i gröna bombarjackor, rakat hår och Dr Martenskängor heller? Inte ens om de verkade lite berusade, och skränade och skrålade om vad de tycker om såna som dig och pekade på dig?
Citera
2017-04-14, 02:29
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ignoramibus
Herregud, hur okunnig är du?

Säg mig, hur många pakistanier och indier finns det i andra Skandinaviska länder? Du talar ju om en substantiell mängd här. Snackar vi en invasion av indier till Danmark och Norge? Hundratusentals? Eller har du FEL igen?

Jävla horunge.

Per capita är det en invasion. Bor det bara du i din villa och det flyttar in en till ökar befolkningsmängden med 100% även om du inte tycker att 1 person är mkt. Finns det ett outtömligt antal pakistanier i bortre orienten som dessutom kommer till norge där motsvarande antal befolkning är en piss i rymden så måste man sätta det i relation till varandra. Vi snackar dessutom unga män i krigsför ålder medan en allt större andel av nordborna dör bort på åldersomdshemmet. Det går snabbt nu.
Citera
2017-04-14, 02:29
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallOfAdamant
Om detta skulle vara en subjektiv fråga var ju din ståndpunkt ytterst efterbliven. riktigt "pizza zlatan kebab"-mongo verkar du vara.

Den större bilden är att den svenska särarten hotas genom denna invadring. Finner du inget oroande i det är du nog en känslokall psykopat.

Min upplevelse som jag berätta om är uppenbarligen subjektiv. Jo det känns hårt att ta emot sådana förnedrande ord från en som inte använder stor bokstav i början på en mening, hittar på ett citat med tre ord varav två maträtter och ett välkänt namn som dock inte heller förärades med stor bokstav, och sedan fortsätter med ett bindestreck följt av det mest uttjatade försöker till skällsord på Flashback. Jag återkommer om hur jag ska lyckas hämta mig från denna förnedring.

Låt mig säga så här. Du ingår definitivt i en särart. Det har dock inte ett dugg med etnicitet att göra utan om psykiskt tillstånd.

Det jag finner oroande är att det finns så totalt inkompetenta personer i Flashbackträsket, att dessa går runt i vårt samhälle utan att kunna tillföra något vettigt, och dessutom tror på sina egna hallucinationer.
Citera
2017-04-14, 02:35
  #56
Medlem
Pretorian1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King-of-Insight
Min upplevelse som jag berätta om är uppenbarligen subjektiv. Jo det känns hårt att ta emot sådana förnedrande ord från en som inte använder stor bokstav i början på en mening, hittar på ett citat med tre ord varav två maträtter och ett välkänt namn som dock inte heller förärades med stor bokstav, och sedan fortsätter med ett bindestreck följt av det mest uttjatade försöker till skällsord på Flashback. Jag återkommer om hur jag ska lyckas hämta mig från denna förnedring.

Låt mig säga så här. Du ingår definitivt i en särart. Det har dock inte ett dugg med etnicitet att göra utan om psykiskt tillstånd.

Det jag finner oroande är att det finns så totalt inkompetenta personer i Flashbackträsket, att dessa går runt i vårt samhälle utan att kunna tillföra något vettigt, och dessutom tror på sina egna hallucinationer.

Klassisk kulturmarxism och härskarteknik att pådyvla någon psykiska tillkortakommanden eller att tillhöra en speciell "klass", intellektuellt, ekonomiskt eller varför inte socialt i syfte att misskreditera deras åsikter. Du är en motbjudande figur.
Citera
2017-04-14, 02:40
  #57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wasd1234
Som titeln lyder. Jag känner mig tamejfan som en invandrare i Sverige. Det är fan inte många blonda eller blåögda människor jag ser när jag är på gymmet. I praktiskt taget alla som tränar ser ut som en arab eller liknande.

Idag mellan klockan 21-22 så var de riktiga Svenskarna uppskattningsvis minoritet 20% vs 80%. Jag skämtar inte, och då är där ändå drygt drygt 70-80 pers inne i lokalerna där vi tränar. Det är fan helt jävla sjukt. Man hör människor snackar arabiska och afrikanska och all möjlig jävla skit. Det är fan pinsamt hur lågt vi har sjunkit i det här landet.

