2017-04-13, 20:22
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mey-mey
Morgonen efter. Sitter jag och ser Löfven lämna blommor på platsen. Han står sedan kvar en stund, tittar på på allt och gör "famous diamond" tecknet med händerna framför sig. Det faller sig i inte helt naturligt. Kan omöjligt vara en slump att så många människor med makt fångas på bild signalerandes samma handtecken.

Jamenvisst - fy fabian för alla ondskefulla gubbar som gör hjärttecken med händerna - man riktigt känner hur de får makt över oss med det där faaaarliga hjärtat.. ryyyys!

jaha, nu vann de - nu blev jag zombie som gör som de vill - hoppas vi får n w o n u ! s n ä l l a s t y r m i g - j a g v i l l h a e t t m i k r o c h i p i h j ä r n a n ... bbxzzzzz over and out...
Citera
2017-04-13, 20:50
Medlem
Citat:
Morgonen efter. Sitter jag och ser Löfven lämna blommor på platsen. Han står sedan kvar en stund, tittar på på allt och gör "famous diamond" tecknet med händerna framför sig. Det faller sig i inte helt naturligt. Kan omöjligt vara en slump att så många människor med makt fångas på bild signalerandes samma handtecken.

Det är en märklig företeelse att dessa makthavare måste (?) signalera sitt ställningstagande, men av för oss outgrundlig anledning så måste det tydligen ske. Det finns en reklamfilm med Jimmie Åkesson för SD som jag direkt tänker på när jag läste ditt inlägg.
För att inte tala om Trumps inuguration när han svär presidenteden.
Sååå uppenbart för den som har öppna ögon. Varför vet jag inte, även om jag säkert kan spekulera om syftet. Men som sagt, svaret är inte till för oss fotfolk antar jag.

Till orm-jokern:
Du behöver inte bemöda dig att citera och svara på mina inlägg, du kommer ändå inte få någon respons. Detta var sista ordet till dig.
Citera
2017-04-13, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
KÄLLA TACK!!! Att försvaret, säpo och polisen hade en övning är välkänt - var den var och om det ens var utomhus är hittills obekräftat. Att insatsstyrkan skulle varit med är du premiärtroll med att påstå.

Jag tror inte att inblandade myndigheter törs berätta vad dom håller på med och hur t.ex. manuskriptet såg ut till den terrorövning dom hängav sig åt.
Citera
2017-04-13, 21:45
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Externalist
Jag tror inte att inblandade myndigheter törs berätta vad dom håller på med och hur t.ex. manuskriptet såg ut till den terrorövning dom hängav sig åt.
Jag är fullständigt ointresserad av vad du tror - jag är bara ute efter fakta.
Har du det eller tramsar du bara?
Citera
2017-04-13, 21:48
Medlem
Citat:
Jag är fullständigt ointresserad av vad du tror - jag är bara ute efter fakta.
Har du det eller tramsar du bara?
Det är tämligen meningslöst att efterlysa källa när inblandade myndigheter lägger locket på. Likheterna mellan vad som totats ihop och det som utspelade sig är antagligen besvärande, därför tiger dom.
Citera
2017-04-13, 21:48
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Det är en märklig företeelse att dessa makthavare måste (?) signalera sitt ställningstagande, men av för oss outgrundlig anledning så måste det tydligen ske. Det finns en reklamfilm med Jimmie Åkesson för SD som jag direkt tänker på när jag läste ditt inlägg.
För att inte tala om Trumps inuguration när han svär presidenteden.
Sååå uppenbart för den som har öppna ögon. Varför vet jag inte, även om jag säkert kan spekulera om syftet. Men som sagt, svaret är inte till för oss fotfolk antar jag.

Till orm-jokern:
Du behöver inte bemöda dig att citera och svara på mina inlägg, du kommer ändå inte få någon respons. Detta var sista ordet till dig.

Har du inga svar så förstår jag dig, hade du haft relevanta fakta, eller ens en antydan till evidens så hade du förstås presenterat dem oavsett vad jag skriver.
Men nu blir det ju bara tydligt vilket litet troll du är.
Citera
2017-04-13, 22:42
Medlem
Citat:
Har du inga svar så förstår jag dig, hade du haft relevanta fakta, eller ens en antydan till evidens så hade du förstås presenterat dem oavsett vad jag skriver.

Ja. Varför signalerar man hemliga tecken?? Om man väljer att konversera på ett tyst språk och på ett plan endast begripligt för de specifikt utvalda. Många SER inte ens detta. Så är det väl just därför. Vi övriga ska inte veta. Blir besvärligt med fakta då, förstår du.
Du får väl ta ett snack med frimurarna. Fråga dem. För de vet!
Fick för mig att detta var tråden för spekulationer pga dess rubrik. Typ tankar kring sådant som inte nödvändigtvis finns bevis för. Mer än ett mönster, som man antingen ser eller väljer att blunda för.
Det finns självklart inget samband att 50 personer med mycket makt använder sig av samma symboler. Ren tillfällighet. Så måste det vara.
Citera
2017-04-13, 22:46
Bannlyst
Vad är det för handtecken ni pratar om?
Någon som kan förklara med en bild t ex?
Citera
2017-04-13, 22:47
Medlem
Citat:
Jag håller med dig om att mycket i tråden är mer eller mindre fantasifulla funderingar, men är det då inte än värre att a priori, innan utredningen är publicerad, utesluta varje tanke på att det kan ligga mer bakom än en ensam förvirrad 'Lone Nut'?

Är inte det avsevärt mer farligt för ett demokratiskt genomlyst rättssamhälle?
Citera
2017-04-13, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Jag håller med dig om att mycket i tråden är mer eller mindre fantasifulla funderingar, men är det då inte än värre att a priori, innan utredningen är publicerad, utesluta varje tanke på att det kan ligga mer bakom än en ensam förvirrad 'Lone Nut'?

Är inte det avsevärt mer farligt för ett demokratiskt genomlyst rättssamhälle?

Ja a du, fråga inte mig. Jag VET som sagt ingenting. Samtliga inlägg här är spekulationer. Men att vara observant och ifrågasättande. Och på så sätt vara farlig för ett genomlyst demokratiskt rättssamhälle..

Så jag ska vara tyst menar du? Du läser här för att?
Ärligt talat. Jag har inte insinuerat någonting. Du måste sett fel.
Citera
2017-04-13, 23:13
Medlem
Citat:
Ja a du, fråga inte mig. Jag VET som sagt ingenting. Samtliga inlägg här är spekulationer. Men att vara observant och ifrågasättande. Och på så sätt vara farlig för ett genomlyst demokratiskt rättssamhälle..

Så jag ska vara tyst menar du? Du läser här för att?
Ärligt talat. Jag har inte insinuerat någonting. Du måste sett fel.
Jag förstår antagligen inte ett smack av vad du försöker säga här. Vill du utveckla?
Citera
2017-04-13, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Jag förstår antagligen inte ett smack av vad du försöker säga här. Vill du utveckla?

Jag har bara påpekat att flera människor med mycket makt står med händerna likadant. Inget mer.
Om du, eller någon, vill dra några slutsatser av det. Varsågoda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in