2017-04-09, 17:49
Medlem
Det sjukaste jag har sett. Detta är alltså "manifestationen" man väljer att hålla efter en attack på Svensk mark?
När man ser sådant blir det väldigt klart varför folket ej sett attacker komma.
Det Svenska folkets hjärnor är till stor del ockuperade av virus, och de är ej längre kapabla till att tänka.
Är det så lång tid utan krig som orsakat detta?
Socialdemokratisk doktrin under generationer?
Propaganda från KGB under kalla kriget?
Förmodligen en kombination av allt detta plus mer.

En sak är säker, Sverige kommer inte ha lärt sig från denna händelse. Det kommer att hända igen och sedan igen. Majoriteten av folket kommer fortfarande inte att förstå.
Kanske kan de bjuda in Hizb ut-Tahrir efter nästa attack för att sjunga lite Islamistiska kampsånger.
Citera
2017-04-09, 17:53
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kEybase
Holy fucking shit.

Anton hade sökt hjälp tidigare?
Och det är ALLTID _ett_ enda jävla fall (förutom Breivik) ni drar upp. Vi svenskar och landet Sverige utsätts dagligen för trakasserier.

Snälla, tag dig själv av daga?

Frågan är väl något berättigad. Men Anton det var ungefär som IKEA. Lika med extremt stora händelser men då begränsade sådana av enskild störd personen. Detta är snäppet över därav att det blir så stort.
Citera
2017-04-09, 17:53
Medlem
kofotskentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Perfekt? Perfekt hade det varit om Entombed och Migos spelat. Nu blev det tråkigt, men det hör ju till sakens natur med sånt här, det ska behagas, det ska bli TV4 av alltihop.
Men bra att visa att vi vågar samlas, att vi kör på.

TV4? Är det din definition av en respektfull och värdig sorgestund? Så stillsamt och eftertänksamt att det blir tråkigt? Känslan av judisk reklamtelevision är alltså inte tillräckligt degenererat för dig, utan det ska vara dödsmetall? Vad är du för människa egentligen? Vänstern och liberalerna har ju fullständigt spårat ur alltså.
Citera
2017-04-09, 17:54
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Sverige har blivit så och det är väl den underliggande folksjälen som kommit fram på allvar nu. Det är också en anledning till att jag är jävligt tveksam till att värna Sverige och svenskhet. Dessa personer är svenskar och de är i majoritet. Det får aldrig glömmas bort.

Media återspeglar endast det majoriteten vältrar sig i och de agerar på det sätt som majoriteten förväntar sig. Demokrati är ett tillstånd där 51 % bestämmer vad de övriga 49 % ska göra.
Jo, och med tanke på att majoriteten är korkade, lättledda får så är det troligtvis ganska kört.
Citera
2017-04-09, 17:58
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kofotskenta
TV4? Är det din definition av en respektfull och värdig sorgestund? Så stillsamt och eftertänksamt att det blir tråkigt? Känslan av judisk reklamtelevision är alltså inte tillräckligt degenererat för dig, utan det ska vara dödsmetall? Vad är du för människa egentligen? Vänstern och liberalerna har ju fullständigt spårat ur alltså.

Det jag ville säga är att jag hellre sett en fest. Hatar verkligen de som vill ta det roliga ifrån mig, allt för många religiösa från Mellanöstern vill det, därför ska det spelas rock och sexas till max.
Men man kan inte få allt och det var småtrevligt ändå.
Citera
2017-04-09, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E-R-N-S-T
Jo, och med tanke på att majoriteten är korkade, lättledda får så är det troligtvis ganska kört.

När man omfamnar ett terrordåd mot civilbefolkningen med "kärlek" pga att man är hjärntvättad sedan decennier tillbaka så är loppet nog ganska kört ja. Det handlar om VEM som utför dådet.

BREIVIK hade det blivit problem med, men "rätt" etnicitet kommer att behandlas annorluinda.
TOTAL hjärntvätt. Så vad ska man säga..

Man får ta hand om sin familj, sina anhöriga och ha en stor vänskapskrets som ens liv får kretsa kring.
Frigöra sig på de sätt man kan från samhället.

Leva mer naturligt, det blir ett bra liv.
Citera
2017-04-09, 18:02
Medlem
envackerblommas avatar
det är ynkligt att inte hata islamisterna och de jävla godhetsknarkarna som tror "kärlek" stoppar terrorsvinen
https://twitter.com/TheMuddyCuck/status/851101603041902594
Citera
2017-04-09, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Sektmentalitet. Skrämmande. En orgie i antivit-hat det är vad de hurrar åt.

I DIN hjärna är det ett antivit-hat, men du är antagligen lite alternativ i hjärnan, precis som en klick av dom sverigevänner som hänger här, för andra normala människor var det nog en manifestation för och stå tillsammans mot just terrorism som det dåd i fredags, att stå tillsammans och visa att terrorister inte har nåt och komma med, att tillsammans visa sin avsky mot dådet.

Men du som är lite mer skev i hjärnan än lovligt läser in nåt helt annat i manifestationen.

Rätta mig gärna om jag har fel, men du är antagligen en sann sverigevän som kanske vurmar lite för nazismen, du gillar Nordfront, du läser alla nyheter på Fria Tider och Avpixlat och du röstar SD, och alla som inte tänker som du är antivit-hatare, vänster och PK, spot on eller?

Och med tanke på att jag klankat på dig så är jag PK och vänster och jag hatar vita, rätt?
Citera
2017-04-09, 18:03
Medlem
Stygian-Vistas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror-Joakim
Är det galet att samla massor av folk på en plats som Sergels torg med så få utrymningsvägar vid eventuell attack eller annan händelse?

