2017-04-09, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pretorian1
Din åsikt är ovidkommande.

Haha, uppenbarligen var det ju inte det, du känner dig manad att fortsätta tramsa, väntar med spänning på ytterligare inlägg ifrån dig, för det lär ju komma.

OnT: Vi Stockholmare står starka och tackar alla som tog sig tiden att samlas vid Sergels Torg idag,
i enorma blomsterhav tillägnat de omkomna och skadade.
Citera
2017-04-09, 16:55
Medlem
halvljuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoveToTheBeat
Haha, uppenbarligen var det ju inte det, du känner dig manad att fortsätta tramsa, väntar med spänning på ytterligare inlägg ifrån dig, för det lär ju komma.

OnT: Vi Stockholmare står starka och tackar alla som tog sig tiden att samlas vid Sergels Torg idag,
Samtidigt som man hyllar den direkta orsaken till att dådet inträffade? Detta är en vanhedrande manifestation, och jag lider med offrens anhöriga som bespottas på detta vis.
Citera
2017-04-09, 16:57
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
men vafan vilka jävla gnällspikar ni är alltså...ingenting passar er, bra eller dåligt, ni gnäller lika mycket ändå, som KÄRRINGAR på ett kafferep. Som sagt, tangentbordskrigare som inte kommer att lyfta på arslet för någonting, kan se framför mig om det skulle bli krig här, så lär ni väl skrika om elen slås ut, ve och fasa, sen gömma er bakom skrivbordet. Tröttsamt med KÄRRINGGNÄLL!

Jag är stolt att se mina stockholmare samlas på Sergels Torg!!!

STOCKHOLM FÖR ALLTID I MITT HJÄRTA!

Ok tuffing, för du skulle säkert ta upp en kalashnikov och kriga och spela Rambo ifall kriget kom. Bra då vet vi. Att vi har vår egen Rambo, movetothebeat att förlita oss på ifall kriget kom. Känns tryggt att veta.

Vid nästa terrordåd, kommer ni stockholmare samlas på ytterligare en patetisk ursäkt till "manifestation" med Adam Tensta sjungandes "My cool" för att hedra offren. Eller varför inte Aki -När pistolerna pratar. Är det ditt sätt, din jävla tangentbordskrigare att hylla offren. Du måste väl förstå, att usel jävla rapmusik inte lämpar sig så jättebra efter ett sånt här dåd. Det är väl ingen jävla konsert för allehanda b-artister att göra reklam för sig själva. Det som skulle bli en "manifestation" blev allting förutom just det.
Senast redigerad av OvissFramtid 2017-04-09 kl. 17:01.
Citera
2017-04-09, 16:57
Medlem
Pretorian1s avatar
Citat:

Din åsikt är ovidkommande och den ska enbart bemötas med replik. Och det har den gjorts. Du ska inte för en sekund inbilla dig att det du har sagt och påstår håller något som helst värde, det gör det inte.

Det är det jag försöker komma fram till men du verkar ovanligt dum.
Citera
2017-04-09, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pretorian1
Kärleksrus och leenden på läpparna efter traumatiska upplevelser påminner mer om individerna i boken "Brave New World" av Aldous Huxley, där man konstant är hög på "soma" och är helt och hållet okritisk till samhället man lever i utan allt är bara fiktionell njutning och lust.

Ja verkligen! och detta stödjer min teori om att Sveriges folk är de mest hjärntvättade i världen..
Är förvånad över att IQ-snittet ligger runt 100.. skulle snarare gissat på 65 eller nåt.. man tappar hoppet för framtiden, vi hade en chans att ställa etablissemanget mot väggen, men den här KÄRLEKS-manifestationen förstörde ALLT! ett steg framåt tre steg tillbaks..
fyfaan vad jag HATAR att hjärndöda PK-drönare avgör mitt och mina barns livsöde!!
Citera
2017-04-09, 17:00
Medlem
Glutamines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
det är en jävla psykfilm asså...säger bara det. det finns ju inte en chans att det här kan fortsätta länge till innan kollapsen kommer..då blir iallafall dom här användbara idioterna dom första som ryker som tur är..finns ju inte på kartan att dom vet hur man överlever en samhällskollaps.

Absolut kommer en kollaps allt närmare. En kollaps som är livsnödvändig för oss vita européer. Vi måste störta den judiska makten och dess nyttiga idioter.

