2017-04-09, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Stockholmarna såg inte särskilt roade ut. Pinsamt när "Finess" försökte få med publiken...Skämskudden på. Kändes inte direkt som att man hedrade några offer eller spred värme med usel rapmusik som man inte förstod/hörde ett skit av. Kändes som att artisterna tog tillfället i akt att synas.

Det kunde inte ha varit ett mer passande läge att sjunga nationalsången och hylla Sverige, men det sket man i.

Sjunga nationalsången? För fan, du är väl inte rasist. Att sjunga nationalsången efter ett terrordåd är nationalistiskt och ett direkt förolämpande mot alla utrikesfödda i landet. Nej, vi ska ha öppna gränser, vi ska inte vara rädda och glöm inte, vi ska hedra offren i Syrien!
Citera
2017-04-09, 16:08
Bannlyst
Citat:
Stockholmarna såg inte särskilt roade ut. Pinsamt när "Finess" försökte få med publiken...Skämskudden på. Kändes inte direkt som att man hedrade några offer eller spred värme med usel rapmusik som man inte förstod/hörde ett skit av. Kändes som att artisterna tog tillfället i akt att synas.

Det kunde inte ha varit ett mer passande läge att sjunga nationalsången och hylla Sverige, men det sket man i.
Var inte ens isis nationalsång med?
Citera
2017-04-09, 16:09
Medlem
Zilvios avatar
Manifestationen har ju ingen som helst inverkan på personer som kan tänkas genomföra terrorattentat.
Tvärtom så skulle ju någom som verkligen vill orsaka gigantiskt attentat kunna sätta upp ett "mindre" attentat för att sedan slå till på riktigt när alla fårskallar står och sjunger på sergelstorg några dagar senare.
Citera
2017-04-09, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Du tänker rätt nu men få vågar stå upp så här dagarna efter o faktiskt ta avstånd från we shall over come firandet ARRANGERAT av muslimer, för muslimer, med muslimer.

Magda Gad, som kanske får anses ha lite mer erfarenhet av islamister verkar inte riktigt köpa kärlek som vapen.

https://mobile.twitter.com/undefined/status/851036816404873216/photo/1
Citera
2017-04-09, 16:12
Medlem
men vafan vilka jävla gnällspikar ni är alltså...ingenting passar er, bra eller dåligt, ni gnäller lika mycket ändå, som KÄRRINGAR på ett kafferep. Som sagt, tangentbordskrigare som inte kommer att lyfta på arslet för någonting, kan se framför mig om det skulle bli krig här, så lär ni väl skrika om elen slås ut, ve och fasa, sen gömma er bakom skrivbordet. Tröttsamt med KÄRRINGGNÄLL!

Jag är stolt att se mina stockholmare samlas på Sergels Torg!!!

STOCKHOLM FÖR ALLTID I MITT HJÄRTA!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Är det ett litet barn har bär på uppe på scen?
Verkar ju allt annat än vettigt med hänsyn till vilken volym det sannolikt är där.
Mest troligt ett fakebarn.
Citera
Medlem
Citat:

Det är klart vi inte tyckte om det här. Vi förväntade oss en manifestation, ett tillfälle att visa stöd för offer, anhöriga och hela landet att vi står upp får oss själva, inget jävla jippo.
Citera
2017-04-09, 16:13
Medlem
HerrGickhans avatar
Det känns som omvända världen. I stället för att hårt fördöma den handling som skett, problematisera kring detta och uttrycksfullt hedra offren, då ska det kärleksmanifesteras med budskapet att Sverige är ett öppet samhälle.

Det är väldigt mycket Bror Duktig över detta och det är mer sorgligt än löjligt. Det är faktiskt farligt. Jag är tvungen att nypa mig i armen för att förstå hur det kunnat bli så här. Medierna har julafton samtidigt som ett flertal familjer störtats i bottenlös sorg.

Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Hade du hellre sett kravaller, kaos och hat?

Nej, men mer realism i stället för flum.
Citera
2017-04-09, 16:15
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxyn
TV4s rapportering fortsätter att chocka en. Kramande poliser, blommor, artister och massa massa kärlek och gull. Alla är så nöjda och glada så! Man skulle kunna tro att de delat ut ecstasy till folket..
Folk är höga på att visa hur goda de är. De dansar och ler till sin egen undergång. Men de är goda, och det är faktiskt det viktigaste.
Citera
2017-04-09, 16:17
Medlem
Folk såg ju inte särskilt tillfreds ut när de två rapparna sjöng en massa dynga.
Allting kändes bara jävligt respektlöst och såg ut att användas i syfte att försköna invandringen snarare än att sörja de som dog och skadades.

Riktigt osmakligt.
Citera
2017-04-09, 16:17
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoveToTheBeat
men vafan vilka jävla gnällspikar ni är alltså...ingenting passar er, bra eller dåligt, ni gnäller lika mycket ändå, som KÄRRINGAR på ett kafferep. Som sagt, tangentbordskrigare som inte kommer att lyfta på arslet för någonting, kan se framför mig om det skulle bli krig här, så lär ni väl skrika om elen slås ut, ve och fasa, sen gömma er bakom skrivbordet. Tröttsamt med KÄRRINGGNÄLL!

Jag är stolt att se mina stockholmare samlas på Sergels Torg!!!

STOCKHOLM FÖR ALLTID I MITT HJÄRTA!
Vi är realister, ser sanningen, kramar inga muslimer på ett jävla torg anförda av rappare, jippostämmning o glädje.

Vi ville se vördnad, dämpad sorg o respekt men fick ett MUSLIMSKT jippo du älskar..man mår illa av hur ledda i koppel ni i massan är, förblindande av kärlek till allt o alla.
Citera
2017-04-09, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Vi är realister, ser sanningen, kramar inga muslimer på ett jävla torg anförda av rappare, jippostämmning o glädje.

Vi ville se vördnad, dämpad sorg o respekt men fick ett MUSLIMSKT jippo du älskar..man mår illa av hur ledda i koppel ni i massan är, förblindande av kärlek till allt o alla.

Sitt inte och ljug men annat hade jag inte väntat mig av bittra kärringar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in