Känns hemskt att säga men det hade varit ett ypperligt tillfälle för en ytterligare attack, så kan bråkdelen av fårskallarna som röstat fram detta spektakel inte fortskrida att med öppna hjärtan att ta in fler terrorister. Grymt besviken på terroristerna, men det är klart vore ju dumt att göra sig av med folket som enablar deras förehavanden.
Senast redigerad av Stygian-Vista 2017-04-09 kl. 18:03. Anledning: feeelskrift
Citera
2017-04-09, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarbingerOfTruth
Det sjukaste jag har sett. Detta är alltså "manifestationen" man väljer att hålla efter en attack på Svensk mark?
När man ser sådant blir det väldigt klart varför folket ej sett attacker komma.
Det Svenska folkets hjärnor är till stor del ockuperade av virus, och de är ej längre kapabla till att tänka.
Är det så lång tid utan krig som orsakat detta?
Socialdemokratisk doktrin under generationer?
Propaganda från KGB under kalla kriget?
Förmodligen en kombination av allt detta plus mer.

En sak är säker, Sverige kommer inte ha lärt sig från denna händelse. Det kommer att hända igen och sedan igen. Majoriteten av folket kommer fortfarande inte att förstå.
Kanske kan de bjuda in Hizb ut-Tahrir efter nästa attack för att sjunga lite Islamistiska kampsånger.

Varför i helvete organiserar inte SD något? Vi är ju för fan största parti! Vi skulle kunna ha en demonstration där vi manar till människors kamphjärtan att besegra islamismen för gott i landet! Patriotiska tal, patriotisk musik så att vi får kanalisera känslorna rätt!

Varför har vi inte alternativa tv-kanaler? Varför måste min periferi beröras av denna HJÄRNDÖDA JÄVLA HYCKLANDE CYNISKA ONDSKEFULLA KULTURMAXISM, vill inte ha den skiten i mitt liv!

Invandrare attakerar oss sedan sjunger de ett par dagar senare och folket jublar!

Allvarligt! Vilket cynismrekord!

Off topic
Jag gillar blattar, men inte mer än vita! Inget jävla antivita strömningar 2 dagar efter vi blivit förnedrade i hjärtat av Stockholm!
Allt vänds till rasism och hat!

Jag vill inte ha terror på mina gator där människor slits i stycken och andra går och flinar! Sen skiter jag i om det är araber svenskar afrikaner eller judar, de förtjänar inte att leva!

På ett sätt hade det varit skönt om det hade varit en svensk för de får man åtminstone behandla hursomhelst! Nu när det är islamism så ska silkesvantarna på och vi ska förmedla kärlek!

Allvarligt, vad är Sverige för land?
Citera
2017-04-09, 18:08
Medlem
Pretorian1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterWhite
I DIN hjärna är det ett antivit-hat, men du är antagligen lite alternativ i hjärnan, precis som en klick av dom sverigevänner som hänger här, för andra normala människor var det nog en manifestation för och stå tillsammans mot just terrorism som det dåd i fredags, att stå tillsammans och visa att terrorister inte har nåt och komma med, att tillsammans visa sin avsky mot dådet.

Men du som är lite mer skev i hjärnan än lovligt läser in nåt helt annat i manifestationen.

Rätta mig gärna om jag har fel, men du är antagligen en sann sverigevän som kanske vurmar lite för nazismen, du gillar Nordfront, du läser alla nyheter på Fria Tider och Avpixlat och du röstar SD, och alla som inte tänker som du är antivit-hatare, vänster och PK, spot on eller?

Och med tanke på att jag klankat på dig så är jag PK och vänster och jag hatar vita, rätt?

Innan någon kommer med förhastade slutsatser efter din provokation. Kan du inte förklara själv vad du är för något och vart du står. Vi är idel öra. Du kanske sitter på det frälsande anti-giftet? Låt höra!
Citera
2017-04-09, 18:12
Medlem
HelloChrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym-nolla
Jadu, den feta araben såg sin chans att sprida mångfaldspropaganda.
Hela arrangemanget slutade upp i en vänsterextrem/nyliberal orgie som efter omständigheterna får en att må riktigt dåligt.

Svenskar står och applåderar sin egen undergång.
Ja vid eftertanke är det väldigt läskiga scener.
Vi har alltså ett etablissemang som med ett järngrepp om informationen, medier, institutioner, myndigheter och skolor etc. hjärntvättat folket till de mest absurda nivåer och nu när resultatet av deras politik briserar på drottninggatan så arrangerar samma etablissemang en "manifestation" mer liknande ett politiskt korrekt väckelsemöte med tusentals stockholmare som jublar till skäggiga muslimers kamprop!

Inte ens scenerna i Hunger Games blir lika absurda.

Det är som sagt svårt att ta in, vidden av det som inträffar framför våra ögon och den passivitet från svenska folket som man aldrig trodde man skulle behöva bevittna, det är i sanning surrealistiska scener.

Det som lugnar en aning är vetskapen att dessa bilder från Stockholm är noga arrangerade från etablissemangets sida, de mobiliserade hela sin kraft för att samla dessa människor i Stockholm, men ute i landet tittar människor på i förundran, inte ens i rödaste Umeå lyckades de samla någon betydande mängd, bara stockholmare är tillräckligt djupt hjärntvättade och bara på Södermalm bor över 100 000människor vars grad av hjärntvätt går från allvarlig till psykotisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in