2017-04-09, 02:09
Medlem
DjDoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medlem9001
Går ct på dessa nu kommer uppdatera hur ATn är. Tagit dagligen sedan lanseringen.
Har blrjat få ofrivilliga muskelryck. Det är ett tecken på att jag blivit fysiskt beroende och bör sluta omgående, muskelryckningarna uppkommer så fort substansen börjar trappas ut/inte är aktiv. Så blir kul att känna hur kroppen reagerar när substansen är helt borta.
Bra att du ska hålla oss uppdaterade, skall bli intressant att följa! Hoppas att ATn är mjuk. Annars borde den ju vara förhållandevis enkel att trappa ur tänker jag mig pga dess långa halveringstid. Själv slutade jag då jag blev så trött av dem och kände att jag mår bättre utan men funderar på att köpa och ha när livet är som mest förjävligt eller att komma ned efter bruk av centralstimulerande medel.

Frid!
Citera
2017-04-09, 12:06
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medlem9001
Går ct på dessa nu kommer uppdatera hur ATn är. Tagit dagligen sedan lanseringen.
Har blrjat få ofrivilliga muskelryck. Det är ett tecken på att jag blivit fysiskt beroende och bör sluta omgående, muskelryckningarna uppkommer så fort substansen börjar trappas ut/inte är aktiv. Så blir kul att känna hur kroppen reagerar när substansen är helt borta.

Lycka till med att trappa ut! Ha tillgång till spliffar för sovandet om det blir kris.
Citera
2017-04-09, 17:01
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Hur påverkar dessa om man samtidigt är ordinerad Xanor och tar det. Blir det sämre effekt då på Alprazolamen?
Samma med Stesolid (diazepam).

Även jag undrar om denna blandningen. Nu när jag fortfarande har kvar den lilla biten i systemet, skulle det skada med 0,5 xanor??
Citera
2017-04-09, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tehSecretzzz
Även jag undrar om denna blandningen. Nu när jag fortfarande har kvar den lilla biten i systemet, skulle det skada med 0,5 xanor??

Säkerligen korstolerans, men vid AT så borde det hjälpa enligt min hobby teori.

Nu jävlar ska det bunkras upp på denna.
Citera
2017-04-09, 19:21
Medlem
rhymenoceross avatar
Sitter här och funderar lite på vad som ska inhandlas... Antingen kan jag få tag på 300 bensedin eller 300 ksalol för 1900kr. Eller 250st (plus den lilla bonusen man alltid får av TS/TT) norflurazepam för 2700kr.

Min fråga handlar inte om någon shop, utan om 250~st norflurazepam på 10mg styck fungerar bättre i terapeutiskt syfte att döda ångest än vad 300st (betydligt billigare) bensedin gör?

Jag har prövat norflurazepam och minns att de fungerade okej. Men rent terapeutiskt så tycker jag att de fungerade likadant som diazepam, förutom att man blir lite tröttare av norflurazepam.

Vad är smartast att inhandlas, tycker ni som har använt både norflurazepam, diazepam och alprazolam? Vad får jag ut mest terapeutiskt värde utav? (Måste kunna fungera på jobbet på dagtid också.)
Citera
2017-04-09, 20:25
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Sitter här och funderar lite på vad som ska inhandlas... Antingen kan jag få tag på 300 bensedin eller 300 ksalol för 1900kr. Eller 250st (plus den lilla bonusen man alltid får av TS/TT) norflurazepam för 2700kr.

Min fråga handlar inte om någon shop, utan om 250~st norflurazepam på 10mg styck fungerar bättre i terapeutiskt syfte att döda ångest än vad 300st (betydligt billigare) bensedin gör?

Jag har prövat norflurazepam och minns att de fungerade okej. Men rent terapeutiskt så tycker jag att de fungerade likadant som diazepam, förutom att man blir lite tröttare av norflurazepam.

Vad är smartast att inhandlas, tycker ni som har använt både norflurazepam, diazepam och alprazolam? Vad får jag ut mest terapeutiskt värde utav? (Måste kunna fungera på jobbet på dagtid också.)

