2017-04-10, 16:23
Medlem
paras0nics avatar
Vann precis division 1, efter ha gått 8-0-0. Är det bara jag som märker av tuffare motstånd i WL än i Div 1?
Citera
2017-04-10, 17:05
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detendasvartafaret
Vad är det med den här SBC Suarez alltså, han blir fan skadad i varje match och dödar mina rehab kort haha. Någon annan som har samma problem? Jag har spelat typ 11 matcher med honom och 7 av dom har han dragit på sig en skada

Men duktig är han, lätt den bästa anfallaren jag haft i mitt lag. Kan avsluta fantastiskt med båda fötterna, är snabb som fan med jägare och styrkan går inte att klaga på.
Han skadar sig i varje match för mig med.
Citera
2017-04-10, 17:05
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Vann precis division 1, efter ha gått 8-0-0. Är det bara jag som märker av tuffare motstånd i WL än i Div 1?
Kan vara för att de bästa fortfarande spelar WL just nu ?
Citera
2017-04-10, 17:16
Medlem
Shanklygatess avatar
Mötte en jäkla tomte i WL igår. Vart han än var på plan stod han och shielda bollen, backade lite närmare mitt mål, passade nästa och samma process, i 90 minuter. Nu vann jag som tur var mot honom men fan va tråkig match det var, även om jag var i ledning i princip hela matchen så ville jag bara stänga av.

Visst att man själv använder shield ibland men att göra det med varje spelare matchen igenom över hela planen, kommer aldrig förstå hur man orkar med det.
Citera
2017-04-10, 17:31
Medlem
Chansen att Higuain kommer med i TOTW då han fick ett motm kort? Eller är det kortet sedan gammalt?
Citera
2017-04-10, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
Mötte en jäkla tomte i WL igår. Vart han än var på plan stod han och shielda bollen, backade lite närmare mitt mål, passade nästa och samma process, i 90 minuter. Nu vann jag som tur var mot honom men fan va tråkig match det var, även om jag var i ledning i princip hela matchen så ville jag bara stänga av.

Visst att man själv använder shield ibland men att göra det med varje spelare matchen igenom över hela planen, kommer aldrig förstå hur man orkar med det.

man blir aldrig förvånad över vilka idioter man möter.. förstår inte hur man kan tycka det är kul att spela så.. samma sak med folk som slår djupledsboll så fort de har bollen och sprintar som dårar...
Sen blir de förvånade när man smiskar dom med 5-0
Citera
2017-04-10, 18:01
Medlem
Shanklygatess avatar
Va fan, leder med 2-0 men blir utslängd från eas server. Går utmärkt o återansluta direkt när jag kommer ut i menyn igen. En ev seger förlorad.
Citera
2017-04-10, 18:14
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
man blir aldrig förvånad över vilka idioter man möter.. förstår inte hur man kan tycka det är kul att spela så.. samma sak med folk som slår djupledsboll så fort de har bollen och sprintar som dårar...
Sen blir de förvånade när man smiskar dom med 5-0

Nae man tycker ju att de också måste bli uttråkade av det. Men de har man ju märkt att vissa verkar gå in för o göra just de. Ska de varje repris och trycker aldrig på x så matcherna tar onödigt lång tid. Och dessutom sitter en annan o lackar
Citera
2017-04-10, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarlbroMan
Chansen att Higuain kommer med i TOTW då han fick ett motm kort? Eller är det kortet sedan gammalt?
Han kommer inte att vara med i TOTW. Hans motm släpptes i fredags och kommer finnas tillänglig i en vecka! satt o funderade på att köpa hans OTW men märkte att motm-kortet stod ivägen.
Citera
2017-04-10, 18:26
Medlem
EnLitenFryss avatar
Spekulation:

Ikväll släpps euro MM.
Torsdag släpps vanliga MM.
Fredag släpps bundeliga + annan liga.
Citera
2017-04-10, 18:34
Medlem
Inte fått min andralag att klicka så gör ett nytt försök, vad tros om detta?

https://www.futbin.com/17/squad/3013512

Har sjukt svårt för att möta SBC Suarez, alltid svinbra emot mig, så jag kanske får investera i det kortet! Är egentligen lite emot att lägga så mycket på en Untradeable men för en 94-ratad spelare kan de vara värt det. Har inte spelat med Cavani, kan han funka i en CF-roll bakom Suarez tro?
Citera
2017-04-10, 18:54
Medlem
Någon som har tips på en bra CDM i Serie A? Har en budget mellan 150-200k
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här