Citat:
Ursprungligen postat av
kjellkritisk
Suck, använd det du har innan för pannbenet. Ja jag spekulerar utifrån kunskap,exakt kan jag inte säga för jag har inte bevittnat händelsen, du däremot spekulerar utan kunskap.
Jag beskrev att olika flerhjulig motorfordon som styrs med ratt är inte så olika varndra.
Att chaffören inte finns på bild eller namn är för personen har förmodligen bett om att få vara anonym, sätt dig själv in i att bli bestulen på ett fordon som sedan används för att döda människor.
Nej den är inte utan vittnen på grund av att de är traumatiserade, de har helt enkelt försökt fly för sina liv, vilken tänkande männsika begriper det.
Jag spekulerar ingenting,jag begär bevis och vittnen fram med dom.om du inte bevittnade händelsen kan du väl bara hålla käften om du inte har nått att tillföra?normalt att springa ur en brinnande förarhytt?använd pannbenet
det borde finnas vittnen till denna händelse iaf?
Enligt Mårten Lyth ska chauffören ha varit bakom lastbilen när en okänd maskerad person satte sig i förarhytten. Chauffören hann bara uppfatta att någon klev in.
– Han sprang fram och försökte stoppa, men personen försökte köra på honom, han skadades lätt, säger Mårten Lyth.
Chauffören ska ha sprungit efter lastbilen en bit under dess vansinnesfärd längs Drottninggatan och försökt påkalla människors uppmärksamhet, berättar Lyth.
varför maskera sig?som om han skulle klara sig efteråt?