Citat:
Varför i helvete organiserar inte SD något? Vi är ju för fan största parti! Vi skulle kunna ha en demonstration där vi manar till människors kamphjärtan att besegra islamismen för gott i landet! Patriotiska tal, patriotisk musik så att vi får kanalisera känslorna rätt!
Varför har vi inte alternativa tv-kanaler? Varför måste min periferi beröras av denna HJÄRNDÖDA JÄVLA HYCKLANDE CYNISKA ONDSKEFULLA KULTURMAXISM, vill inte ha den skiten i mitt liv!
Invandrare attakerar oss sedan sjunger de ett par dagar senare och folket jublar!
Allvarligt! Vilket cynismrekord!
Off topic
Jag gillar blattar, men inte mer än vita! Inget jävla antivita strömningar 2 dagar efter vi blivit förnedrade i hjärtat av Stockholm!
Allt vänds till rasism och hat!
Jag vill inte ha terror på mina gator där människor slits i stycken och andra går och flinar! Sen skiter jag i om det är araber svenskar afrikaner eller judar, de förtjänar inte att leva!
På ett sätt hade det varit skönt om det hade varit en svensk för de får man åtminstone behandla hursomhelst! Nu när det är islamism så ska silkesvantarna på och vi ska förmedla kärlek!
Allvarligt, vad är Sverige för land?
Varför har vi inte alternativa tv-kanaler? Varför måste min periferi beröras av denna HJÄRNDÖDA JÄVLA HYCKLANDE CYNISKA ONDSKEFULLA KULTURMAXISM, vill inte ha den skiten i mitt liv!
Invandrare attakerar oss sedan sjunger de ett par dagar senare och folket jublar!
Allvarligt! Vilket cynismrekord!
Off topic
Jag gillar blattar, men inte mer än vita! Inget jävla antivita strömningar 2 dagar efter vi blivit förnedrade i hjärtat av Stockholm!
Allt vänds till rasism och hat!
Jag vill inte ha terror på mina gator där människor slits i stycken och andra går och flinar! Sen skiter jag i om det är araber svenskar afrikaner eller judar, de förtjänar inte att leva!
På ett sätt hade det varit skönt om det hade varit en svensk för de får man åtminstone behandla hursomhelst! Nu när det är islamism så ska silkesvantarna på och vi ska förmedla kärlek!
Allvarligt, vad är Sverige för land?
Varför inte ha fler terrorattacker? Politiskt måste detta ha varit ett enormt uppsving för de som valt att kapitalisera på det?
Det är ett bisarrt sönderpropagerat land.
Folk har mördats... och det blir till ett politiserat jippo.....
Rekord i surrealism. Det är som att leva i boken 1984.
Folk har ej förmåga att tänka längre. Man kan bara konstatera det.
De är politiskt indoktrinerade drönare.
Undrar hur de reagerar som flytt från terror?
De måste bli psykiskt sjuka vid det här laget?
Det är en skymf mot offren och mot de anhöriga.