Citat:
Ursprungligen postat av
MoveToTheBeat
men vafan vilka jävla gnällspikar ni är alltså...ingenting passar er, bra eller dåligt, ni gnäller lika mycket ändå, som KÄRRINGAR på ett kafferep. Som sagt, tangentbordskrigare som inte kommer att lyfta på arslet för någonting, kan se framför mig om det skulle bli krig här, så lär ni väl skrika om elen slås ut, ve och fasa, sen gömma er bakom skrivbordet. Tröttsamt med KÄRRINGGNÄLL!
Jag är stolt att se mina stockholmare samlas på Sergels Torg!!!
STOCKHOLM FÖR ALLTID I MITT HJÄRTA!
Ok tuffing, för du skulle säkert ta upp en kalashnikov och kriga och spela Rambo ifall kriget kom. Bra då vet vi. Att vi har vår egen Rambo, movetothebeat att förlita oss på ifall kriget kom. Känns tryggt att veta.
Vid nästa terrordåd, kommer ni stockholmare samlas på ytterligare en patetisk ursäkt till "manifestation" med Adam Tensta sjungandes "My cool" för att hedra offren. Eller varför inte Aki -När pistolerna pratar. Är det ditt sätt, din jävla tangentbordskrigare att hylla offren. Du måste väl förstå, att usel jävla rapmusik inte lämpar sig så jättebra efter ett sånt här dåd. Det är väl ingen jävla konsert för allehanda b-artister att göra reklam för sig själva. Det som skulle bli en "manifestation" blev allting förutom just det.