Citat:
Ursprungligen postat av
Nibiru2011
Det pekas ut en person inom S men i SD har ju i princip alla i ledande ställning varit förknippade med korruption. Kan tänka mig hur ni skulle rosta Åkesson Ekrot Karlsson med fler om de vore sossar. men nu gullar ni "stolta" SD-nätfegisar istället med dom.
SDs bakgrund är som den är de kommer aldrig bli av med Nasse-stämpeln och därmed aldrig kunna bli rumsrena.
I DIN värld ja.
Om du inte har märkt det så är inte alla lika inskränkta som dig utan tittar faktiskt på vad SD står för idag och skiter i vart de kommer ifrån och de växer så det knakar, det finns nämligen fortfarande folk med självbevarelsedrift även i Sverige.
Jag rostar alla politiker som är idioter, oavsett SD eller andra partier men jag fattar att det finns avarter hos alla partier och så länge de rensas ut så är jag nöjd. Lustigt att du drar hela SD över en kam för att det finns idioter där men hatar alla som drar alla muslimer över en kam för att det finns idioter som med flit dödar oskyldiga människor där. Silar mygg och sväljer elefanter?
Är det inte med handen på hjärtat, bättre att ha en taskig bakgrund och ha skärpt till sig och blivit vettig idag än att vara totalt hjärntvättad idag och bidra till sitt eget folks undergång men ha en bra bakgrund (vilket nu sossarna inte har då men för diskussionens skull)?!
Nä nu ska jag nanna, sov gott och dröm inte för hemska mardrömmar om SD, det finns värre monster där ute och en dag när fronten på en lastbil träffar dig eller en anhörig till dig så kanske du också fattar att rosen du ritade på moskén inte hjälpte så jävla mycket.
Sov gott!