Manifestation idag visar verkligen på hur effektiv hjärntvätt via media är. En judisk lögnpress som vill förgöra oss med mångkultur som främsta vapen. Jag klarade inte av att se hela jippot. Blev tvungen att stänga av med risk för att kräkas.
Citera
2017-04-09, 17:01
Medlem
Androgyna hipster-hen cucks till människor. Ni har blod på era händer.

Den klick av befolkningen som har varnat för det här senaste åren har blivit bespottade, blivit kallade rasister och fått stå ut med det ena och vad gör ni nu? Erkänner ni kanske eran jävla dumhet, lovar om bättring och att få ett slut på inkommande samhällsparasiter och våldsverkande primitiva folkslag?

Nej, det är nu som man ska visa andra hur pass mycket godhet man har. Och bara vi bemöter våldsmakare med vår fina godhet så kommer det inte ske igen. Så nu kör vi igång med negerrap och låter massa avdankade B-kändisar inom nöjesbranschen får spotta ut floskler om kärlek, lika värde och godhet.

Förbannade jävla hyckleri.
Senast redigerad av misogyn 2017-04-09 kl. 17:05.
Citera
2017-04-09, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Ok tuffing, för du skulle säkert ta upp en kalashnikov och kriga och spela Rambo ifall kriget kom. Bra då vet vi. Att vi har vår egen Rambo, movetothebeat att förlita oss på ifall kriget kom. Känns tryggt att veta.

Vid nästa terrordåd, kommer ni stockholmare samlas på ytterligare en patetisk ursäkt till "manifestation" med Adam Tensta sjungandes "My cool" för att hedra offren. Eller varför inte Aki -När pistolerna pratar. Är det ditt sätt, din jävla tangentbordskrigare att hylla offren. Du måste väl förstå, att usel jävla rapmusik inte lämpar sig så jättebra efter ett sånt här dåd. Det är väl ingen jävla konsert för allehanda b-artister att göra reklam för sig själva. Det som skulle bli en "manifestation" blev allting förutom just det.

Ytterligare en som lägger ord i munnen på en, suck...Jag kommer in här på FB när jag har tid, läser oftast, gör inlägg ibland, andra bor här inne och gnäller arslet av sig. Som svar på din fråga, de som sitter här och är tuffa, skulle nog aldrig lägga mitt liv i deras händer, dom kommer ju aldrig gå utanför sin dörr och hjälpa till. har du varit inne i stan sen i fredags och hyllat offren med blommor eller ett ljus? Det har jag gjort och hoppas att alla andra stockholmare också gjort som sitter och gnäller över manifestationen idag.
Citera
2017-04-09, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Jag känner hat, rädsla och ilska. Därför gick jag dit, ren luv hade inte funkat som bränsle för mig att cykla dit.

Du gick till fel ställe, det blev ett kärleks-jippo du ställde dig bakom istället...
Citera
2017-04-09, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misogyn
Androgyna hipster-hen cucks till människor. Ni har blod på era händer.

Den klick av befolkningen som har varnat för det här senaste åren har blivit bespottade, blivit kallade rasister och fått stå ut med det ena och vad gör ni nu? Erkänner ni kanske eran jävla dumhet, lovar om bättring och att få ett slut på inkommande samhällsparasiter och våldsverkande primitiva folkslag?

Nej, det är nu som man ska visa andra hur pass mycket godhet man har. Och bara vi bemöter våldsmakare med vår fina godhet så kommer det inte ske igen. Så nu kör vi igång med negerrap och låter massa avdankade B-kändisar inom nöjesbranschen får spotta ut floskler om kärlek, lika värde och godhet.

Förbannade jävla hyckleri.

Precis!! det här sticker i ögonen på oss som har normal till hög IQ-nivå!
Citera
2017-04-09, 17:09
Medlem
HelloChrists avatar
Jag tittar på hatmanifestationen i efterhand och har kommit till Milad Mohammadi..

Se det människor, det är helt surrealistiskt, vi är under öppen ockupation och stockholmarna jublar.
43minuter in på svtplay.

Att se mitt folk stå och jubla i tusental en sån här dag.. Det är svårt att ta in.
Citera
2017-04-09, 17:10
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godssouljah777
Du gick till fel ställe, det blev ett kärleks-jippo du ställde dig bakom istället...

Helt rätt ställe. Mådde allt lite bättre efteråt, däremot pallade jag bara 30 minuter av allt slisk, har svårt för sånt där.
Men det var bra, precis som det var bra när de gjorde samma sak i Paris.
Nu vill jag gå på klubb och lyssna på livsbejakande rapmusik som handlar om att knulla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in