Citat:
Ursprungligen postat av
kalle1907
Tänkte jag skulle se Sirius - IFK Göteborg men efter en kvart står jag fan inte ut med att höra det där jävla megafonmongot i IFK klacken längre.
"Kom igen! Framåt änglarna! Kom igen kom igen kom igen ! Ååååååå änglarna ! Framåt änglarna alé!"
Fel att dra igång en fucking ramsa och sen ta bort megafonen från käften och sjunga med?
Hoppas ni åker ur!
Det är en fullständigt vidrig bortaläktare på Studenternas, förutom det faktum att det känns som den ska ramla ihop vid hoppande så var det ju en hel del folk som inte ens fick plats på läktaren utan fick stå uti kurvan.
Och hur i helvete kan man ha en bortasektion utan något vettigt räcke ens för capos?
Citat:
Ursprungligen postat av
mattep74
Majoriteten där jag stod var tvärförbannade över alla flaggor som skymde sikten mot Sirius mål i första halvlek och vi fick gissa vad som föregick på Sirius planhalva för alla viftande och ingen hade lust att sjunga.
Konstigt att inte mer hördes av klacken för jag hörde att den var igång mest hela tiden.
Då stod vi på samma sida av läktaren. Min första reaktion var dock att spelarbåsen täckte synen över planen, jag stod en bit upp men likt förbannat täckte hemmabåset borta hörnet... Hur fan har dom planerat det där?
Citat:
Ursprungligen postat av
MDCCCXCI
Haha, kämpa. Ni lät inte mycket mer än Västra Sidan.
Västra Sidan? Klicken på deras stå?
Det enda som fattades på Studenternas var såna där vidriga klappor för hemmapubliken, det var ju sådan stämning där.
Vi var usla för att vara så många, men bristen på sikt, att Sirius sålt på tok för mycket biljetter till sektionen som gjorde det för uträckt.
Sedan måste deras biljettnissar få skit, hur f-n kunde en hel del äldre hemmagubbar hamna hos oss?
Argumenten som "Vi har alltid stått här" var många och när sedan ett par killar runt 25 kommer i siriushalsdukar på en bortaläktare undrar man hur i helvete detta kunnat passera både biljettförsäljning och insläpp?