Citat:
Kort svar: Ja.
Längre svar: Bournemouth har bara silverförsvarare + 1 brons. Utbudet av silverspelare är mindre eftersom det öppnas flesta guldpaket. Många vill lösa PL SBC. Alltså blir priserna på den nivån där folk är villiga att betala. Jag klagar inte, kommer kränga en Bmouth-silver för 7k nu.
http://www.futhead.com/17/clubs/bournemouth/
Citat:
Appropå ingenting så borde, om EA fortsätter att köra på guldspelare som rewards i Leauge-SBC:erna, det vara såhär in på slutet:
Nästa gång blir det tyska ligan och australienska, schweiziska eller österrikes. (Colombias som bubblare, men han som vann skytteligan har bytt lag som jag förstått det - kan ha fel här och isf så ska den klart vara med i mixen)
Gången efter det så blir det dom två det inte blev tillsammans med tyska.
Min gissning (eftersom dom verkar ha hoppat runt massor i världen också) är
Tyska & Australienska nu strax efter Lukakus MOTM tar slut.
Österrikes & Schweiziska i samband med TOTS (och efter nästa POTM).
Nästa gång blir det tyska ligan och australienska, schweiziska eller österrikes. (Colombias som bubblare, men han som vann skytteligan har bytt lag som jag förstått det - kan ha fel här och isf så ska den klart vara med i mixen)
Gången efter det så blir det dom två det inte blev tillsammans med tyska.
Min gissning (eftersom dom verkar ha hoppat runt massor i världen också) är
Tyska & Australienska nu strax efter Lukakus MOTM tar slut.
Österrikes & Schweiziska i samband med TOTS (och efter nästa POTM).
Intressant spekulation.
Den här snubben vann skytteligan i Colombia vad jag kan se? 12 mål 2016.
https://www.futbin.com/17/player/4981/del-valle
Jag sitter på Tyskland, Österrike, Schweiz och Australien. Även Danmark och Sverige. Dock vet jag fan inte om jag orkar med Colombia. Det som tar emot mest, är faktiskt att sälja överskottet. Visst, jag säljer de kort som sticker iväg till +3k, men de där korten värda 600-900 coins... visst, det är profit det med, men det tar sån jävla tid att sälja av och kolla priser. Har massa saudier, skottar, turkar osv som jag bara inte orkar kränga. Men, jag kanske ska göra det nu när transferlistan är tom. Får bli på konsol då för mobilen är alldeles för seg och du kan inte jämföra priser på dator. Enklast att slänga ut till ett cirkapris på konsol upplever jag, tar minst tid.
Är riktigt sugen på att investera i Bayern men vet inte när eller på vem. Allt handlar om vad Bayern får för overall req. Lahm, Muller, Javi M? Alla har sjunkit när Birthday tog slut men ligger fortfarande klart högre än före, och kommer nog inte nå samma nivå igen eftersom alla väntar på tyskarna vilken dag som helst.
Btw - tipsat om det förr - men om ni har plats på transferlistan, köp på er några Stuhr-Ellegaard i Elfsborgs mål. Enda målvakten i truppen, rare silver, i ett lag fullt med silverlirare och några bronsare. Om det blir allsvenskan (jag tvivlar, men man vet aldrig) borde det kortet utan svårighet gå att sälja för nära max BIN tippar jag.
Senast redigerad av EnLitenFrys 2017-04-10 kl. 10:58.
Senast redigerad av EnLitenFrys 2017-04-10 kl. 10:58.