2017-04-10, 10:55
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beng14beng
Vad är grejen med bournmouth's sbc? Ska priserna på försvarare se ut så här??

Kort svar: Ja.
Längre svar: Bournemouth har bara silverförsvarare + 1 brons. Utbudet av silverspelare är mindre eftersom det öppnas flesta guldpaket. Många vill lösa PL SBC. Alltså blir priserna på den nivån där folk är villiga att betala. Jag klagar inte, kommer kränga en Bmouth-silver för 7k nu.

http://www.futhead.com/17/clubs/bournemouth/

Citat:
Ursprungligen postat av Raxie
Appropå ingenting så borde, om EA fortsätter att köra på guldspelare som rewards i Leauge-SBC:erna, det vara såhär in på slutet:

Nästa gång blir det tyska ligan och australienska, schweiziska eller österrikes. (Colombias som bubblare, men han som vann skytteligan har bytt lag som jag förstått det - kan ha fel här och isf så ska den klart vara med i mixen)

Gången efter det så blir det dom två det inte blev tillsammans med tyska.

Min gissning (eftersom dom verkar ha hoppat runt massor i världen också) är

Tyska & Australienska nu strax efter Lukakus MOTM tar slut.
Österrikes & Schweiziska i samband med TOTS (och efter nästa POTM).

Intressant spekulation.
Den här snubben vann skytteligan i Colombia vad jag kan se? 12 mål 2016.
https://www.futbin.com/17/player/4981/del-valle

Jag sitter på Tyskland, Österrike, Schweiz och Australien. Även Danmark och Sverige. Dock vet jag fan inte om jag orkar med Colombia. Det som tar emot mest, är faktiskt att sälja överskottet. Visst, jag säljer de kort som sticker iväg till +3k, men de där korten värda 600-900 coins... visst, det är profit det med, men det tar sån jävla tid att sälja av och kolla priser. Har massa saudier, skottar, turkar osv som jag bara inte orkar kränga. Men, jag kanske ska göra det nu när transferlistan är tom. Får bli på konsol då för mobilen är alldeles för seg och du kan inte jämföra priser på dator. Enklast att slänga ut till ett cirkapris på konsol upplever jag, tar minst tid.

Är riktigt sugen på att investera i Bayern men vet inte när eller på vem. Allt handlar om vad Bayern får för overall req. Lahm, Muller, Javi M? Alla har sjunkit när Birthday tog slut men ligger fortfarande klart högre än före, och kommer nog inte nå samma nivå igen eftersom alla väntar på tyskarna vilken dag som helst.

Btw - tipsat om det förr - men om ni har plats på transferlistan, köp på er några Stuhr-Ellegaard i Elfsborgs mål. Enda målvakten i truppen, rare silver, i ett lag fullt med silverlirare och några bronsare. Om det blir allsvenskan (jag tvivlar, men man vet aldrig) borde det kortet utan svårighet gå att sälja för nära max BIN tippar jag.
Senast redigerad av EnLitenFrys 2017-04-10 kl. 10:58.
Citera
2017-04-10, 11:12
Medlem
NilssooonSs avatar
Vem använder ni som BPL-ST? Kör IF Firmino men vet inte vem jag ska ha jämte. Tröttnat på IF Gabbiadini
Citera
2017-04-10, 11:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Beng14beng
Vad är grejen med bournmouth's sbc? Ska priserna på försvarare se ut så här??

Gör om några spelare till CDM och fixa loyalty hur svårt ska de va. CDM får 6 i kemi i försvaret med loyalty
Edit: samma med RM och LM på vänster o högerbacks position
Citera
2017-04-10, 13:13
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katt93
Gör om några spelare till CDM och fixa loyalty hur svårt ska de va. CDM får 6 i kemi i försvaret med loyalty
Edit: samma med RM och LM på vänster o högerbacks position

Det går inte att klara Bournemouths SBC helt utan försvarare. Med 6 loyalty på alla försvarare så blir det 94 i chemistry, vilket inte är good enough. Utöver det, sätter du deras bronshögermittfältare som högerback, måste du köpa IF silver (Fraser eller Stanislas) som RM, eftersom det bara finns en non-if RM... Fraser kostar 25k, Stanislas 55k...

så innan du skriver "hur svårt ska det va", kan det ju vara passande att göra hemläxan.

Här kan du roa dig med att lägga pusslet utan försvarare: https://www.futbin.com/squad-building-challenge/ea/586/Bournemouth
Citera
2017-04-10, 13:30
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herculande
Varför är det så otroligt jobbigare/bättre motståndare på nätterna jämfört med på dagen???

Jag upplever raka motsatsen, går oftast väldigt mycket bättre för mig mellan 20-02. Så brukar sällan spela innan 20 men idag är jag nog tvungen om jag ska hinna lira mina sista 18 matcher.
Citera
2017-04-10, 13:37
Medlem
ItsmeGlenns avatar
När brukar Marque Matchup för europspelsmatcherna dyka upp är det dagen innan eller samma dag som dem spelas?
Citera
2017-04-10, 14:00
Medlem
Har inte spelat FIFA så länge, därmed undrar jag när dessa SBC tar slut? Den jag främst undrar på är Serie A, är väldigt sugen på att fixa Higuain.
Citera
2017-04-10, 14:11
Medlem
eshkoshkas avatar
Det är WL hela dagen idag också va?
Citera
2017-04-10, 14:22
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenKnug
Har inte spelat FIFA så länge, därmed undrar jag när dessa SBC tar slut? Den jag främst undrar på är Serie A, är väldigt sugen på att fixa Higuain.
Liga-SBC försvinner inte alls.
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Det är WL hela dagen idag också va?
Yes, till imorgon runt 8.00 tror jag
Citera
2017-04-10, 14:35
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Liga-SBC försvinner inte alls.

Yes, till imorgon runt 8.00 tror jag
Då behöver jag inte koppla in konsolen.

Tack för infon.
Citera
2017-04-10, 15:32
Medlem
C8H11Ns avatar
Fan vad less jag blir på alla vampyrer som spelar monopol snarare än FIFA och pumpar upp priserna på marknaden. Inget emot folk som köper ett par spelare billigt och lägger ut dyrare, men när varenda kort som finns på marknaden av en viss spelare köps upp enbart för att pricefixa till kostnad av oss desperata fattiglappar blir jag ledsen i ögat.
Citera
2017-04-10, 15:43
Medlem
Vad är det med den här SBC Suarez alltså, han blir fan skadad i varje match och dödar mina rehab kort haha. Någon annan som har samma problem? Jag har spelat typ 11 matcher med honom och 7 av dom har han dragit på sig en skada

Men duktig är han, lätt den bästa anfallaren jag haft i mitt lag. Kan avsluta fantastiskt med båda fötterna, är snabb som fan med jägare och styrkan går inte att klaga på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in