Är det såhär runt om i övriga Sverige också??? Jag bor i Skåne i en stad med 120k-150k invånare och för mig så känns det fruktansvärt att känna sig som en utlänning i sitt eget land. Framförallt så är det skrämmande att vi faktiskt är en absolut minoritet på gymmet under kvällstiden redan.

Är det här slutet??

Varför du tränar på ett gemensamt gym och inte i ditt eget hem är inte min ensak men jag förstår precis vad du menar. Man märker detta faktum vart man än går. Det känns som att vi är en minoritet överallt.

Vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att det är beklagligt.
Citera
2017-04-14, 02:40
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abraham321
Var de beväpnade eller vad var problemet? Tvinga de dig läsa koranen?

EDIT: Frågar eftersom de flesta invandrarkritiker påstår sig inte vara rasister, och eftersom de befann sig på en civiliserad plats där de verkar syssla med vad de förväntas sysslas med på sådana platser. Med tanke på att du undrade om det var "över".

Han kanske inte vill höra orchernas språk (arabiska) när han ska koncentrera sig. Eller lyssna på arabisk pissmusik.. tänkt på det nångång din fitta?! Anpassa dig och prata svenska i Sverige. Han kanske inte känner sig bekväm när han inte kan känna samhörighet med folket som tränar. IDIOT!
Citera
2017-04-14, 02:45
  #59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King-of-Insight
Min upplevelse som jag berätta om är uppenbarligen subjektiv. Jo det känns hårt att ta emot sådana förnedrande ord från en som inte använder stor bokstav i början på en mening, hittar på ett citat med tre ord varav två maträtter och ett välkänt namn som dock inte heller förärades med stor bokstav, och sedan fortsätter med ett bindestreck följt av det mest uttjatade försöker till skällsord på Flashback. Jag återkommer om hur jag ska lyckas hämta mig från denna förnedring.

Låt mig säga så här. Du ingår definitivt i en särart. Det har dock inte ett dugg med etnicitet att göra utan om psykiskt tillstånd.

taCk fÖr Din UtLägGning om miN StavNing--,,,

var väl inte det jag ville få svar på direkt så spelar ingen roll om du spenderar 3/4 utav ditt inlägg eller 2 ord om hur ja stavar ja skiter i vilket.

Vi kan börja om:Även om du har hittat en trevlig gymblatte så om du tittar dej omkring så beteer sig fortfarande samtliga alla andra gymblattar på ett speciellt sätt mot varandraoch medvetet klungar ihop sig. En mesig fjant som du kanske bara är glad över att äntligen hittat en vän så du missar skogen för alla träden. Dom kanske bara är kolbaserade organismer i dina ögon men du är fortfarande bara enda svennen i lokalen för dom. Inser man inte det har man 0 livserfarenhet. Som sagt träffat många trevliga utlänningar men allt kokar ned till flockdjuret till slut.
Citat:

Det jag finner oroande är att det finns så totalt inkompetenta personer i Flashbackträsket, att dessa går runt i vårt samhälle utan att kunna tillföra något vettigt, och dessutom tror på sina egna hallucinationer.

Bara man andas tillför man något vettigt såfort n tönt som du hoppar in och säger att det är skitsamma om svenskarna försvinner.
Citera
2017-04-14, 02:45
  #60
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pretorian1
Klassisk kulturmarxism och härskarteknik att pådyvla någon psykiska tillkortakommanden eller att tillhöra en speciell "klass", intellektuellt, ekonomiskt eller varför inte socialt i syfte att misskreditera deras åsikter. Du är en motbjudande figur.

Spännande insikt. Och vad kallas det att pådyvla en hel folkgrupp diverse tillkortakommanden, eller att tillhöra en speciell "lägre klass"?

Att många som skriver galenskaper här inne har psykiska begränsningar är uppenbart för alla andra än deras gelikar som flockas på den här sortens sajter. Och ja, jag anser att vanliga civiliserade, respektfulla, fördomsfria svenskar står över den typen av drägg.
Citera
gym

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback