2017-06-19, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Alltså, räknas man fortfarande som "inflyttad" trots att han flyttade från en världsstad till er perifera håla?
Du ser inte självmålet att håna ett lag för att tydligen ha en supporterskara bestående utav bönder för att själv inte ens komma från staden vars lag han håller på spelar i?

Skiter i om det är Jönköping eller London han är född i. Det är inte Stockholm.
Citera
2017-06-20, 15:29
Medlem
plousandss avatar
Oisin Cantwell bor, tyvärr, på Bondegatan 7. Jubelidiot är vad han är, utnyttjar sin post för att sprida hat som hör hemma på sidor som den vi befinner oss på.
Ska nog slå några lovar framöver då min vän bor ett stankast upp för gatan.
Citera
2017-06-20, 16:55
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulle65
Printscreen på krönikan

http://imgur.com/VxcU50h

Uselt, slött och slarvigt skriven text. Valfri bitter gårdare/aikare på Svenskafans forum hade kunnat knåpa ihop en text i den här klassen.
Citera
2017-06-20, 21:12
Medlem
KnaazMannens avatar
Hoppas på att möta Cuntwell på Bondegatan........
Citera
2017-06-20, 23:01
Medlem
Är jag den enda som märker av hur lättkränkta bajarna är??
Citera
2017-06-21, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plousands
Oisin Cantwell bor, tyvärr, på Bondegatan 7. Jubelidiot är vad han är, utnyttjar sin post för att sprida hat som hör hemma på sidor som den vi befinner oss på.
Ska nog slå några lovar framöver då min vän bor ett stankast upp för gatan.

Eller så är det tänkt att vara en humoristisk krönika
Citera
2017-06-21, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Eller så är det tänkt att vara en humoristisk krönika
Inte när det kommer från Cuntwell. Har man koll på honom så vet man att smutskasta Bajen är en favorithobby, även om han bor mitt i Bajenland.

Vilken "journalist" som helst så hade jag inte brytt mig så mycket men Oisin Cuntwell är sedan lång tid tillbaka verkligen det vidrigaste ansiktet svensk media har att erbjuda så jag tycker det är kul att han får så mycket skit att han behöver pudla på twitter om hur han "egentligen gillar Bajen".

Fan vad jag längtar tills fotbollen drar igång. Nu har derbysegern fått lega och marinera länge nog.
Citera
2017-06-21, 08:40
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulle65
Printscreen på krönikan

http://imgur.com/VxcU50h

Han hånar Djurgården för att de tappade en 3-0-ledning i ett derby mot AIK, ett år Djurgården vann SM-guld?
Citera
2017-06-21, 10:22
Medlem
SoderortFTWs avatar
Trodde Bajen var medielaget? Vad hände med Bajenbladet? Så många frågor, så få svar
Citera
2017-06-21, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoderortFTW
Trodde Bajen var medielaget? Vad hände med Bajenbladet? Så många frågor, så få svar
Ni fick EN artikel som skämtade med er... Sorry, kan inte du berätta vilket som var grinlaget i Stockholm?
Citera
2017-06-21, 10:59
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ggaassgasgas
Ni fick EN artikel som skämtade med er... Sorry, kan inte du berätta vilket som var grinlaget i Stockholm?
Du tror inte att snacket skulle varit precis likadant om Oisin istället skrev om t.ex. Aik eller Djurgården?
Citera
2017-06-21, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Du tror inte att snacket skulle varit precis likadant om Oisin istället skrev om t.ex. Aik eller Djurgården?
Nej det tror jag inte. Med tanke på hur mycket skit gnaget fått från journalister så skulle hela den här tråden fyllas med sånt där isf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in