Citat:
Ursprungligen postat av
HarbingerOfTruth
Det sjukaste jag har sett. Detta är alltså "manifestationen" man väljer att hålla efter en attack på Svensk mark?
När man ser sådant blir det väldigt klart varför folket ej sett attacker komma.
Det Svenska folkets hjärnor är till stor del ockuperade av virus, och de är ej längre kapabla till att tänka.
Är det så lång tid utan krig som orsakat detta?
Socialdemokratisk doktrin under generationer?
Propaganda från KGB under kalla kriget?
Förmodligen en kombination av allt detta plus mer.
En sak är säker, Sverige kommer inte ha lärt sig från denna händelse. Det kommer att hända igen och sedan igen. Majoriteten av folket kommer fortfarande inte att förstå.
Kanske kan de bjuda in Hizb ut-Tahrir efter nästa attack för att sjunga lite Islamistiska kampsånger.
Varför i helvete organiserar inte SD något? Vi är ju för fan största parti! Vi skulle kunna ha en demonstration där vi manar till människors kamphjärtan att besegra islamismen för gott i landet! Patriotiska tal, patriotisk musik så att vi får kanalisera känslorna rätt!
Varför har vi inte alternativa tv-kanaler? Varför måste min periferi beröras av denna HJÄRNDÖDA JÄVLA HYCKLANDE CYNISKA ONDSKEFULLA KULTURMAXISM, vill inte ha den skiten i mitt liv!
Invandrare attakerar oss sedan sjunger de ett par dagar senare och folket jublar!
Allvarligt! Vilket cynismrekord!
Off topic
Jag gillar blattar, men inte mer än vita! Inget jävla antivita strömningar 2 dagar efter vi blivit förnedrade i hjärtat av Stockholm!
Allt vänds till rasism och hat!
Jag vill inte ha terror på mina gator där människor slits i stycken och andra går och flinar! Sen skiter jag i om det är araber svenskar afrikaner eller judar, de förtjänar inte att leva!
På ett sätt hade det varit skönt om det hade varit en svensk för de får man åtminstone behandla hursomhelst! Nu när det är islamism så ska silkesvantarna på och vi ska förmedla kärlek!
Allvarligt, vad är Sverige för land?