Hade jag valt mellan 300 Ksalol eller 250 Norflura hade jag valt Ksalol. Räcker med 1 MG för mig när det gäller alpra. Denna behöver jag 8-12MG av. Dock beror det iof på. Vill man döda ångest lr liknande hade jag valt alpran. Dock hade jag själv inte velat knappra dem dagligen. Snackar vi dagligt intagande hade jag nog kanske valt Norflura i stället. Behöver inte dosera dem lika ofta då dom sitter i länge.
Citera
2017-04-09, 20:45
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-
Säkerligen korstolerans, men vid AT så borde det hjälpa enligt min hobby teori.

Nu jävlar ska det bunkras upp på denna.

Fett blanding med denna och Xanor i små doser. Vet ej hur det blir i större.
Riktigt soft, allt flyyter påå
Senast redigerad av tehSecretzzz 2017-04-09 kl. 20:49.
Citera
2017-04-10, 01:37
Medlem
Någon som provat att röka denna via folie/bong/lampa eller Tom krossa och blanda med vätska man har till en ecigg/vape, hade ju vart jäkligt smidiigt?
Citera
2017-04-10, 09:02
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Hade jag valt mellan 300 Ksalol eller 250 Norflura hade jag valt Ksalol. Räcker med 1 MG för mig när det gäller alpra. Denna behöver jag 8-12MG av. Dock beror det iof på. Vill man döda ångest lr liknande hade jag valt alpran. Dock hade jag själv inte velat knappra dem dagligen. Snackar vi dagligt intagande hade jag nog kanske valt Norflura i stället. Behöver inte dosera dem lika ofta då dom sitter i länge.

Tack för svaret!

Dock kan vi nog räkna bort ksalol... Jag har nästan aldrig panikattacker utan mer GAD-problematik. Så då är frågan: vad är mest prisvärt, 300 bensedin (7,5mg diazepam/styck, enligt mig själv) för 1900 spänn, eller 250st norflurazepam för 2700kr. Har svårt att bestämma mig alltså...
Citera
2017-04-10, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Tack för svaret!

Dock kan vi nog räkna bort ksalol... Jag har nästan aldrig panikattacker utan mer GAD-problematik. Så då är frågan: vad är mest prisvärt, 300 bensedin (7,5mg diazepam/styck, enligt mig själv) för 1900 spänn, eller 250st norflurazepam för 2700kr. Har svårt att bestämma mig alltså...

Jag hade nog valt Norflurazepamen.
Jag har många många gånger fått hem Bensedine både blistrade och även i lösvikt, jäkla gamble de där faktiskt, har fått Bensedine i lösvikt som vart 10ggr bättre än dom blistrade så man vet ju aldrig om det är riktiga grejer mna får.. (du kanske har en väldigt bra kran, vet ju inte jag) MEN jag hade kört på Norafluran 10mgs, dom kan du ju även dela efter du passerat 100-150st om du vill "dala" ut det sen kommer du säkert få ganska mycket mer än 250st om det är 10mgs du köper, dom är ganska generösa verkar det som, köpte själv 25st förra veckan och fick ca 35st ist

tog 10mg igår vid 24:00 och är fortfarande jäkla mysig o go i kroppen!
Senast redigerad av iNjure 2017-04-10 kl. 09:39.
Citera
2017-04-10, 10:48
Medlem
Någon som har koll om Askens nuvarande 4mg batch håller måttet?

Har några 8mg hemma men funderar på att beställa hemma några 4 mg som man kan ha som reserv.
Citera
2017-04-10, 10:56
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laddaddee
Någon som har koll om Askens nuvarande 4mg batch håller måttet?

Har några 8mg hemma men funderar på att beställa hemma några 4 mg som man kan ha som reserv.

Får hem ett gäng 4or idag. Kan komma med svar senare om ingen annan svarat till dess. Hämtas nog ut runt 3-4 tiden ungefär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in