2017-04-09, 08:58
Medlem
Wads avatar
Så otaggad som jag är idag har jag nog aldrig varit inför en hemmapremiär. Mitt sug att gå på fotboll just nu är ungefär 0, men förhoppningsvis blir det skillnad när man ger sig ut på stan och fått i sig någonting att dricka.
Citera
2017-04-09, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gneeger
Otroligt snyggt tifo från GAIS, riktigt snyggt målade ansikten! Särskillt jämfört med ÖIS och DIFs försök..

Tyckte det var ett rätt roligt citat från gubben som satte målet på er, typ något i stil med "idag var dom ännu mer personliga, dom kallade mig för jävla tjockis och jävla diabetiker", angående att han firade framför er när han gjorde mål. Man har ju hört värre på läktaren....
Citera
2017-04-09, 09:43
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Tyckte det var ett rätt roligt citat från gubben som satte målet på er, typ något i stil med "idag var dom ännu mer personliga, dom kallade mig för jävla tjockis och jävla diabetiker", angående att han firade framför er när han gjorde mål. Man har ju hört värre på läktaren....
Han är ju diabetiker så det är väl rätt lågt och kan säkert ta hårt. Skön lirare, den där Yarsuvat.
Citera
2017-04-09, 11:38
Medlem
Är det någon härinne som vet vad för tyg som används bäst för MS-flaggor? Jag har hört att fodertyg ska vara bra men ska det verkligen vara såhär tunt?(se länk)

http://forumbilder.se/G81GF/img-4073
Citera
2017-04-09, 13:19
Medlem
Film från Sveriges mest luttrade fans på bortapremiär i Falkenberg. Imorgon blir det hemmapremiär! Kan man få önska ett år utan toppstrid eller bottenstrid? Vet inte när det hände sist

https://www.youtube.com/watch?v=2LmXRupYYOs
Citera
2017-04-09, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Han är ju diabetiker så det är väl rätt lågt och kan säkert ta hårt. Skön lirare, den där Yarsuvat.

ehh vad fan, det överlever han nog, kul att han stänkte dit den dock, ingen munter inledning på säsongen för Gaisarna, fast försvaret ser ok ut, dom kan ju inte hoppas på att matcherna skall sluta 0-0 dock. För övrigt en totalt urspårad diskussion på vår svenska fans sida angående Gais och Öis. Supporterskapet ärvs av många, Gaisare och Öisare hade otur i livet, det är ungefär som att ärva anlag för, ja, typ fetma eller diabetes, dom sitter där med svarte petter, stackars satar.
Citera
2017-04-09, 14:22
Medlem
Daffy-Ducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ciaren
Film från Sveriges mest luttrade fans på bortapremiär i Falkenberg. Imorgon blir det hemmapremiär! Kan man få önska ett år utan toppstrid eller bottenstrid? Vet inte när det hände sist

Det finns allt ett gäng andra lag som definitivt kandiderar till samma utmärkelse. Tänker då främst på ÖIS, Västerås, Landskrona, Brage, Oddevold etcetera.
Citera
2017-04-09, 16:22
Medlem
Avhuggethuvuds avatar
Bild på Bajens tifo?
Citera
2017-04-09, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plousands
Varför jämför du erat hemmatifo med vårat borta? Speciellt på en sån konstig bortaläktare som Pekings. Kan garantera att hemmatifot imorrn blir något att hänga i julgranen ett bra tag
Supertifo!
Citera
2017-04-09, 17:21
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plousands
Varför jämför du erat hemmatifo med vårat borta? Speciellt på en sån konstig bortaläktare som Pekings. Kan garantera att hemmatifot imorrn blir något att hänga i julgranen ett bra tag
Det tifot var sannerligen inte mycket att hänga i julgranen.
Citera
2017-04-09, 17:33
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
Det tifot var sannerligen inte mycket att hänga i julgranen.

Kanske det sämsta premiärtifo vi haft.
Citera
2017-04-09, 17:50
Medlem
Tänkte jag skulle se Sirius - IFK Göteborg men efter en kvart står jag fan inte ut med att höra det där jävla megafonmongot i IFK klacken längre.

"Kom igen! Framåt änglarna! Kom igen kom igen kom igen ! Ååååååå änglarna ! Framåt änglarna alé!"

Fel att dra igång en fucking ramsa och sen ta bort megafonen från käften och sjunga med?

Hoppas ni åker ur!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in