2017-04-09, 21:00
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christallqhulaaa
när du inte har nått vettigt att komma med så börjar du bara med en sorts härskarteknik.tror du jag är dum eller?nästan så man tror du får betalt för detta tror du det hade behövt brinna?människan är ju gjord av stål?

här ser du fronten konstigt man börjar ställa frågor?

https://images.cdn.yle.fi/image/upload/fl_keep_iptc,f_auto,fl_progressive/q_88/w_3200/w_2890,h_1624,c_crop,x_155,y_0/w_1100/v1491631838/14-svyle-33461158e84a8badde4.jpg

Ska jag ta det långsamt, började branden direkt, ingen tvekar om att det började brinna vid förarhytten, men började den direkt. Till och med du borde förstå den frågan även om tvivlet är stort hos mig.
Citera
2017-04-09, 21:02
Medlem
christallqhulaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamVimes
Är du så korkad att du tror att en bilkrock sker som i filmer ( att allt blir ett eldinferno omedelbart) ???

jag vet inte och inte du heller?fram med bevis på när det hände?sen spelar det ingen roll när den krockade för det är inte jag som ska bevisa att föraren tog sig ut skadefri och flydde spårlöst ditt pucko.
Citera
2017-04-09, 21:04
Medlem
Citat:
jag vet inte och inte du heller?fram med bevis på när det hände?sen spelar det ingen roll när den krockade för det är inte jag som ska bevisa att föraren tog sig ut skadefri och flydde spårlöst ditt pucko.
Källor på det?
Citera
2017-04-09, 21:06
Medlem
christallqhulaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Ska jag ta det långsamt, började branden direkt, ingen tvekar om att det började brinna vid förarhytten, men började den direkt. Till och med du borde förstå den frågan även om tvivlet är stort hos mig.

spelar väl ingen roll?vet du?han borde skadats vid krocken eller är det svårt att få in?jag vill ha bevis på medias galna påståenden och du har inga överens?
Citera
2017-04-09, 21:07
Medlem
christallqhulaaas avatar
Citat:
Källor på det?

han hittades i märsta enligt media eller tror du jag ljuger om det?har du ingen koll ens?
Citera
2017-04-09, 21:10
Medlem
Citat:
han hittades i märsta enligt media eller tror du jag ljuger om det?har du ingen koll ens?

JAAAAAA med ett blodspår nästan hela vägen...
Kan du inte läsa...
Citera
2017-04-09, 21:11
Medlem
christallqhulaaas avatar
Citat:
JAAAAAA med ett blodspår nästan hela vägen...
Kan du inte läsa...

källa på det?
Citera
2017-04-09, 21:12
Medlem
Citat:
källa på det?

Tja Expressen ....
Citera
2017-04-09, 21:18
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
spelar väl ingen roll?vet du?han borde skadats vid krocken eller är det svårt att få in?jag vill ha bevis på medias galna påståenden och du har inga överens?

Då får du vänta tills förundersökningen är klar. Han borde ditt och datt du vet ju inte ens hastighet vid krashen vid entren eller när branden startade.
Citera
2017-04-09, 21:19
Medlem
christallqhulaaas avatar
Citat:
Tja Expressen ....

såg inget om några blodspår du ljuger.däremot "lindrigt skadad och glassplitter" dessutom olika uppgifter om han tog arlanda express eller pendeltåg.nej fortfarande inga bevis hur han lyckades komma dit utan att skada sig svårt. bilder från tunnelbanan skulle sitta bra.väntar på dom.
Citera
2017-04-09, 21:20
Medlem
christallqhulaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Då får du vänta tills förundersökningen är klar. Han borde ditt och datt du vet ju inte ens hastighet vid krashen vid entren eller när branden startade.

jag väntar inga problem.
Citera
2017-04-09, 21:29
Medlem
Citat:
såg inget om några blodspår du ljuger.däremot "lindrigt skadad och glassplitter" dessutom olika uppgifter om han tog arlanda express eller pendeltåg.nej fortfarande inga bevis hur han lyckades komma dit utan att skada sig svårt. bilder från tunnelbanan skulle sitta bra.väntar på dom.

Du läser som en kratta.... http://www.expressen.se/nyheter/rakhmat-akilov-39-misstanks-for-attacken/

Plattnacke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in